Gå til innhold
Hundesonen.no

Stange?


SoppenCamilla

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar
Gratulerer med masse flotte resultater! Spesielt gøy med Willys debut, da - to ganger 2. BIG kan man jo leve med, liksom. :wub:

Ja, det var helt ok faktisk *ler*

Wow, så bra! Gratulerer :P

Takker takker :).

Gratulerer alle sammen!

Må si at dette var en utrolig koselig helg, og det var veldig hyggelig å møte bla "Blondiemammaen" her inne, og Willymammaen, hehe!

Jeg selv er knallfornøyd med helgen :ahappy: Stilte for to ekstremt strenge dommere (bla. dagens dommer som ga ut 8 blå av ca 14 hanner i min rase..). Mischa fikk CK i går og HP i dag, med knallkritikk begge dager! Bare 10 mnd gammel, hihi.. :wub:

Gratulerer så mye med flott resultat :).

Ja, det var jo i grunn ganske moro, og det var helt greit å bli slått av en så kjekk bror..:D

Grattis med vel overstått debut i ringen :). Det slår meg at jeg fakitsk ikke fikk hilst på henne :)

Gratulerer med dagens også. Han Willy er jo blitt en ordentlig kjekk og staut voksen kar, han..

Han har vel nesten blitt litt for stor for seg selv, han... Han tror iallefall selv at han er en fryktelig stor gutt *ler*.

Jeeej! Takk :D

Grattis med kjemperesultat i går :). Du så riktig proff ut inne i ringen !

Må vel legge ut et par skrytebilder av guttungen også - vår hoffotograf Bjarne var på plass og tok masse bilder for oss både i ringen og av Willy ute :D.

2009-04-26-Willy11.jpg

2009-04-26-Willy24.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle med flotte resultater :ahappy:

Nå har jeg syklet minsten i barnehagen også har jeg syklet tur med Bonnie.

Føler meg flink :wub:

Bonnie har ikke helt forstått det der med å ikke stoppe å snuse når vi sykler ennå men det kommer snart håper jeg.

Kan fort bli litt knall og fall hvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok også at det skal være muscle i den settingen ja...
Ja, jeg tror det...

:ahappy: jeg leste det som sto om hodet og så ikke kombinasjonen med resten av den siste setningen (tror jeg skal skylde på hormonene her for tiden :wub: ). Kanskje ikke like greit å skrive 100% riktig for ringsekretærene, det er tross alt "noen" ord de skriver i løpet av en dag/helg, og kanskje dommeren snakket litt gebrokkent også?

hehe, fort gjort :) Men Muzzle og muscle uttales vel forsåvidt ganske likt, gjør det ikke? Så med alt stresset er det ikke lett å vite hva det er den ene gangen og ikke den andre osv. Men sett i sammenheng med resten av setningen, vil jeg tro det er muskler på den siste :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symra ble 1 kval, og 2 i åpen klasse på lørdag (til en dommer som var raus med blåsløyfene, så man får si seg fornøyd). Søndag fikk hun ck, men uplassert i btk. Vi har fortsatt en vei å gå når det gjelder å få fram det beste. SusanneL ga oss et lite kurs i hvordan man presenterer en beardis, det var veldig lærerikt, tusen takk!

Ellers er jeg selvfølgelig stolt bestemor. Vakre, flinke lille Selma som ble BIR og BIG4 i en stor terriervalpgruppe. :wub:

KJEMPEGRATTIS TIL ALLE SOM HAR GJORT DET BRA, OG BEDRE LYKKE NESTE GANG TIL DE ANDRE! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag stilte jeg Wheaten Ånly, hun ble BIR og BIG2 valp:):ahappy::)

Da var det deg jeg så da! Jeg tenkte kankje det var deg :wub: Da stilte vi i gruppa samtidlig! :wub:

Grattis med kjemperesultat i går :). Du så riktig proff ut inne i ringen !

Tusen takk!! Proff ut du liksom :)

Willy var så fin og jeg tok noen bilder. Men bildene ble HEEELT elendig i kvaliteten, så de er ikke noe å vise fram. Men GRATTIS med resultatet!

Skrytebilde av Selma:

Firefox_wallpaper-86.png

Vi ble BIM valp på lørdag (kullbror ble BIR valp). Søndag ble vi BIR og BIG 4 valp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg oppdatert hjemmesiden med bilder og info om stange utstillingen. (Link i banner)

Ellers har jeg laget noen filmer:

Litt forskjellig fra stangehallen:

Herr Willy Og BP i gruppa:

(Denne MÅÅÅ man ha lyd på.i klipp-skiftet midt i filmen nlir yodel minnet på at hun selv må gå til forhåndsgransking, og gir kamera til Astrid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Proff ut du liksom :D

Willy var så fin og jeg tok noen bilder. Men bildene ble HEEELT elendig i kvaliteten, så de er ikke noe å vise fram. Men GRATTIS med resultatet!

Ja, men faktisk - du så ut som om du hadde gjort dette hele ditt liv, løp inn med stor selvtillit og stilte henne opp helt utmerket :). Kjempebra var det ! Bilder av sort hårdått i en halvmørk hall er IKKE enkelt å få til, så jeg skjønner det gitt *ler*.

Herr Willy Og BP i gruppa:

(Denne MÅÅÅ man ha lyd på.i klipp-skiftet midt i filmen nlir yodel minnet på at hun selv må gå til forhåndsgransking, og gir kamera til Astrid)

Weeeeee ! Så moro da :D. Kanskje man kunne fått lov å linke til den tro ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodel, kan du legge meg til på msn, jeg får ikke sendt deg PM??

Hm... Merkelig. Msn adr. min er liv_irene@hotmail.com

Ja, men faktisk - du så ut som om du hadde gjort dette hele ditt liv, løp inn med stor selvtillit og stilte henne opp helt utmerket :) . Kjempebra var det ! Bilder av sort hårdått i en halvmørk hall er IKKE enkelt å få til, så jeg skjønner det gitt *ler*.

Weeeeee ! Så moro da :D . Kanskje man kunne fått lov å linke til den tro ? :D

Selvsagt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...