Wulfi Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Skrevet 20. Desember 2008 Vi fikk pakke i posten i dag, selv om jeg ikke ventet noe. Da jeg pakket opp ble jeg blank på øynene, og rørt langt inn i hjerterota! kalender og sløyfe fra oppdretteren:
Guest Maritus Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Skrevet 20. Desember 2008 Å så koselig : D Hadde jeg fått det fra oppdretter til en av hundene hadde jeg også blitt ganske rørt. Har ikke hørt mye fra opdretter, spør ikke hvordan det går, men vi gir dem gjevnlig oppdateringer om hva som skjer her i heimen da Som blir tatt imot med bra respons.
Victoria Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Skrevet 20. Desember 2008 ^Sånn er der med oppdretteren til Bosse og, men så bor de jo i DK og har mange avc både barn og hunder så vet det er travelt der.. Men super koslig pakke da
Djervekvinnen Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Skrevet 20. Desember 2008 Det var utrolig hyggelig. Bra å få slikt fra oppdretter, en ekstra omtanke.
mokken Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Skrevet 20. Desember 2008 Det var jo veldig fint gjort, flott gave
Toya Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Skrevet 20. Desember 2008 da hadde jeg og blitt glad Koselig oppdretter du har da
Raksha Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Skrevet 20. Desember 2008 Åh så moro! Heldig. Kjempemoro med sånne oppdrettere! Min andre tanke var, driver de med katter? Sånt er ikke helt unvanlig fra oppdrettere på rasekatter. Har fremdeles en marmorlysestake med "Beste Cornish Rex av Karmsund" som vi fikk av oppdrettern til katten vi hadde.
Peers Skrevet 21. Desember 2008 Rapporter Skrevet 21. Desember 2008 Koselig med oppdrettere som setter pris på valpekjøpere og det arbeidet disse gjør med hundene sine
Stine Pernille Skrevet 21. Desember 2008 Rapporter Skrevet 21. Desember 2008 Gratulerer så mye! Så utrolig koselig å få i posten da!
Lola Pagola Skrevet 21. Desember 2008 Rapporter Skrevet 21. Desember 2008 Hyggelig dame det der Raksha, de driver med dalmatinere og CC så vidt jeg vet.
Maria Skrevet 21. Desember 2008 Rapporter Skrevet 21. Desember 2008 Wow, den var kjempeflott! Jeg får alltid julegave av oppdretteren i posten (siden jeg mildt sagt er en engasjert valpekjøper). Sender alltid til henne også. I år fikk jeg melding om at hun hadde bestilt en gave til meg, men fått feil, så den kommer ikke fram før etter jul en gang. Jeg synes det er skikelig stas å få gave fra henne og kennelen, og setter umåtelig stor pris på at vi har så god kontakt. I år sendte jeg henne en refkelsskjøt til å ha nederst på kobbelet, og et sett med valpehalsbånd til neste kull hun skal ha (sånn til å merke valpene med).
Debbie Skrevet 21. Desember 2008 Rapporter Skrevet 21. Desember 2008 Så søtt... og så koslig oppdretter da..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar