Gå til innhold
Hundesonen.no

Aynï 1 år!

Huldra

Recommended Posts

Skrevet

Nåååh! Fineste lille jenta! :)

Gratulerer med dagen! :)

Flotte bilder! Bildet med Tulla og sovende bøllefrø var jo bare nusselig! :)

Og Buffy elsker også sin Psychoseng! Alltid kamp mellom henne og Falco om å få den først... :)

Skrevet

Gratulerer så mye med overstått :) :)

Hun ser superkul ut :)

(Selv om jeg ikke skjønner så mye av det, du har jo nettopp fått henne! Jeg trodde jeg nettopp hadde begynt å være på dette forumet, men jeg var jo her da du fikk henne :) )

Skrevet
Kråkebollen, ja! :) Så du dette bildet?

joomla%2021.jpg

Det var til ære for deg; det er jo sengen du lagde til henne! :D Hun ligger veldig mye i den, og sånn som hun ligger på bildet er ganske standard. :P

Hihi, ja jeg så det. Søteste kråkebolle-stilling! :)

1 år allerede? :D Jøss. Gratulerer med gårsdagen da! :D

Kaizer hilser og sier at han også synes PsychoLynx-seng er digg å ligge i. :)

hihi.

Nåååh! Fineste lille jenta! :P

Gratulerer med dagen! :P

Flotte bilder! Bildet med Tulla og sovende bøllefrø var jo bare nusselig! :P

Og Buffy elsker også sin Psychoseng! Alltid kamp mellom henne og Falco om å få den først... :)

:D

Skrevet

Aynï takker og bukker, og er enig i at tiden flyr! Men nå har jeg strengt tatt ikke hatt henne i et år, det er jo tross alt hele to mnd til, det.. :icon_confused:

Skrevet

Gratulerer med gårsdagen, Ainï! Kjempeherlige bilder :blink: Fikk nesten lyst på et sånt lite cairntroll, jeg nå :icon_confused: Turbofjompen her (a.k.a Pablo) ville nok syns at det hadde vært helt glimrende, men det blir nok ikke aktuelt. Nydelig er hun i hvertfall!

Skrevet

Gratulerer med dagen som var! :icon_confused: Kjempesøt, og flotte bilder! Likte spesielt de av henne i gresset, og det hvor begge to var i "full trynings" :blink:

Skrevet

Kjempefine bilder, hun ser skikkelig rampete ut.

Og gratulerer med vel overstått!

Om det skal lages en hundeversjon av Karius og Baktus, så kan hun og Pippi ha hovedrollene, som småtroll.... :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...