ToneS Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Kjempe søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Å, nå har de blitt fleecedotter nå Herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2009 Er det ikke på tide med en liten bildeoppdatering snart a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 4. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 Da var valpene blitt 6 uker (mandag), og ganske krevende. De er noen herlige rakkere, og er en skikkelig røverbande.. Litt vemodig at det er 2 uker igjen til de fleste reiser, men samtidig kjenner jeg at det skal bli litt deilig og Bilder av en og en kommer her, fler bilder kan dere se på: http://kahroma.com Rød gutt: Blå gutt: Svart gutt: Grønn gutt (sov seg igjennom den "ordinære" photoshooten, så derfor et elendig bilde) Rosa jente: Oransje jente: Gul jente (samme som grønn... godt sovehjerte ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 Åh, nydelige småtassene! Blir spennende å se dem etterhvert som de vokser opp også Deilig å kunne se bildene uten å bli skikkelig valpesyk, siden det nå ligger en liten turbo på 9 uker og sover i fanget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 Nåååh... for noen utrolig herlige pelsdotter! *komme og stjele gul jente* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 *Sukk* De blir jo bare skjønnere og skjønnere *Melder seg frivillig til nytt valpebesøk snart* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 4. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 Takker *Sukk* De blir jo bare skjønnere og skjønnere *Melder seg frivillig til nytt valpebesøk snart* Du har telefonnr mitt da... Har jo sagt det at det bare er å ta av røret og si at "Nå skal jeg på besøk", så kommer belgerexpressen BTW, så blir det kanskje litt skumlere for deg nå da... I og med at jeg har fått en avbestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 Takker Du har telefonnr mitt da... Har jo sagt det at det bare er å ta av røret og si at "Nå skal jeg på besøk", så kommer belgerexpressen BTW, så blir det kanskje litt skumlere for deg nå da... I og med at jeg har fått en avbestilling Neeeeeeeei! Haha, men så er det en gutt da, og jeg skal ha jente neste gang (Skal fortsette å fortelle meg selv det helt til du har fått solgt sistemann også ) Telefonrøret bli høyst sannsynlig løftet opp i helgen om det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2009 Rødt gutt ser skikkelig rampete ut Herlige feecedotter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2009 Nydelige små dotter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 23. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2009 Ojda... Ser at det er lenge siden jeg har oppdatert her.. Stort sett alle barna har flyttet til sine nye hjem, og nå er det stille i heimen. Bare de to gutta igjen, Blå som vi beholder her, og Rød som flytter til USA en eller annen gang i slutten av neste uke/begynnelsen av juli. Feedbacken fra valpekjøperne har vært veldig positiv, og det virker som om det er like mye trøkk i disse barna i heimen , som det var hos meg... Har på følelsen at noen får noen utfordringer fremover *knis* Har ikke fått bilder av alle sammen enda, men her er iallefall de to gutta som vi har hjemme, forvertstispen og lille "oransje" som har flyttet til Kennel Kvina på sørlandet Alle valpene er ca. 9 uker på bildene Nizhoni's First In Line "Bravo" (tidl. Blå), som skal bo her hjemme: Nizhoni's Me First "Stellar" (tild. Rød), som skal bli Amerika-farer: Nizhoni's First Love "Tira" (tidl. Rosa), som er forvertsvalp (og kan ikke stå i ro ) : Nizhoni's First Born Barbie "Barbie" (tidl. Oransje), som bor på Kennel Kvina: Nizhoni's First Incredible Hulk "Sicko" (tidl. Grønn), trøtt etter å ha vært med sin eier på skolen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 23. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2009 Hihihi, terv-bamser jo! Så morsom-søte de var. Ørene på han nest nederst var jo bare til å spise opp *ler* Belgervalper ser så rarsøte ut altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 23. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2009 Skjønneste Brumlebamsene! Tante Elling gleder seg til å se maaaasse til dem etterhvert, godingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 24. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2009 Takker, ja jeg gleder meg veldig til å se hva det blir av disse barna... De ser veldig lovende ut for øyeblikket, og håper virkelig de utvikler seg like bra fremover Uansett er det en herlig gjeng... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 24. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2009 Nydelig gjeng Synd at jeg ikke har fått fulgt tråden skikkelig da vi har kranglet (og fortsatt krangler) med "Stjelenor" ang vårt bredbånd Nå skal jeg inn på hjemmesiden din og snoke i flere valpebilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 24. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2009 Herlige bilder! Tervvalper er i grunn ganske så søte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 25. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2009 Nydelig gjeng :rolleyes2: Synd at jeg ikke har fått fulgt tråden skikkelig da vi har kranglet (og fortsatt krangler) med "Stjelenor" ang vårt bredbånd Nå skal jeg inn på hjemmesiden din og snoke i flere valpebilder Hehe snok i vei Det er jo litt artig; takket være deg så gikk jo turen ganske så smertefritt ned og opp igjen :lol: Hils til Stjelenor og si at de er teit.. hehe.. for vi har samme klusset og har gått over til mobilt bredbånd, da det plutselig ikke (etter 1 mnd med bredbånd) gikk an å levere lenger... :s Herlige bilder! Tervvalper er i grunn ganske så søte de De er i grunnen det ja *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. November 2009 Rapporter Share Skrevet 27. November 2009 Nå som jeg har sett bilde av en av disse i akkurat nå så hadde det vært kjekt å se noen av de andre og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 27. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2009 Nå som jeg har sett bilde av en av disse i akkurat nå så hadde det vært kjekt å se noen av de andre og Hehe, jeg er så lat at jeg gidder ikke legge ut bilder i tråden igjen, (må leite etter bildene) så jeg vil da henvise til hjemmesiden, for den er ganske så oppdatert (minus siste bildene av Loke) http://kahroma.com/ og klikke på "Litters" - der finner dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 27. November 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2009 (ja vet, dobbelpost) Kan jo være grei da, og poste bildene av Loke her også. Han var "svart gutt" i kullet, Nizhoni's First Class Hero, kom hjem igjen til oss på mandag, og blir her på ubestemt tid, til vi finner ut hvor han har lyst til å bo Bildene er tatt onsdag 25.11.2009, og gutten er 7 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. November 2009 Rapporter Share Skrevet 27. November 2009 Wow, så forskjellige de er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. November 2009 Rapporter Share Skrevet 27. November 2009 For en flott gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 4. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Er litt sånn i "bildemodus for tiden", så her er et par av "valpene" som nå har blitt store... 8,5 måned siden de ble født... Helt sinnsykt hvor tiden flyr.. :s Tidligere "Blå" som ble værende igjen hjemme, Bravo (bilder tatt av meg): Og tidligere "Orange" som reiste til Kvinesdal, Barbie (bilder tatt av eier): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2010 Så fine og voksne de har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar