Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Her kommer noen vorstehhund-bilder for dem det skulle interessere.... Kommer flere bilder senere

bilde051-1.jpg

bilde054-3.jpg

bilde055-1.jpg

Memphis ser deformert ut

bilde059-3.jpg

bilde061-1.jpg

bilde066.jpg

Dumbo ser på agility

bilde068-2.jpg

bilde074.jpg

Edit:

Så var det litt aussiebilder og litt sånn... Gallabildene skal Mona få legge inn :rolleyes2:

bilde285.jpg

Championklasse hannhund

bilde287.jpg

Bror til Tia, Egon

bilde295.jpg

bilde297.jpg

bilde310.jpg

Beste hannhundklasse

bilde315.jpg

Åpen klasse tispe

bilde317.jpg

Tia sin pels hadde ikke så mye å stille opp mot...

bilde325.jpg

... når vi kom til peningen her

bilde336.jpg

Skabb? :D

bilde313.jpg

Hmmm :closedeyes: (tatt av Mona)

bilde350.jpg

ESS, beste tispe klasse

bilde351.jpg

Tulla

bilde359.jpg

Cocker gjengen som ble 4bis oppdrett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Ja - det må jeg si var ett flatterende bilde................ charming liksom..... stakkars meg......... - trøsten får være at det er en dobbelthake mindre nå enn det var for noen måneder siden...... *fnise hysterisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søteste jenta... Fikk jo rundkos av frk. Whiskey da jeg var på jubileumsfest i Lillestrøm med sambo sin jobb :D

Ja, hun er en anelse sosial, den der, så det tviler jeg ikke på. Hun var vel forholdsvis sikker på at hele Vikingskipet var fullt av folk og hunder bare til henne og *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er en anelse sosial, den der, så det tviler jeg ikke på. Hun var vel forholdsvis sikker på at hele Vikingskipet var fullt av folk og hunder bare til henne og *ler*

Herlig :D Ja, man kan jo si at hun var ganske så "engasjert" i hilsingen.. hehe... tror far sjøl ble litt stresset.. :rolleyes2: jeg var bare i himmelen jeg, masse god mat, øl og så toppen av kransekaken: belgerkos :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - det må jeg si var ett flatterende bilde................ charming liksom..... stakkars meg......... - trøsten får være at det er en dobbelthake mindre nå enn det var for noen måneder siden...... *fnise hysterisk*

Hehe.... og til neste år er du fotomodell? :D Tror ikke de fleste engang hadde lagt merke til deg, hadde ikke snille snille Iselin nevnt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... og til neste år er du fotomodell? :D Tror ikke de fleste engang hadde lagt merke til deg, hadde ikke snille snille Iselin nevnt det!

Hehe... jeg mente jo bare det at BP generelt sett ikke blir så veldig happy når hun avbildes på sonen... (doggis... sorry) men nå er det vel nok OT på denne tråden :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra veterangallaen:

Førstemann ut var bernertispa Siane (slått ut i første runde av Welsch corgi pembroke):

bilde115.jpg

bilde111.jpg

bilde103.jpg

Nr. 2 var Welsch corgien Int Am Nord Finuch NordV-02-06 NV-00-03-05-07 Otreks Only In My Dreams (Slo ut alle og ble "BIS"):

bilde105.jpg

bilde116.jpg

bilde142.jpg

Nr. 3 var Samojedhunden Nuch Aquasam's Arctic Stormy Snow Boots (slått ut i første runde av italiensk mynde):

bilde120.jpg

bilde118.jpg

bilde106.jpg

Nr. 4 var italienske mynden Int Norduch NV-02-07 NordV-06-07 VWW-08 Movado B'doria (slo ut samojed i første runde, men ble slått av welsch corgie i andre runde):

bilde121.jpg

bilde119.jpg

bilde117.jpg

bilde107.jpg

bilde138.jpg

Nr. 5 var sankt bernhardshunden N Such NordV-06 Yellowrose Van't Hof Ter Quinni (gikk videre i første runde på "walkover", men ble slått i andre runde av Shih Tzu):

bilde123.jpg

bilde108.jpg

bilde125.jpg

bilde124.jpg

Nr. 6 var toy puddelen Int Nord Such EurW-02 BerlW-02 KBHV-02 DKKV-02 NV-03-04 Haggai Sleep To Dream (slått ut i første runde av shih tzu):

bilde128.jpg

Nr. 7 og sistemann ut var shih tzuen Est Balt N Ro Lat Lt S Gbzuch Litv-06 Latv-06 Danilos Wee-Me Tiny (slo ut toy puddel i første runde, sankt bernhard i andre runde, men ble slått av welsch corgie i semifinalen og ble BIS2)

bilde110.jpg

bilde130.jpg

bilde135.jpg

BIS og BIS2 vinnerne:

bilde145.jpg

bilde146.jpg

Bildene fra vinnergallaen kommer senere i kveld/i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...