Gå til innhold
Hundesonen.no

Stange?


SoppenCamilla

Recommended Posts

Gimme resultater fra Stange! Jeg vet det er mange som er fornøyde med dagen!

Inkludert oss! Jaa! Baghera sjarmerte i fleng, og tok med seg 1kval, 1konk, CK, Cert, 1BHK, BIM og Beste veteran! :P Vi var i BIS veteranfinalen også, og ble uplassert, men det forventa vi, så tok ikke det noe tungt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Lilli fikk CK og ble 2. btk - og det var helt greit å bli slått av supersøte Xanthia som ble champion i dag og BIR.

Ellers så ble barnebarnet til gammelgubben BIR og BIG3 valp

Tervtispa som jeg handlet ble BIR og også hun ble BIG 3 - lille Lykkeliten er så lat at selv jeg klarer å løpe fra henne på en dårlig dag *ler* men fordi hun er så sedat så står hun ****** bra i ringen da...

Grattis til Willy med KANONDEBUT i de voksnes rekker, til Perle med flotte resultater og til Bridie og Blondie som var likens så bra...

Hyggelig å hilse på så mange soniser også.

Jeg vet at Symra fikk 1. pris i kvalitet, men jeg fikk ikke med meg om hun fikk CK - dommeren var veldig streng på beardiser i dag altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gimme resultater fra Stange! Jeg vet det er mange som er fornøyde med dagen!

Inkludert oss! Jaa! Baghera sjarmerte i fleng, og tok med seg 1kval, 1konk, CK, Cert, 1BHK, BIM og Beste veteran! :P Vi var i BIS veteranfinalen også, og ble uplassert, men det forventa vi, så tok ikke det noe tungt. :P

Gratulerer! :P

Grattis til Willy med KANONDEBUT i de voksnes rekker, til Perle med flotte resultater og til Bridie og Blondie som var likens så bra...

Jammen... Hvordan gikk det med Willersen da?

Gratulerer til alle med fine resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kritikken til Baghera:

Very good lines in head, between scull and muzzle, nice black mask, ears well set, exc top line, good straight front, good angulations, in movement hardly noticed recent operation, good temperament.

Bir veteran.

Jeg har forresten bilder av noen doggishunder som var i gruppefinalene, altså noen som BP stilte, og Willy willersen. Bildene ble ikke så bra som jeg hadde håpa da, men vi fikser litt kortere lukkertid i morgen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten bilder av noen doggishunder som var i gruppefinalene, altså noen som BP stilte, og Willy willersen. Bildene ble ikke så bra som jeg hadde håpa da, men vi fikser litt kortere lukkertid i morgen. :P

Jassåja, Willy ble BIR han da! Grattis til Siri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så ble barnebarnet til gammelgubben BIR og BIG3 valp

Tervtispa som jeg handlet ble BIR og også hun ble BIG 3 - lille Lykkeliten er så lat at selv jeg klarer å løpe fra henne på en dårlig dag *ler* men fordi hun er så sedat så står hun ****** bra i ringen da...

Grattis med fine resultater på handlerhundene - de var supersøte både valpisen (som jeg trodde skulle vinne gruppa faktisk), og den voksne :P.

Grattis til Willy med KANONDEBUT i de voksnes rekker, til Perle med flotte resultater og til Bridie og Blondie som var likens så bra...

Vi takker så mye :P

Jassåja, Willy ble BIR han da! Grattis til Siri :P

Takker takker :P.

Ja, unge herr Willersen slo altså til med CERT og BIR, og ikke nok med det, men han ble også 2. BIG!! Weeeee :P. Flinkeste grisegutten, det :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondiemamma her, men gidder ikke å logge meg på med mitt eget nick :P Tuusen takk til Belgerpia for flotte bilder. Gleder meg til å se flere av de :wub:

Siri: Blondie sier hun er meget klar for en romatisk date med Willy.. Helst allerede i morgen :P (til de som lurer så er Blondie så løpsk at hun holder på å dø på seg.. Brettet halen til side for dommeren gjorde hun og.. :P Og var jo ikke mulig å holde halen hennes oppe når jeg stilte henne uten at den bikket over til siden.. :P)

Linkr: Må desverre skuffe deg igjen... Desverre.. Fikk ikke med meg :P (skal prøve å notere meg i morgen :P )

Var 3 tisper og en hannhund i rasen vår. .En svensk import tispe i åpen klasse var det også.. Men Blondie gikk hen og tok certet og ble BIM gitt. .Storfornøyd :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG :P Så flinke dere er alle sammen! Supergrattis :P

(*svette og få prestasjonsangst*)

Kita blei best i rase og beste tispevalp, men var bare meg med GD valp :P Men Kita var kjempflink :P og vi skal prøve oss igjen i morra;) da er vi i ring 7 kl. halv 10;)

Så gøy! Syntes det er kjempebra selv om dere var eneste jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken til Blondie lød forresten:

"This bitch has a lovely outline witch she holds on move. Pretty head. Soft expr. Nice neck and well layed back sholulders. Straight front (ser dommeren har brukt good straigt front på andre hunder. .Hva mener hun her??? ) moves vell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...