Gå til innhold
Hundesonen.no

Gaaah, det stinker!


PsychoLynx

Recommended Posts

Bridie har spist på et bein som har ligget i hagen en ukes tid... Hun er helt råtten i magen kjennes det ut som på lukta her! Det stinker VIRKELIG motbydelig av henne når hu slipper en fjert!

Jeg blir tullete jeg. Noen som vil låne Bridie en dag eller to til magen hennes har roet seg? :)

(ja, beinet er kastet :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mihihi... *fnise slemt*

Nevnte jeg forresten at vi heeeelt sikkert har snev av svineinfluensa her og at vi på iiiiingen måte kan ha besøk på et par dager! :)

:)

Jeg fatter altså ikke at det går ann å bli SÅ råtten i magen jeg! Helt ufattelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet med min hund. Han tåler tydeligvis ikke Eukanuba-valpeforet. Så det stiiinker i hele huset, det er en konstant eim her. Nesten så man kan se den i lufta! Grusomt. Har kjøpt ny mat nå... Myyyye bedre med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at råttenhet har ingen grenser! Buffy har jagd mamma ut av sitt eget hus en gang! :)

hehehe, helt utrolig hva disse bikkjene klarer :)

Og LamiTuf: Er en grunn til at det aldri mer er tørrfor her i huset. For tørrfor er fjertemaskin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er når de kommer og raper stinkende dårlig bæskjeånde! Blæææ! Coyote var fæl med det. Brukte å gi ham et eple eller noe annet friskt og det hjalp på, men spørs om det hjelper "andre veien".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder er herlige gitt. Mine er skikkelig ålreite til tider, de kommer bort til oss, promper, og går igjen :lol:

Ja, det der er jo skikkelig frekt! Jeg tror at hunder er mer utspekulerte enn det ryktes! Buffy ligger ofte i gangen, et stykke fra stua. For ei stund siden kom hun inn på stua, gikk ca midt inn på stuegulvet, slapp en skikkelige "silent killer", snudde og gikk tilbake og la seg i gangen igjen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det der er jo skikkelig frekt! Jeg tror at hunder er mer utspekulerte enn det ryktes! Buffy ligger ofte i gangen, et stykke fra stua. For ei stund siden kom hun inn på stua, gikk ca midt inn på stuegulvet, slapp en skikkelige "silent killer", snudde og gikk tilbake og la seg i gangen igjen.... :lol:

:) nemlig, det tror jeg og! Med mindre de tenker sånn "åh, vondt i magen...må finne mamma" *finne* "nå ble det plutselig og på mystisk vis bra igjen!" *tusle*

Edit: Men jeg heller mest mot at de er utspekulerte altså! Selv om jeg gjerne vil tro det beste om mine søte små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ha en tispe med 1 ukes gamle valper du.... så skal du kjenne utedo :)

Enig. Det lukter ****** når dem promper. Jeg kan kjenne Svava´s fiser langt ut i gangen her, og den sitter LENGE. Tror den brenner seg fast i nesen :P

Betty er en helt på fising. Hun legger seg gjerne oppå magen din når du ser tv, med rævi mot tryne, fiser, lukter på sin egen lukt å forsvinner mens du ligger igjen i jævelskapen..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P nemlig, det tror jeg og! Med mindre de tenker sånn "åh, vondt i magen...må finne mamma" *finne* "nå ble det plutselig og på mystisk vis bra igjen!" *tusle*

Edit: Men jeg heller mest mot at de er utspekulerte altså! Selv om jeg gjerne vil tro det beste om mine søte små...

Haha, jeg heller nok også mest mot den siste der... Men veldig søtt da om den første skulle stemme! Snakk om å få tiltro til mamma'n sin da! :) Buffy kommer tuslende når hun har bæsj sittende fast i rumpa da, forsåvidt nesten søtt det også - om det ikke var litt ekkelt.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...