Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se dine halsbånd!

Recommended Posts

Enda et nytt halsbånd, trossalt over en uke siden sist jo! Denne gangen ble det RBK :ahappy: Casper elsker jo fotballer så. Ikke at jeg føler noen spesiel tilhørighet til noe lag, men om det skulle være så er det rosenborg og ham kam... og rbk-fargene matcher jo casper finfint! Ikke var det dyrt heller, 119 kr, og virker som helt ok kvalitet og. :blink:

RSCN9880.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 312
  • Created
  • Siste svar

Har to halsbånd til hunden:

Ezydog, helt greit. Mykt og fint.

0809200909311e8ba868dfc348e884.jpg

Nyinnkjøpt skinnhalsbånd (myndestil) som jeg er kjempefornøyd med - ingen mer rygging ut av halsbånd!

0809200909505ee49255d67f428aa0.jpg

Det siste er egentlig lysere, men er kliss vått etter turen i sted. Bør jeg behandle skinnhalsbånd med noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og fra ezydog, veldig fornøyd, er så praktisk. Fint myndebånd :lol: hvis det ikke er semsket kan du med fordel smøre det inn med sånn lærgreie, jeg kjøpte noe på felleskjøpet som man bruker til å smøre inn hesteutstyr med, bruker det til skinnselen, båndet og halsbåndet. Har ikke brukt det på et rødtfarget skinnbånd jeg har, men har ikke brukt det så mye, samt at det er semsket inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et nytt halsbånd, trossalt over en uke siden sist jo! Denne gangen ble det RBK ;) Casper elsker jo fotballer så. Ikke at jeg føler noen spesiel tilhørighet til noe lag, men om det skulle være så er det rosenborg og ham kam... og rbk-fargene matcher jo casper finfint! Ikke var det dyrt heller, 119 kr, og virker som helt ok kvalitet og. :o

RSCN9880.jpg

Også går du for RBK!! :):o Kamma!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Jeg har oppgradert garderoben litt i det siste (med ny hund bl.a. :whistle: ), så tenkte å hive ut litt bilder her.

Cozy Critter

DSC07499.jpg

---

Kifani

DSC03658.jpg

DSC03664.jpg

---

Hurtta :wub:

DSC03265.jpg

DSC03295.jpg

---

Utstillingsbånd

DSC03281.jpg

---

Lærhalsbånd

DSC03266.jpg

DSC03263.jpg

DSC032551.jpg

DSC03662.jpg

DSC03298.jpg

DSC07047.jpg

Pyntehalsbånd (som er altfor lite)

---

Diverse strupebånd

DSC03284.jpg

---

Dongerihalsbånd

DSC03286.jpg

---

Reflekshalsbånd:

DSC03270.jpg

DSC03278.jpg

DSC07504.jpg

DSC03292.jpg

DSC032361.jpg

Blinker :aww:

DSC03244.jpg

Blinker :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle allpakka, her var det MYE fint!!

Jeg har alt for mange halsebånd, men kun 1 som er favoritten! Det er et rødt skinnbånd og halselenke jeg kjøpte for noen år siden, kostet en hel formue! Men verdt hver eneste krone, jeg elsker det :whistle:

saran.png

sara2z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her det nyeste innkjøpet.

Kjøpt på eBay. 160 kr inkl porto.

Det er seff litt for stort, og strammer jeg det inne et hakk blir det for stramt. Stopper han opp og jeg drar han med meg videre, glir halsbåndet av.

Jeg vil ha hund uten mye pels :)

146399-6-1260220220708.jpg

Dette kjøpte jeg på hooks.no ca hundrings.

043608_01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten var overraskende bra, faktisk! Solid spenne.

Her er selgeren og her er halsbåndet :P

Tror jeg bestilte størrelse L 17-21 tommer. Tyve tommer= 50.8 cm.

25 dollar inkl frank = 147 kr.

Det er tre dødningehoder på det, og det eneste som irriterte meg litt, var at det ene hodet var opp ned i forhold til de andre :P

Rocket:

ebay.com -> velg pet supplies i menyen -> og så velger du det du ønsker videre :)

eBay anbefales virkelig! Du finner masse billig der inne, og med paypal er betalingen gjort på ett sekund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...