PsychoLynx Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Vi har vært på jordet for å bli møkkete idag Like greit å ta'n helt ut før man skal bade hund uansett Vi fant igjen to tennisballer som ble mistet før jul da Også var det denne da.... Og når Bridie ikke fikk lov å leke mer med den, ble hu sur... Hu stilte seg rett opp og ned og var furt! "dumma!"
SoppenCamilla Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Misunnelig på fototalentet ditt! Vakre bilder av vakre hunden!
HildeM Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Flotte bilder! Likte stemningen i fotografiene.
Synnikken Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Hun er nydelig! Herlige bilder Marit!
Carina Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Kjempefine bilder! Det er så uvanlig å se Bridie stå oppstilt sånn fint på bilder, så jeg hadde nesten glemt hvor pen hun egentlig er.
PsychoLynx Skrevet 29. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2009 Takk Og Belgerguri: Ja, å stå oppstilt er jo kjedelig! Bare se når jeg sku vise frem premiene hennes.... Når jeg stiller henne opp så "dør" hu
Carina Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Takk Og Belgerguri: Ja, å stå oppstilt er jo kjedelig! Bare se når jeg sku vise frem premiene hennes.... Når jeg stiller henne opp så "dør" hu Haha, hun så litt mishandlet ut ja! Best å ta dem når de ikke vet om det selv, Cane blir også kjempestygg når han ser at jeg vimser med kameraet.
Gry83 Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Du er utrolig flink til å ta bilder! Bridie er så skjønn, jeg har aldri sett en hund med et SÅ uttrykksfullt fjes før. Helt nydelig!
ToneS Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Supre bilder! Kjekt å finne igjen savnede leker da
PsychoLynx Skrevet 29. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2009 Haha, hun så litt mishandlet ut ja! Best å ta dem når de ikke vet om det selv, Cane blir også kjempestygg når han ser at jeg vimser med kameraet. hehe ja, stiller man dem opp så skal de fillern ikke se bra ut nei Og dere andre:
Red Merle Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Bridie er virkelig vakker !Også så flotte bilder du tar !
netteliten Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Bridie og Peico skulle lekt i gjørma sammen, stor stas det! Fine bilder som alltid, og det utstillingsbildet ligner det jeg tok av peico da han fikk sitt første Cert. hehe, dør rett og slett. Vil IKKE skryte i alle fall! Morsomt!
Izziebelle Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Tøffe bilder av fine Bridie skjønner godt at hun blir furt når hun ikke får leke mer.. Men dobbelrosa sløyfe på en dag? Hva betyr den andre rosa da?
PsychoLynx Skrevet 30. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2009 Tøffe bilder av fine Bridie skjønner godt at hun blir furt når hun ikke får leke mer.. Men dobbelrosa sløyfe på en dag? Hva betyr den andre rosa da? Neida. Sløyfene der er fra to dager på utstilling de Så var nok ikke noe dobbelrosa nei.
Izziebelle Skrevet 30. April 2009 Rapporter Skrevet 30. April 2009 akkurat ja, burde vel ha tenkt på det.. Men hun hadde fortjent dobbelrosa på en dag om det gikk an da fine jenta
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar