Djervekvinnen Skrevet 4. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2011 Takk! I begynnelsen syns jeg brindle var utrolig fint, og ble så glad for at Nitro var det. Nå er det blitt litt kjedelig, så nå vil jeg ha en: rød, sort, hvit, blå, flekket.... hihi. Vi får mye oppmerksomhet pga fargen hans. Det er faktisk ikke så ofte folk ser brindle hunder, så da blir de litt oppmerksom på det. Siter
KristinR Skrevet 4. Juni 2011 Rapporter Skrevet 4. Juni 2011 Jeg syns han er kjempefin:) Men syns han er såå mye finere i virkeligheten enn på bilder. Bildene yter han ikke rettferdighet rett og slett. Fargen er vakrere i virkeligheten, musklene ses mye bedre, proporsjonene, ja hele han er bare så mye penere IRL. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 4. Juni 2011 Rapporter Skrevet 4. Juni 2011 Han er nydelig! Og jeg digger fargen hans, er veldig glad i brindle Min whippet skal være brindle tror jeg. Siter
Djervekvinnen Skrevet 4. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2011 Jeg syns han er kjempefin:) Men syns han er såå mye finere i virkeligheten enn på bilder. Bildene yter han ikke rettferdighet rett og slett. Fargen er vakrere i virkeligheten, musklene ses mye bedre, proporsjonene, ja hele han er bare så mye penere IRL. Tusen takk Jeg er helt enig med deg! Blir litt irritert over at han ikke er så fotogen, men igjen, så er det få greys jeg har sett som ser smashing ut på foto. Jeg syns det samme om Lady. Jeg ble overrasket over hvor utrolig søt og fin hun var da jeg møtte henne, for det blir ikke det samme på bildene. (selv om hun er fin der og) Siter
TeamTwo Skrevet 4. Juni 2011 Rapporter Skrevet 4. Juni 2011 Gratulerer med vel gjennomført FA Nitro er nyyydelig han, og den rødbrune brindlen er veldig vakker Siter
Djervekvinnen Skrevet 5. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Tusen takk! Så koselig Siter
Gjest Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Gratulerer med FA Ser gjerne enda flere bilder av godgutten. Siter
Djervekvinnen Skrevet 22. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2011 Da var første utstilling for i år overstått, i Sverige, og han ble BIM med CERT og CACIB. Kjempemoro at det gikk i boks. Slår han til med cert til helga, blir han jo både Norsk og Svensk champion på samme tid. 1 Siter
Tonje Skrevet 22. Juni 2011 Rapporter Skrevet 22. Juni 2011 Gratulerer med flotte resultater på gutten Siter
Djervekvinnen Skrevet 4. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2011 På tide å oppdatere litt. Nitro er nå registrert Nuch og Such, så det er moro. Ellers i sommer har vi kost oss på turer og kost oss i finværet. De som leser bloggen min har nok sett disse bildene før, til dere andre- her er et knippe fra i sommer. Siter
Guest Michellus Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Greyhounder er ganske kule i grunn Siter
Djervekvinnen Skrevet 4. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2011 Ja det skal jeg love deg Kulere enn de fleste tror Siter
Heidihj Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Han er så vakker han! Alltid vært fasinert av greyhounden. Dem er utrolig flotte! Siter
Hermes Skrevet 5. September 2011 Rapporter Skrevet 5. September 2011 Klarer aldri å bestemme meg for hva jeg syns om greyhounden (tenker utseende, liker nok de orientalske myndene litt mer av de større myndene), men Nitro er en fining! Har han munnkurv på? Siter
Djervekvinnen Skrevet 5. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2011 Takk for kommentarer! Ja enten så liker man dem, eller ikke Ja han har munnkurv påd et første bildet. Bruker det på han ofte når hundene leker sammen, pga han er litt hardhent i bitingen, og Chanti er ikke flink å si ifra. Siter
Djervekvinnen Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 På tide med noen nye bilder av smukkasen fra nord! Han utvikler seg fortsatt i god retning eksteriør sett, men mentalt er han nok fortsatt ganske så barnslig og veldig energisk Han er jo ganske "ung" enda, så vi satser på at han lander litt mer etterhvert. Han er utrolig snill og god og veldig sosial mot alle han treffer. En skikkelig gladgutt rett og slett (med litt rampete innslag). Desverre har vi møtt få andre hunder, så vet ikke hvordan han "utvikler" seg hundesosialt sett. Var på et treff før jul, og da hilste han på mange valper uten problemer, men syns det blir litt for sjeldent at vi treffer andre hunder, desverre. Skulle gjerne hatt en større omgangskrets. Dette er tatt i jula. Disse to ble tatt igår (her er han ikke oppstillt) 1 Siter
Emilie Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Nitro er en flott kar! Kanskje vi kan møtes i sommer, da skal jeg helt sikkert nordover igjen 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Ja det hadde vært utrolig koselig! Den tanken må holdes! 1 Siter
Hermes Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Vil vil nordover! Hvor i nord bor dere, egentlig? Nitro ser ut til å være en fin fyr! Siter
Recommended Posts