Gå til innhold
Hundesonen.no

Bente tegner hunden din!


PsychoLynx

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar
Bernerpaint! :lol:

29042009003929A7CuS75jNUG1.jpg

Herlig!

Du har jo til og med fått med den bruna flekken i stjerten - og X'ens fregner på snuta!

Men du - det er brunt i fjeset også, altså! Denne er jo helt utenfor standarden... :)

Kan jeg forresten legge den i bloggen en gang? Jeg har alltid for mye tekst og for lite bilder der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!

Du har jo til og med fått med den bruna flekken i stjerten - og X'ens fregner på snuta!

Men du - det er brunt i fjeset også, altså! Denne er jo helt utenfor standarden... :lol:

Kan jeg forresten legge den i bloggen en gang? Jeg har alltid for mye tekst og for lite bilder der...

Du damen.. ser du klokkeslettet bildet er lagt inn eller?? Jeg tror jeg blingsa litt på hvor mye brynt det var i annsiktet.. :) Bruk i vei bilde du.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Nå har jeg ledd meg i gjennom denne tråden på nytt :P

Hehe, jeg også faktisk... Så jo nå at jeg virkelig sviktet mot slutten (pokker da at man skal måtte jobbe dah! :P ), beklager virkelige dette! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde jeg glemt! Så gøy :wub: Til og med nordlys på himmelen -nais! Du kan jo tegne min fremtidige hund, være synsk i tillegg :banana:

Haha, jeg er ekstremt usynsk altså! Hadde en "Bente spår din framtid" på et annet forum for noen år siden, jugde så alle (untatt meg selv) trodde meg til slutt tror jeg! Stakkars folka fikk ingen unger, eller 7 og mistet kjærsten sin og var ikke måte på alt sprøyt jeg sa... *mimre og humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde jeg glemt! Så gøy :wub: Til og med nordlys på himmelen -nais! Du kan jo tegne min fremtidige hund, være synsk i tillegg :wub:

Sooo...here we go! Din kommende hund.... Sorry altså, men det er ikke alltid synske Bente gir de svarene man ønsker! :banana:

Lone.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, blei det av hundene dine da?? :wub:

Jeg som tegna cavalieren din og alt! :banana:

Cavalier.jpg

Så fin Daisy ble :wub:

Hun la merke til at tråden var gammel og fjernet bildene :lol: Men om du vil tegne vet jeg hun vil være takknemlig :wub: Hun har lagt seg tror jeg, så hun ser det nok imorgen :wub: Du er flink til å tegne Bente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin Daisy ble :wub:

Hun la merke til at tråden var gammel og fjernet bildene :wub: Men om du vil tegne vet jeg hun vil være takknemlig :lol: Hun har lagt seg tror jeg, så hun ser det nok imorgen :wub: Du er flink til å tegne Bente :wub:

:banana: Ja, føler at "flink" er absolutt rette ordet her!

Hun får legge ut de andre bildene igjen også så kanskje noen vil tegne de også! Har dukket opp masse talent her synes jeg! Og paint har gått fra å være direkte ubrukelig til å faktisk ha livets rett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blodtørstig hest? :D

Er da ingen hest! *himle med øya* Er en stor, ikke veldig vakker (men du har jo sagt at utseendet ikke er alt så.... :D ) hund som overhodet ikke er blodtørstig, den bare sikler litt! :lol: Og så blir den kanskje ikke helt så lydig som du hadde håpet.... :ahappy:

Som sagt, min synskhet går ikke alltid de veier man ønsker... :)

Er jo som å se Daisy :);)

Takk :D

Hehe, ja er så man kan ta feil vettu! *flire*

Hva med Cosmo da? :D Som BIM såklart!

Da må du legge ut bilde altså, her finner vi ikke opp hunder! *fnise* ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...