MarieR Skrevet 6. August 2012 Rapporter Skrevet 6. August 2012 Han ser så snill og livsglad ut! Jeg har vært skapforelsket i Greyhounden siden jeg møtte rasen for første gang. Chanta, Media og LowLow åpnet virkelig øynene mine for disse myndene! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 6. August 2012 Rapporter Skrevet 6. August 2012 Veldig fine bilder, han er råkjekk det siste bildet var ekstra kult! 1 Siter
Emilie Skrevet 6. August 2012 Rapporter Skrevet 6. August 2012 Man kan jo ikke annet enn å elske sommeren i nord med hund 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2012 Tusen takk for kommentarer. Det er så koselige å lese Han er en kraftigere bygget type ja, noe jeg liker godt. Noen er veldig lang og smale. Siter
Snøfrost Skrevet 7. August 2012 Rapporter Skrevet 7. August 2012 fine bilder og flotte omgivelser. Og pen Nitro selvsagt 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2012 Hei igjen! Nå er det på tide med noen nye bilder! De fleste er fra i høst, og nå blir det lite bilder fremover pga mørketiden. På tur til Flekkosvatnet i høst Leke litt. Nitro elsker pinner. Fra litt tidligere i høst. Nitro i lynget. Vi er på tur til Goholtjønna. Elsker utsikten vi har her! Nitro har besøk av huskyene Nova og Koya. Vi er på Amnesty innsamling Nok en tur til Flekkosvatnet Vi nyter sola før hun blir borte i 2 mnd. Vi er på tur til Fuglvatnet. Lengste turen vi hadde i høst. Fremme ved Fuglvatnet. 8 Siter
Guest Gråtass Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Fine bilder av flott hund, jente og natur! Siter
Kaja Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Fine Nitro! Og for et flott turterreng dere har 1 Siter
Gjest Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Fiiiiiiiiine fiiiiiine nordnorge, vofs - og sporty eiere! Siter
Red Merle Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Så fin han er, og stor ! 1 Siter
Toril Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Han er en fantastisk vakker hund ,og nydelige bilder! 1 Siter
Emilie Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Fiiiin, og flinke Nitro på Amnesty-innsamlig 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 20. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2012 Tusen takk! Det var koselige kommentarer å få på en morgen som dette Siter
Djervekvinnen Skrevet 15. Mars 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 Da har jeg mimret litt i tråden her, og tenkt på tiden som har vært. Nitro ble 10 år i desember og har blitt en skikkelig pensjonist. Jeg trodde jeg kom til å miste han i sommer i fjor da han plutselig ble ustødig og sjanglete. Etter undersøkelser ble det antatt at det kunne være en gammel nakkeprolaps fra 2012 som kunne føre til nerver som kom i klem eller noe i den duren, men man vet alikevel ikke. (har tenkt på svulst, slag/drypp etc) Etter noen dager gikk det sakte over og så ble han helt normal igjen. Han er noe stiv og støl i kroppen, noen dager værre enn andre. Så han går fast på rimadyl. Han har også mistet endel hørsel, så det er jo trasig, men normalt. Han ble også haleløs på nyåret etter at han ble bitt i halen. Han fikk et tilfelle med ubalanse i høst, som varte bare 20 min og så fikk han tilbakefall her for noen dager siden som varte i 40-50 min. Da er han i veldig ubalanse, får ikke beina helt med seg (faller ikke da), men virker ellers helt vanlig mentalt. Jeg synes uansett det er ekkelt, og jeg blir redd for at hans tid snart er over. Så lenge disse anfallene går over etter kort tid, og han ikke har noe problemer ellers i hverdagen og har livsglede, så er det det viktigste. Han er jo en veldig stor hund med lange bein, så det hele virker voldsomt når han begynner å sjangle og skal holde seg på beina, kontra hadde det vært en liten rase. Ellers er han bare så herlig og god som alltid. barnslig og leken og har bare lyst å herje og løpe tulling (på sine gode dager), men han må begrenses litt pga kroppen. Han er jo ikke like sprek som han var. Han er enda mer knyttet til meg og vil ikke vike fra min side. Han er virkelig min sjelevenn. Jeg er så trygg på han og han har ikke et eneste vondt hår på kroppen. Jeg håper jeg får en sommer til med han.. Da blir jeg glad. Men verdsetter hvert minutt. Det er fint å lese i tråden alle som har kommentert og fulgt oss.? ❤️ For de av dem som måtte være igjen på forumet.Takk! 24 Siter
Gjest Skrevet 15. Mars 2019 Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 Fine Nitro, jeg er ekstra svak for disse eldre greyhoundene. Håper du får oppleve både en og to somre til med han! Siter
Mardina Skrevet 15. Mars 2019 Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 Åhh, så fin han er! Det er noe spesielt med disse pensjonistene ? 1 Siter
Artemis Skrevet 15. Mars 2019 Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 Åååh, fine Nitro! Han har jammen blitt en grå herremann på sine eldre dager, men det kler han godt. ? 1 Siter
MarieR Skrevet 15. Mars 2019 Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 Fineste Man ser på han at han er snill tvers gjennom. 1 Siter
Midas Skrevet 16. Mars 2019 Rapporter Skrevet 16. Mars 2019 Han er så nydelig ? Stolt og klok. Håper han har flere somre igjen ? 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 16. Mars 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2019 Takker for trivelige kommentarer ? Han har gode dager for tiden så det er godt å se. Jeg er bare SÅ glad i de gamle hundene. De grå fjesene deres og væremåten. Skulle begynt et pensjonist hjem for gamle hunder ❤️ 2 Siter
MegaMarie Skrevet 16. Mars 2019 Rapporter Skrevet 16. Mars 2019 Så fine høst bilder ? Og gratulerer med 10 års dagen! Han ser ut som en skikkelig fin herremann! Håper dere minst får sommeren sammen ❤️ 1 Siter
Recommended Posts