Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani-tråd


Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Fikk veldig lyst på et halsbånd vi også så vi tenkte å bestille et etter modell nr 224 med Tila brodert på. Gleder meg til vi får det og det blir prøvd! Kjempefine halsbånd på den siden der ja.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig masse flotte halsbånd og bruks dekken dere har!

Nå ble jeg skikkelig sugen på utstyr fra Kifani!

Såååå mye mer fristende når du vet du ikke skal ha noe(har kjøpt litt for mye i det siste :icon_confused::twisted: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina har fått enda et :getlost: Det var kjempefint og litt smalere. Jeg fikk mail fra Marianne om at hun hadde det litt travelt og at hun skulle prøve å få det til iløpet av en uke. Et par dager etterpå hadde jeg halsbåndet i postlassa :(

Her er det:

5968_129475965090_538210090_3497081_6319173_n.jpg

Skal prøve å få tatt noen til foran og :lol: Det står Dina på dette og. Jeg må gå til anskaffelse av litt mer fantasi. Neste blir kanskje jokkejunkie :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina har fått enda et :getlost: Det var kjempefint og litt smalere. Jeg fikk mail fra Marianne om at hun hadde det litt travelt og at hun skulle prøve å få det til iløpet av en uke. Et par dager etterpå hadde jeg halsbåndet i postlassa :(

Her er det:

5968_129475965090_538210090_3497081_6319173_n.jpg

Skal prøve å få tatt noen til foran og :lol: Det står Dina på dette og. Jeg må gå til anskaffelse av litt mer fantasi. Neste blir kanskje jokkejunkie ;)

Så fint det var :( Jeg venter spent på at mitt skal falle ned i postkassen. Og jeg syns definitivt du skal gå for jokkejunkie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha et! Tenkte jeg skulle bestille så fort jeg har fått lønningen fra sommerjobben.

Også kikket jeg på de dekknene, (jeg trenger jo ikke tjenstetegn) og de var skikkelig

fine. Så er ganske fristet :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kifani-halsbåndet mitt idag :lol: Kjempefornøyd med både kvalitet og utseende. Endelig fant jeg ett ordentlig halsbånd som ikke gnager.

Ikke det beste bildet av bikkja, men jeg misshandler henne jo når jeg ikke tar av halsbånd etter tur :getlost:

halsbnd006.jpg

IMG_2450.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mitt kifani halsbånd desverre er det i snaueste laget :) får det såvidt tilbake over hode når det er på det slakkeste, og ho vokser jo en del til...

håper jeg kan få bytta det slik at jeg kan få ett litt lengre ett

ellers er jeg knallfornøyd med hvordan det ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mitt kifani halsbånd desverre er det i snaueste laget :) får det såvidt tilbake over hode når det er på det slakkeste, og ho vokser jo en del til...

håper jeg kan få bytta det slik at jeg kan få ett litt lengre ett

ellers er jeg knallfornøyd med hvordan det ser ut :D

Du kan jo spørre om hun kan sy det ut, da? Tjenestetegnet til Chili var litt for stort(jeg hadde målt feil), og da sydde hun det bare inn for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mitt kifani halsbånd desverre er det i snaueste laget :D får det såvidt tilbake over hode når det er på det slakkeste, og ho vokser jo en del til...

håper jeg kan få bytta det slik at jeg kan få ett litt lengre ett

ellers er jeg knallfornøyd med hvordan det ser ut :)

Har du bilde? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer nok litt utifra hvor mye hun har å gjøre og sånn. Første fikk jeg nesten med en gang, det andre tok det vel et par tre uker før jeg fikk. Tror jeg skal gå for jokkejunkie neste gang ja, det har kåtesnuppa gjort seg fortjent til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vist sendt for snart en mnd siden, så posten har nok surret det bort eller noe :) . Vi har hatt 2 uker postoppbevaring, så får høre om de kan ha glemt å sende det til oss sammen med resten av posten.

Får krysse fingrene for at de finner det. Hvis ikke skulle ho lage et nytt, som er veldig snilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...