Gå til innhold
Hundesonen.no

Aynï 1 år!


Huldra

Recommended Posts

Er Aynï blitt ett år allerede? :)

Gratulerer med dagen! :P

Jepp, helt utrolig! :) Tusen takk!

Gratulerer med dagen til Aynï! :)

PS, du må seriøst gjøre noe med førsteinnlegget ditt. :D

Tusen takk!

Men huh? Noe rart med bildene? Noe rart jeg skrev? :) Hva var det med førsteinnlegget?

Oi, tiden flyr! Gratulerer så mye med dagen! Tia hilser også og håper Aynï fortsatt er valp og vil leke velte-tøyburet-leken :D

Selvsagt! :P Alltid like valpete og tullete, og "velte-buret-leken" var veldig gøy den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Men huh? Noe rart med bildene? Noe rart jeg skrev? :) Hva var det med førsteinnlegget?

Bildene står ved siden av hverandre og ødelegger hele skinnet her hos meg iallefall. :D Og det ene bildet er to ganger. Men det er bare linjeskift mellom bildene som skal til så blir det så bra så. :)

Masse flere fine bilder jo! Hun er så skjønn! :) Takket være dere så er Cairnen med i vurdering den dagen jeg skal ha en liten hund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene står ved siden av hverandre og ødelegger hele skinnet her hos meg iallefall. :) Og det ene bildet er to ganger. Men det er bare linjeskift mellom bildene som skal til så blir det så bra så. :)

Masse flere fine bilder jo! Hun er så skjønn! :) Takket være dere så er Cairnen med i vurdering den dagen jeg skal ha en liten hund. :P

Det så helt okei ut hos meg, men da jeg redigerte i hurtig-modus så jeg at ting ikke var helt bra. Ble det bedre nå?

Utrolig koselig at cairn er en "godkjent" liten hund, spesielt pga Aynï! :) Det satt jeg virkelig stor pris på å høre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så helt okei ut hos meg, men da jeg redigerte i hurtig-modus så jeg at ting ikke var helt bra. Ble det bedre nå?

Utrolig koselig at cairn er en "godkjent" liten hund, spesielt pga Aynï! :) Det satt jeg virkelig stor pris på å høre! :)

Nå ble det mye bedre. :P

Aynï ser jo ut som en supertøff liten jente, nok kamplyst der iallefall. Skjønneste lille som driver å drar i båndet til Tulla og greier. :) Også synes jeg hun er vakker å se på også. :D Jeg må en hund som går an å motivere til å trene litt lydighet osv, og det ser ut til at Cairnen er mulig å få med på litt av hvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Aynï :)

Flotte bilder!

Herligste! Gratulerer med dagen :)

Gratulerer masse med dagen!Har nok hatt en flott dag tenker jeg :)

Grattis. :D

Vi kommer etter om et par-tre måneder. :P

Tusen takk alle sammen! :P

Nå ble det mye bedre. :D

Aynï ser jo ut som en supertøff liten jente, nok kamplyst der iallefall. Skjønneste lille som driver å drar i båndet til Tulla og greier. :) Også synes jeg hun er vakker å se på også. :P Jeg må en hund som går an å motivere til å trene litt lydighet osv, og det ser ut til at Cairnen er mulig å få med på litt av hvert. :P

Så fantastisk fine ord, og godt å høre at hun har "fallt i god jord" hos noen! :D Og joda, hun er med på det meste! Egentlig ganske mye til å være en "liten ubrukelig hund". :rolleyes: Håper vi får til noe i agility når våren nærmer seg - der har jeg store forhåpninger i alle fall! Kamplysten er bra den; henging i båndet er ikke akkurat noe som kun hører valpetiden til.. :P

Kamplyst har hun masse av! Herligste lille-hunden jeg har møtt :P

Nåh! :D Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kråkebolla jo! Gratulerer med gårsdagen! :)

Kråkebollen, ja! :) Så du dette bildet?

joomla%2021.jpg

Det var til ære for deg; det er jo sengen du lagde til henne! :) Hun ligger veldig mye i den, og sånn som hun ligger på bildet er ganske standard. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...