SoppenCamilla Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Så ble det valpetråd herfra også (vel, forhåpentligvis, da)! Nemi ble parret fredag 9. januar! Da ble hun parret med Kvadraten's Kato fra Trondheim! Jeg hentet henne hjem i dag, og her blir hun til rundt slutten av februar, da drar hun til Stine og Kåre for å få valpene der. Heldigvis kjenner jeg de såpass godt at det ikke gjør noe om jeg ca flytter inn der når den tid kommer! Hittil er det ikke så mye å fortelle, men jeg håper på et stort kull med mange tisper, siden mamma skal ha en liten tispevalp etter Nemisen!
Synnikken Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Jaa! Vi satser på masse smådeiger!
Mirapusen Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 ÅÅ så gøy, dette skal følges med på
Blondiemamma Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 åh så gøy Om ett år er det meg og Blondie sin tur
fly Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Så spennede, er en fantastisk opplevelse å se små underverk komme til verden.
turbogutten Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Nå må du virkelig være flink til å oppdatere fremover altså Gleder meg til å dra å kose masse deilige boxerbebiser når den tid kommer
SoppenCamilla Skrevet 15. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Haha, oppdatere, ja. Det er liksom ikke så mye å oppdatere sånn enda, er jo en uke siden (i morgen) ho ble parra, så ja.
ipadda Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 åh så gøy Om ett år er det meg og Blondie sin tur Miin og!! Aw, gjett om jeg gleder meg til Nemi baby-bilder da!!! Masse bilder, helst flere ganger til dagen, sant soppen?
Cloudberry Skrevet 24. Januar 2009 Rapporter Skrevet 24. Januar 2009 Dette blir en faarlig tråd kjenner jeg! Men kjempespennende da Er det konstatert at paringen var vellykket?
SoppenCamilla Skrevet 24. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2009 Miin og! Aw, gjett om jeg gleder meg til Nemi baby-bilder da!! Masse bilder, helst flere ganger til dagen, sant soppen? Haha, det syns du nok! Dette blir en faarlig tråd kjenner jeg! Men kjempespennende da Er det konstatert at paringen var vellykket? Hehe, det er ikke konstatert noe, men jeg syns ribbeina til damen driver og gjemmer seg. Skal ta ultralyd i starten/midten av februar.
Cloudberry Skrevet 24. Januar 2009 Rapporter Skrevet 24. Januar 2009 Åja, aner jo ikke hvordan dette går for seg jeg.. hehe. Får håpe det er fine og friske valper i magen Faren var helt nydelig btw, så valpene MÅ jo bli vakre!
SoppenCamilla Skrevet 25. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 Åja, aner jo ikke hvordan dette går for seg jeg.. hehe. Får håpe det er fine og friske valper i magen Faren var helt nydelig btw, så valpene MÅ jo bli vakre! Veldig enig! Jeg flytter nå, og i førsteomgang så kan jeg ikke ha med hundene, så de blir hos mamma, fram til litt før Nemi skal føde, da drar ho til Stine og Kåre. Så de fleste oppdateringene vil komme til dere via meg fra mamma, bortsett fra ultralyden, den SKAL jeg være med på! Også flytter jeg nærmere Stine og Kåre, så det er mye enklere å dra dit å koseknuse bebiser og ta MASSE bilder!
iselin.wt Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 ÅÅÅÅÅ!! jeg vil også være med å kose boxerbebiser!!! håper masse for dere at det blir mange sunne og fiiiine valpiser i Nemimagen!
SoppenCamilla Skrevet 25. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 ÅÅÅÅÅ! jeg vil også være med å kose boxerbebiser!! håper masse for dere at det blir mange sunne og fiiiine valpiser i Nemimagen! Hæhæhæ, plukker deg opp på Oslo S på vei til oppdretterene!
SoppenCamilla Skrevet 26. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Yes, Nemi har mistet litt matlyst! Tørrfôr er æsj. Jeg er glad, for det er sånn man oppfører seg når det er bebiser i magen! :rolleyes2:
Lemen Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Ojojojojoj! Så spennende med Nemibebiser! Sølve og jeg gleder oss til å sosialisere med en liten Nemibebis med tiden. :rolleyes2:
SoppenCamilla Skrevet 11. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Skalvise! Vi skal på ultralyd den 20. det er ikke så lenge til. Mamma er overbevist om at damen har blitt tykkere, så vi satser store penger på at det er maaaaange små søte klumper der!
Inustaff Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 Å så gøy!Gleder meg til bildespam av de små! Kan vi få se gravide damen etterhvert eller?Her må dokumenteres vettu! Må jo være valper! Kanskje påtide å gjette antall..hehe! Jeg gjetter 9 valper,5 tisper og 4 hanner!
Aina&Kaizer Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Skrevet 17. Februar 2009 Spennende. Gleder meg til boxerbebisbilder.
ToneS Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Ultralyd i morgen da..? Lykke til! Blir spennende!
SoppenCamilla Skrevet 19. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Ultralyd i morgen da..? Lykke til! Blir spennende! Oi, du følger med! Jess, det er ultralyd i morgen, hvilket betyr at jeg er hos mamma. Jeg har ikke sett Nemi på noen uker nå, og jeg syns ho er feeeit. Bilder av tjukkebolla: Uff, det her er nesten flaut å legge ut, ho ser bælfeit ut! Menmen. Håper på maaaange små bebiser!
ipadda Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Naaw. Vi håper på mange mange babyer inne i magen til nemesis. Søtingen! Det uttrykket da, "mamma, what the hell??" hahahaha søøøøting!
SoppenCamilla Skrevet 19. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Naaw. Vi håper på mange mange babyer inne i magen til nemesis. Søtingen! Det uttrykket da, "mamma, what the hell??" hahahaha søøøøting! Hihi, du tar feil! Det er dette utrykket "Skal jeg ha valper igjen? "
Lemen Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Sølve gleder seg til å bli onkel og jeg gleder meg til å hilse på Nemibebiser. Vi krysser fingrene for at magen er full av valper og ikke bare god mat..
SoppenCamilla Skrevet 19. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2009 Sølve gleder seg til å bli onkel og jeg gleder meg til å hilse på Nemibebiser. Vi krysser fingrene for at magen er full av valper og ikke bare god mat.. Haha, jepp! Mamma hadde ikke fôra ho så mye som jeg var redd for ( ), så jeg er IKKE forberedt på at noen dyrlege kommer her og sier at det er tomt der.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar