Toril Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2009 De er helt nydelige de to store små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 18. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2009 takk takk <_< skal prøve å få tatt noen utebilder når ikke det er så overskyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2009 Kjempefine bilder! De er helt herlige begge to Heldige de er som får ha hverandre litt ekstra! Hvor lenge skal du ha Yippie ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 18. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2009 Hun blir hentet i morgen eller på fredagen ja de koser seg i hverandres selskap for å si det sånn var veldig greit å ha med to når vi skulle kjøre så langt (over 6 timer!) så kan nok henne det blir litt trist for begge når de skilles om noen dager men det går seg nok til:) de hundene som kom til Norge (3 stk) kommer nok til å møtes litt, for det er ikke så langt mellom oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 22. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Nye bilder av valpisen 9 uker gammel her på besøk hos storesøss, lånt ballen til pus noe som var veldig stas Koser seg på teppet sitt blei veid og målt til 12kg og 41 cm på freda'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 hihi...vokser fort den tanteungen min! ;P har du tatt noen bilder av ho ute i snøen? det trur jeg kunne blitt veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Søte voven! Hun er så pen at! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 22. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 takk takk ja har tatt noen i dag;) skal se om mamma kan finne kabelen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Kjempefin hund! Ligner jo veldig på Vorsethhunder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 22. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 hehe bare noen kg tyngre fant kabel til kamera Tonje, men skjønner ikke hvorfor det ikke kommer opp i nytt vindu??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 hehe bare noen kg tyngre fant kabel til kamera Tonje, men skjønner ikke hvorfor det ikke kommer opp i nytt vindu??! hehe...ta med deg kamera hit, så skal jeg se på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 22. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 da kommer jeg oppover snart;) ta det på turen opp til Toten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 den er god vettu...drar du så tidlig i dag altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 23. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2009 Her er noen vinterbilder mye snø i Skiptvet, og lillemor begynner å tilpasse seg dette elementet :P Her er storebror Marco og Yakita sammen med den kjære fotballen Yakita traver rundt og lukter på snøen Yakita baser i snøen Marco dytta Yakita Men ingen sure miner forde Her leiker de med fotballen Tusler rundt i snøen, bare å venne seg til den med en gang ) uker her og med alle leikene sine samlet rundt seg Vi leiker litt og den rasetypiske "slenge ut labben" er på plass alt Sitter bare og ser pen ut kommer mer bilder etterhvert så har vi planer om å stille i valpeshow på stangehallen i april superspent, for å si det mildt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 23. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2009 Masse fine bilder...bra det ordna seg med dem tilslutt! gleder meg masse til å være med dere på valpeshow!!! greit at du fikk valp før meg egentlig, for da kan jo jeg bare lære av deg i forhold til utstilling og greier!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 23. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2009 å.hun er så nydelig altså!hehe,så litt fortapt ut der hun hadde blitt "dytta" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 23. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2009 hehe ja får prøve å ta noen fler actionbilder morro det hehe du mener de ja søs;) får se hvordan det går;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Identity Skrevet 24. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2009 Noe så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 27. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 Litt mer bilder fra ute i snøen på Toten begynner å bli skikkelig vintervandt nå Ett innebilde først da;) kulern SKIKKELIG på soffaen Og på Toten har vi mye snø Fant en isklump å leike med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 ååå...nydelige jenta... åssen har det gått å ha ho med på jobb og greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 Så nydelig henne er Blir spennende å møte dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 27. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 ååå...nydelige jenta... åssen har det gått å ha ho med på jobb og greier? Ja det har gått overraskende bra:) har ligget i buret når jeg har skodd hest og vært med ut når vi drar ut for å sko=D og alle synes ho er kjempesøt=) møter også en del hunder på jobb;) leika med en sheltie i dag;) Så nydelig henne er Blir spennende å møte dere Blir spennende ja=) vi venter i spenning her hjemme=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 Kjempe nydelig og så søtt sovebilde Så fint det går bra ha hun med på jobb også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 27. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 ja ho ser ut til å trives der mye å titte på og kjempesliten når vi kommer hjem spiser middag og sovner tvert er ikke redd høye lyder og nye ting;) bare ligger og kuler'n=D etter ny veiing i dag er vekten 14kg og 42,5 cm høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 I dag har jeg og Yakita vært på doggistreff i særp. det var skikkelig trivelig var der sammen med Diego, Nita, Blondie og deres "mødre" vi stokosa oss ved tunevannet i knallsol og grillings hundene kosa seg også, fik løpe fritt og leike Håper dette er noe vi kan gjenta flere ganger, for vi storkosa oss virkelig Så må det slenges ut noen bilder da av "ungene" våres som var der Her er Nita og Yakita ser plutselig hvor stor Yakita'n min er var yngst, men størst og tyngst hihi Her har vi hele gjengen Nita, Diego, Blondie og Yakita Yakita er ei skikkelig fangloppe trøtt og sliten på slutten av dagen hihi Nydelige Nita i snøen Lille primadonna'n Blondie Diego, minstemann på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar