Gå til innhold
Hundesonen.no

Bridie i farta på jordet

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Vi har vært på jordet for å bli møkkete idag :lol: Like greit å ta'n helt ut før man skal bade hund uansett :)

290409_03.jpg

290409_04.jpg

290409_06.jpg

290409_08.jpg

290409_11.jpg

Vi fant igjen to tennisballer som ble mistet før jul da

290409_12.jpg

290409_14.jpg

290409_17.jpg

290409_26.jpg

Også var det denne da....

290409_29.jpg

Og når Bridie ikke fikk lov å leke mer med den, ble hu sur... Hu stilte seg rett opp og ned og var furt!

290409_31.jpg

"dumma!"

290409_33.jpg

290409_35.jpg

Skrevet

Kjempefine bilder! Det er så uvanlig å se Bridie stå oppstilt sånn fint på bilder, så jeg hadde nesten glemt hvor pen hun egentlig er. :lol::)

Skrevet

Takk :lol:

Og Belgerguri: Ja, å stå oppstilt er jo kjedelig! Bare se når jeg sku vise frem premiene hennes.... Når jeg stiller henne opp så "dør" hu :)

290409_36.jpg

Skrevet
Takk :lol:

Og Belgerguri: Ja, å stå oppstilt er jo kjedelig! Bare se når jeg sku vise frem premiene hennes.... Når jeg stiller henne opp så "dør" hu :)

290409_36.jpg

Haha, hun så litt mishandlet ut ja! :P Best å ta dem når de ikke vet om det selv, Cane blir også kjempestygg når han ser at jeg vimser med kameraet. :P

Skrevet

Du er utrolig flink til å ta bilder!

Bridie er så skjønn, jeg har aldri sett en hund med et SÅ uttrykksfullt fjes før. :lol::) Helt nydelig!

Skrevet
Haha, hun så litt mishandlet ut ja! :P Best å ta dem når de ikke vet om det selv, Cane blir også kjempestygg når han ser at jeg vimser med kameraet. :)

hehe ja, stiller man dem opp så skal de fillern ikke se bra ut nei :P

Og dere andre: :ahappy:

Skrevet

Bridie og Peico skulle lekt i gjørma sammen, stor stas det!

Fine bilder som alltid, og det utstillingsbildet ligner det jeg tok av peico da han fikk sitt første Cert. hehe, dør rett og slett. Vil IKKE skryte i alle fall! Morsomt!

Skrevet
Tøffe bilder av fine Bridie :P skjønner godt at hun blir furt når hun ikke får leke mer..

Men dobbelrosa sløyfe på en dag? Hva betyr den andre rosa da? :ahappy:

Neida. Sløyfene der er fra to dager på utstilling de :P Så var nok ikke noe dobbelrosa nei. :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...