Gå til innhold
Hundesonen.no

Om nick og navn.


Carma

Recommended Posts

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar
Øyy...sønnen min "heter" Soppen :whistle:

Om dere to blir spleiset blir det da små-kantareller ? :rolleyes2:

Marit var i gang og skulle "spleise" oss en gang, så jeg har faktisk sett bilde av han og greier. Jeg husker ikke åssen han ser ut da (no offence :sleep: ), men nei, det skal ingen kantareller ut av denne kroppen, så no worries! :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit var i gang og skulle "spleise" oss en gang, så jeg har faktisk sett bilde av han og greier. Jeg husker ikke åssen han ser ut da (no offence :rolleyes2: ), men nei, det skal ingen kantareller ut av denne kroppen, så no worries! :whistle:

Hehe, kan få nye bilder du vet du :sleep:

Glad i hunder og forholdsvis renlig, holder vel det?

Og det med de småkantarellene, haster ikke det vettø... :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette kommer du med NÅ? 2 mnd ETTERPÅ! Jammen damen! du MÅ jo si hei! Og jeg blir ikke det minst sjokkert om folk kaller meg Psycho.. det er liksom litt vanlig det.... :sleep:

Husker i de GODE Canis dagene... Da jeg besøkte Margrete litt sånn innimellom. Jeg het jo BuffyZ på Canis, og joda.. MArgrete-damen kaldte meg Buffy hele tida hu. Og jeg var veldig i tvil hvorfor hu egentlig snakket så mye med Buffy og ikke meg... :rolleyes2:

Ellers er jeg blitt sånn at jeg hører på det meste jeg... Marit, Buffy, Psycho, hører også at noen har meg som Psyko Margrete på tlf (:whistle: Landy) Så om noen sku ropt Psycho, så er jeg redd jeg hadde snudd meg... :closedeyes:

Døøh, jeg snakket jo faktisk til deg.. Jeg stod jo å siklet på dyret ditt å greide å lire av meg "gåsjameg for en vakker frøken".. :yawn:

Men jeg var jo vekke før du fikk svart da :yes: heheheh

Av den grunn at jeg skulle i ringen INNERST i hallen om ca 3 sekunder...

Jeg stod også outside ringen å så på når dette greiene me tulla skjedde og jeg fniste meg halvt ihjel å måtte knipse masse bilder.. heheheh:D

Dumt at noen stjal minnekortet mitt den dagen.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, yeah. Gammel er han btw? :sleep:

Jaja, det holder fint, jeg er ikke så kresen.

Good thing det ikke haster! :yawn:

Haster og haster........ JEG blir jo ikke yngre akkurat :rolleyes2:

Prakteksemplaret er født i august-89, fast jobb og 46 i skostr :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, hvis det haster får du finne deg en annen Sopp! :sleep:

Hm. Jeg er noen mnd eldre enn han jeg da.

Gode Sopper vokser jo ikke akkurat på trær da..... :rolleyes2:

Dessuten er praktSoppen voksen for alderen..til tider tilogmed fornuftig :whistle:

Hva mer kan du kreve??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt nicet siden the very first beginning. Har tenkt litt smått på å endre det litt, men har ikke blitt noe av. Har orntlig navnet mitt på et par andre forum, men jeg liker ikke at folk skriver navnet mitt i innleggene sine, spesielt de negative innleggene, for da føler jeg at de vet hvem jeg er, selv om de ikke vet det. Det blir for direkte på en måte. :rolleyes2:

Om noen hadde ropt nicket mitt, hadde jeg reagert. og jeg tenker nick på andre folk fra forumet. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:yawn: Jeg må si jeg med ett ble litt redd da jeg så navnet mitt stå der, og jeg leste noe om å stjele hundene mine.. :shocked: Men så skjønte jeg jo hva det var snakk om da.. :yes: Jeg må jo ærlig talt innrømme at jeg heller ville hett Huldra enn Borghild, men men.. :rolleyes2:

Det slo deg ikke at noen fra min stall eller lignende, som het Borghild, hadde stjålet hundene mine og lagd hjemmeside? :sleep:

Joooo! Jeg tenkte alskens skrekkelige tanker jeg! Og så jo for meg deg som gråt sårt over å miste dine små på en sånn frekk måte (altså lage hjemmeside er jo litt drøyt, eller...?)! :shocked:

Døøh, Carbis? Du veit hvem dette er, gjør du ikke?

