Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten blå...


Caroline

Recommended Posts

...som jeg håper blir norsk om kort tid! Håper bare alt av søknader osv. går gjennom. Hun får muligens deleier som da avsløres senere, men hun skal bo hos meg. Kallenavnet blir Tíbrá som er islandsk for Mirage (som moren heter).

Tibra8.jpg

Tibra3.jpg

Tibra6.jpg

Tibra5.jpg

Tibra4.jpg

Igår ble de også testet på sau, da oppdretter har en egen saueflokk på plassen.

Tibra10.jpg

Tibra13.jpg

Og som en liten avslutning:

Tibra1.jpg

Forelsket :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Tillykke!

Men jeg trodde ikke de drev med gjeting jeg? Forsto det som at hun kun drev med utstilling?

Hun trener både litt gjeting, rallylydighet og agility med hundene sine, mest på hobbybasis da. Rally har hun dog startet i med hvertfall to av hundene. Men selvsagt, det skal godt gjøres å både stille ut aktivt samt å trene flere hunder til topps i konkurranse, man må jo velge hva man vil satse på :ahappy: Så at hun er mest på utstilling, det er nok sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trener både litt gjeting, rallylydighet og agility med hundene sine, mest på hobbybasis da. Rally har hun dog startet i med hvertfall to av hundene. Men selvsagt, det skal godt gjøres å både stille ut aktivt samt å trene flere hunder til topps i konkurranse, man må jo velge hva man vil satse på :ahappy: Så at hun er mest på utstilling, det er nok sant.

Hva man velger å konkurrere i er en ting og at hunh har valgt utstilling gjør ikke mye i mine øyne :D

Men jeg har fortstått det som at hun ikke trente dem i noenting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...