Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpepakke


Recommended Posts

Hei dere! trenger tips på en god valpe pakke som ikke koster det hvite ut av øya og som er pratisk, får en liten Staffordshire bull terrier i hus om en mnd. og trenger stasj til den lille. Bor i Oslo så om noen vet om noe i nærheten så er det det beste, har lyst og sjekke det ut før jeg kjøper, og at pakken har det jeg trenger. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke sette sammen en del? Jeg vet ikke om du har noe i helle tatt men her er noe du bør ha:

-Halsbånd

-Leiebånd (fleksibånd)

-Sele

-Seng (evt. bur)

-Tepp(er)

-Leker

-

samt

-vannskål

-matskål

-kloklipper

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg veitalt je gskal ha men tenkte det ville være lettere og kjøpe det i en pakke! er jo en mann og vi liker det praktisk hehe

*flir*

Jeg tror ikke det er så mye som selges i pakker, men gå til en dyrebutikk med god service så ordner de nok det du trenger. Mer praktisk får du det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Gratulerer med flott valg av rase!! :) Hvor skal du hente valp hen da?

Valpepakke med diverse utstyr får du kjøpt

her.

Men ville nok anbefalt deg å kjøpe hver for seg jeg også...Dyrebutikker gir ofte god service når det gjelder slikt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Gratulerer med flott valg av rase! :) Hvor skal du hente valp hen da?

Valpepakke med diverse utstyr får du kjøpt

her.

Men ville nok anbefalt deg å kjøpe hver for seg jeg også...Dyrebutikker gir ofte god service når det gjelder slikt...:)

henter valp hos kennel stavenstaff, lille Tino. takker og bukker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro da! Har sett han på staffeforumet! Nydelig liten tass! :) Tenker du gleder deg til å hente han! :)

Falt valpepakken i smak? :) hehe...

hehe joda har sett noen poster fra deg også på sbtforumet at du også gleder deg hehehe og Ailo er veldig fin han også. skal ta en liten sjekk rundt eller gjøre som mange tipser om å bare kjøpe "løst". og ja det føles ut som en evighet og vente på det lille nurket :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ot. siden flexibånd er nevnt. Det er nok ikke så lurt å begynne med dette i begynnelsen, er noe som skal brukes når hunden kan gå pent i bånd. Flexibånd er bare forvirrende, og valpen vet jo aldri hvor langt det vil være.

:lol:

Nettopp det jeg mener. Har selv et eksempel på en hund som nå er omtrent umulig å få til å gå pent i bånd (det går når han må, men etter MASSE trening) og dette er fordi han startet med flexibånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten OT: Her i gården er flexibånd fryktelig praktisk når man bare skal la bikkja få gjøre fra seg. Da kan den tusle ut selv på plena og gjøre fra seg, mens jeg kan stå med mesteparten av kroppen innenfor døra så jeg ikke fryser :lol: Det er det eneste vi bruker flexi til her i huset, jeg synes den er alt for klumpete, tung og ukontrollerbar til at jeg bruker den på tur. Ogå liker jeg ikke å møte folk med flexi heller (noen få er flinke), de fleste har ikke kontroll på bikkja som da svinser 6-10m unna eier. :oT ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten OT: Her i gården er flexibånd fryktelig praktisk når man bare skal la bikkja få gjøre fra seg. Da kan den tusle ut selv på plena og gjøre fra seg, mens jeg kan stå med mesteparten av kroppen innenfor døra så jeg ikke fryser :lol: Det er det eneste vi bruker flexi til her i huset, jeg synes den er alt for klumpete, tung og ukontrollerbar til at jeg bruker den på tur. Ogå liker jeg ikke å møte folk med flexi heller (noen få er flinke), de fleste har ikke kontroll på bikkja som da svinser 6-10m unna eier. :oT ferdig :)

Hmm.. den ideen var ikke så dum da! Det er vel det eneste bruket jeg kan se for flexibåndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...