Nope... don't confuse me for someone intelligent.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooo! Jeg tenkte alskens skrekkelige tanker jeg! Og så jo for meg deg som gråt sårt over å miste dine små på en sånn frekk måte (altså lage hjemmeside er jo litt drøyt, eller...?)! :shocked:

Hehe, det gjør jeg nok ikke. Faktisk fikk jeg en mld i gjesteboka fra ei som gjerne ville låne bilder til minstall eller noe sånt, og det syns jeg faktisk er helt greit, så jeg roste henne for at hun spurte, og så fikk hun låne det hun ville. Jeg tror ikke hundene mine plutselig forsvinner en dag bare fordi noen fjortiser låner/stjeler bilder fra meg. Da er det verre med en hel hjemmeside ja! :rolleyes2:

Nope... don't confuse me for someone intelligent.... :whistle:

:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døøh, jeg snakket jo faktisk til deg.. Jeg stod jo å siklet på dyret ditt å greide å lire av meg "gåsjameg for en vakker frøken".. :yes:

Men jeg var jo vekke før du fikk svart da :rolleyes2: heheheh

Av den grunn at jeg skulle i ringen INNERST i hallen om ca 3 sekunder...

Jeg stod også outside ringen å så på når dette greiene me tulla skjedde og jeg fniste meg halvt ihjel å måtte knipse masse bilder.. heheheh:D

Dumt at noen stjal minnekortet mitt den dagen.. =/

:D Ta deg sammen da! Står du der å snakker med dyret mitt UTEN å si noe til meg? Det vil si... Det er ikke sikkert det hadde hjulpet å si hei heller da, jeg er type mesterforvirra på slike steder, så det KAN hende du hadde måtte ta tak i meg, riste meg og si "Døh Psycho!!". Da kan det hende jeg hadde reagert. Prøv det neste gang!!

Da vet jeg kanskje hvem du er også... :P

Første jeg sa til Huldra var vel noe sånn som "oi, en springer med en kråkebolle i øret!" :yawn:

Gode Sopper vokser jo ikke akkurat på trær da..... :whistle:

Dessuten er praktSoppen voksen for alderen..til tider tilogmed fornuftig :P

Hva mer kan du kreve??

Det værste er at fyren både er kjekk, høflig, morsom OG glad i dyr vettu! Forresten Landy... sikker på han ikke er homo? Dette er jo for godt til å være sant da....

Nope... don't confuse me for someone intelligent.... :sleep:

Du må da kjenne igjen bikkja!! Hvem andre enn Gofs kan være så søt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niice niice svigermor!

:rolleyes2: Du ekke noen Synnikken for tenk.. du er en Katja-Kai. Slutt med denne hersens nick byttinga! Dere forvirrer jo en stakkar! Og ikke bli fornærma om JEg ikke husker dere altså.. Snart skal dere vel bytte bilde her også... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at fyren både er kjekk, høflig, morsom OG glad i dyr vettu! Forresten Landy... sikker på han ikke er homo? Dette er jo for godt til å være sant da...

Har spurt`n jeg, han påstår at han kanskje er litt feminin, men det er bare på innsia sier` n......

Har du forresten sett Soppen flørte med nabo Tor?? Noen skikkelige femi håndbevegelser med hånda etterfulgt av et flørtent blikk og et langt "prrrrrrrr"..... og Tor rødmer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...