Mirai Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Er det noen som har bilder fra Hamar? Selv tok jeg ca ingen - og de jeg har ligger på kameraet hos pappa!
MarieR Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Jeg har bilder av tia, Norma og Tulla, men alle ble veldig dårlige...Ellers tok jeg ingen bilder.
HHC Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Får oversendt bilder fra rottweiler, kooiker og pyreneerringen ganske snart tipper jeg
Ingvild Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Er det noen som har bilder fra Hamar? Selv tok jeg ca ingen - og de jeg har ligger på kameraet hos pappa! Jeg tok av en eller annen grunn nesten ingen bilder i helga, men de jeg tok (som ble ok) ligger i bloggen fra i dag.
Carma Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Jeg tok noen ytterst få... var litt stressa og opptatt med andre ting.... Men Psycholynx Marit tok en del vet jeg! Hun legger nok ut bare hun våkner opp av lykkerusen!
PsychoLynx Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Har så smått oppdatert bloggen fra lørdag nå. Bilder fra DSG ringen, samt noen av Blondie til Blondiemamma her inne. Skal gjøre et forsøk på å komme meg gjennom bildene fra søndag nå... men, altså LØRDAG
Maren Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Har så smått oppdatert bloggen fra lørdag nå. Bilder fra DSG ringen, samt noen av Blondie til Blondiemamma her inne. Skal gjøre et forsøk på å komme meg gjennom bildene fra søndag nå... men, altså LØRDAG skrev resultatene til Alex og frida i bloggen din jeg
Benedicte Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 3BIS oppdrett på fredag (Memphis og meg som nr 2) Kommer flere bilder etterhvert! Først må jeg lese til prøve og såå kan jeg legge ut bilder.
Iago Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Jeg har noen ytterst dårlige bilder fra agilityen fra lørdag tatt med mobilen. Glemte speilrefleksen hjemme, uansett har jeg ikke den kabelen for å overføre bildene
Monab88 Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Mamma tok en hel haug med bilder fra vinnergallaen med Benedicte(labbis) sitt kamera. Holder på å får de tilsendt nå, så kan legge de inn her når jeg har mottatt alle.
Benedicte Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Her kommer noen vorstehhund-bilder for dem det skulle interessere.... Kommer flere bilder senere Memphis ser deformert ut Dumbo ser på agility Edit: Så var det litt aussiebilder og litt sånn... Gallabildene skal Mona få legge inn :rolleyes2: Championklasse hannhund Bror til Tia, Egon Beste hannhundklasse Åpen klasse tispe Tia sin pels hadde ikke så mye å stille opp mot... ... når vi kom til peningen her Skabb? Hmmm :closedeyes: (tatt av Mona) ESS, beste tispe klasse Tulla Cocker gjengen som ble 4bis oppdrett
PsychoLynx Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Bilder fra aussieringen her Kommer fler bilder i morra. Nå krangler wordpress med meg bare så jeg gir opp for idag. Men det der er fra ringen iallefall! Resterende bilder er fra "etterpå":
Stine Pernille Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Herlige bilder! Kjekt å se så flinke hunder og handlere!
trevi Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Fine bilder... spørs om belgerpia er fornøyd
Benedicte Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Flotte bilder! Fine bilder... spørs om belgerpia er fornøyd Ja det spørs :rolleyes2: Kanskje hun ikke vet at hun ble fotografert engang, stakkar.
Guest 2ne Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 hehe - Lillersen jo Svartingfrøken nr 3 på det bildet er Dinadatteren Whiskey (IC Dancing Ermine) :rolleyes2:
Guest Belgerpia Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Ja - det må jeg si var ett flatterende bilde................ charming liksom..... stakkars meg......... - trøsten får være at det er en dobbelthake mindre nå enn det var for noen måneder siden...... *fnise hysterisk*
trevi Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 hehe - Lillersen jo Svartingfrøken nr 3 på det bildet er Dinadatteren Whiskey (IC Dancing Ermine) :rolleyes2: Søteste jenta... Fikk jo rundkos av frk. Whiskey da jeg var på jubileumsfest i Lillestrøm med sambo sin jobb
Guest 2ne Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Søteste jenta... Fikk jo rundkos av frk. Whiskey da jeg var på jubileumsfest i Lillestrøm med sambo sin jobb Ja, hun er en anelse sosial, den der, så det tviler jeg ikke på. Hun var vel forholdsvis sikker på at hele Vikingskipet var fullt av folk og hunder bare til henne og *ler*
trevi Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Ja, hun er en anelse sosial, den der, så det tviler jeg ikke på. Hun var vel forholdsvis sikker på at hele Vikingskipet var fullt av folk og hunder bare til henne og *ler* Herlig Ja, man kan jo si at hun var ganske så "engasjert" i hilsingen.. hehe... tror far sjøl ble litt stresset.. :rolleyes2: jeg var bare i himmelen jeg, masse god mat, øl og så toppen av kransekaken: belgerkos
Stine Pernille Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Ja - det må jeg si var ett flatterende bilde................ charming liksom..... stakkars meg......... - trøsten får være at det er en dobbelthake mindre nå enn det var for noen måneder siden...... *fnise hysterisk* Hehe.... og til neste år er du fotomodell? Tror ikke de fleste engang hadde lagt merke til deg, hadde ikke snille snille Iselin nevnt det!
trevi Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Hehe.... og til neste år er du fotomodell? Tror ikke de fleste engang hadde lagt merke til deg, hadde ikke snille snille Iselin nevnt det! Hehe... jeg mente jo bare det at BP generelt sett ikke blir så veldig happy når hun avbildes på sonen... (doggis... sorry) men nå er det vel nok OT på denne tråden :rolleyes2:
Monab88 Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Bilder fra veterangallaen: Førstemann ut var bernertispa Siane (slått ut i første runde av Welsch corgi pembroke): Nr. 2 var Welsch corgien Int Am Nord Finuch NordV-02-06 NV-00-03-05-07 Otreks Only In My Dreams (Slo ut alle og ble "BIS"): Nr. 3 var Samojedhunden Nuch Aquasam's Arctic Stormy Snow Boots (slått ut i første runde av italiensk mynde): Nr. 4 var italienske mynden Int Norduch NV-02-07 NordV-06-07 VWW-08 Movado B'doria (slo ut samojed i første runde, men ble slått av welsch corgie i andre runde): Nr. 5 var sankt bernhardshunden N Such NordV-06 Yellowrose Van't Hof Ter Quinni (gikk videre i første runde på "walkover", men ble slått i andre runde av Shih Tzu): Nr. 6 var toy puddelen Int Nord Such EurW-02 BerlW-02 KBHV-02 DKKV-02 NV-03-04 Haggai Sleep To Dream (slått ut i første runde av shih tzu): Nr. 7 og sistemann ut var shih tzuen Est Balt N Ro Lat Lt S Gbzuch Litv-06 Latv-06 Danilos Wee-Me Tiny (slo ut toy puddel i første runde, sankt bernhard i andre runde, men ble slått av welsch corgie i semifinalen og ble BIS2) BIS og BIS2 vinnerne: Bildene fra vinnergallaen kommer senere i kveld/i morgen.
HHC Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Cocker gjengen som ble 4bis oppdrett Nei, jeg er ikke rød i trynet etter noen runder i store ringen med flatten. Nei, jeg stiller ikke en den genseren til vanlig
Huldra Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Nei, jeg er ikke rød i trynet etter noen runder i store ringen med flatten. Nei, jeg stiller ikke en den genseren til vanlig Åååå! Er det dèt som er deg altså?! Aha!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar