MonicaT Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Jeg har pleid å bruke Smart FTP men nå er det bare tull med den Hadde en innlegg for noen mnd siden om tips til en bra og enkel + lett å bruke, men så lagret jeg ikke disse tipsene og nå er det borte - så da får jeg spørre på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 mja.. jeg fikk min versjon gratis i 1 mnd, så måtte jeg betale. Finnes det noe "varig gratis" da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 mja.. jeg fikk min versjon gratis i 1 mnd, så måtte jeg betale. Finnes det noe "varig gratis" da tro? Er vel få ting som er varig gratis, men jeg får uansett ikke til å laste opp den jeg hadde gratis på nytt Urk Så himla typisk når jeg endelig har oppdatert hjemmesiden etter 2 mnd tørke ...da vil man gjerne ha den ut NÅ *latter* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Jeg bruker FTP Lite, funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Jeg bruker Filezilla, og er fornøyd Den er gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Jeg bruker Filezilla, og er fornøyd Den er gratis. Jeg bruker og Filezilla, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Har lastet ned FileZilla, men får ikke logget på Servernavn er er vel hjemmeside adressen min ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Har du kun skrevet inn hjemmesideadressen som host/server? Mitt domene er oroveso.net, men jeg må skrive ftp.oroveso.net i "rubrikken" for host/server. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2009 Der skriver jeg ftp.domeneshop.no. Så det varierer sikkert fra hvor man har hen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 5. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2009 Filezilla er best.! Om du har Smart FTP installert enda så er det bare å kopiere over inloggingsinfo... Om du ikke aner, så finner du også informasjonen når du logger inn hos din hotell hoast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2009 Nå ga jeg FileZilla et nytt forsøk, men det funker pokker IKKE. Fatter ikke hvorfor, for det står at overføring er fullført osv.! Gaah! Sånn er det med ALLE programmer jegprøver minus Smart FTP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar