Gå til innhold
Hundesonen.no

Sitater til russekort


Synnikken

Recommended Posts

Heisann! KRIIISE

Russekortet mitt skal være inne imorgen!

Men ikke SVARTE om jeg vet om noe morsomt sitat å ha på!

Hadde tenkt å ha en vits som gikk sånn:

Hva het den første homofile mannen i hellas?

Konstantianus

Og samboeren hans?

Konstantvondtianus..

(denne passet bra med noen interne med venner)

men vil ikke bruke denne da en god kompis av meg kom ut av skapet idag...(han sa det var greit, men jeg vil ikke)

Noen som vet om noen bra sider som har morsomme sitater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitatet jeg har på russekortet mitt er ikke morsomt, men jeg liker det veldig godt, så da får det heller være. :P

("We all live in the gutter, but some of us are looking at the stars" - Oscar Wilde).

Hva med deler av en sangtekst av et band/artist du liker veldig godt? Eller favorittsitatet fra favorittfilmen? Eller du kan google litt med stikkord som interesserer deg/er typisk deg, f.eks. "beer quotes"... Hvis jeg ikke hadde hatt sitatet jeg har valgt, hadde jeg nok valgt et øl-sitat fra en Jokke-sang, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være skikkelig barnslig: "Der ser du, drittunger får også russekort"

Ellers kan man søke opp nok sider med sitater. Noen er jo mye brukt, og det er litt kjedelig. Men når jeg leste igjennom noen lister fant jeg mange morsomme som jeg aldre har lagt merke til har blitt brukt ofte tidligere :P russ.no har vel en slik liste også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du bruker kommer du til å synes du var litt småteit om noen år... :P

Jeg hadde et skikkelig blondinerussekort jeg. Tok et superblondt bilde av meg selv (sånn overdrevent blond) og hadde kun fornavnet mitt og slutten på en blondinevits.

Vitsen var:

Vet du hva som er forskjellen mellom en prostituert, en nymfoman og en blondine?

Den prostituerte sier:

- Er du snart ferdig, eller?

Den nymfomane sier:

- Er du alt ferdig?

Blondina sier:

- Jeg tror jeg maler taket hvitt, jeg...

Og det siste var det jeg hadde, altså kun "Jeg tror jeg maler taket hvitt, jeg..."

Ikke mange som skjønte poenget, men ingen hadde samme sitat som meg iallefall! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også russ i år, og har stresset MYE med å finne ut hva jeg skulle ha.

Siden jeg er veldig glad i musikk ville jeg ha et sitat, del fra sangtekst eller sangtittel fra en av bandene jeg liker, men det var ikke lett å finne et som var litt morsomt :P

Jeg sto mellom:

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg (jokke og valentinerne)

Lying is the most fun a girl can have, without taking her clothes off. (panic at the disco)

Endte opp med den siste, i og med at nr 1 er for oppbrukt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også russ i år, og har stresset MYE med å finne ut hva jeg skulle ha.

Siden jeg er veldig glad i musikk ville jeg ha et sitat, del fra sangtekst eller sangtittel fra en av bandene jeg liker, men det var ikke lett å finne et som var litt morsomt :P

Jeg sto mellom:

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg (jokke og valentinerne)

Lying is the most fun a girl can have, without taking her clothes off. (panic at the disco)

Endte opp med den siste, i og med at nr 1 er for oppbrukt.

Lykke til!

Hehe, skjønte med en gang hvor det var ifra! :P

Skal du til kongeparken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til å komme med forslag jeg også, men så så jeg at du var ferdig :P Hva skrev du på da? Kan vi få se? :P

(mitt er forøvrig veldig internt... "Jeg er gal, med sukker i blodet, jeg er nostalgiens sendebud! Redd ennå?" og "Du er pervo! Verdensherredømme neste!"... tror ikke andre enn to av vennene mine skjønner de :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moral er en kjemisk forbindelse, den løses opp i alkohol

Haha :ahappy: Den var jo morsom da! (jeg tror en klassekamerat av meg skrev på sitt "spis gul snø, det kan være øl!", og jeg skulle gjerne hatt en pervers alkoholrelatert vist på mitt også, men det er liksom ikke meg. Er jo langt fra englebarnet, men hva skal man med øl når man har sjokolade? :ahappy:)

... *vifte vifte* Her er mitt også da, for morro skyld!

post-4475-1226675148_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ 08 OG 09? :ahappy:

Jeg hadde

"I'm cold"

"awwww poor baby!" som var setninga jeg sa til Josh Homme (QOTSA) da jeg møtte han, og han svarte med. Hahaha. Det er sånne typiske ting som betyr skikkelig mye for deg akkurat i den tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, du sier noe der, Ida... Den logoen der fikk jeg jo ikke endra, men jeg regner med at de endrer tallet til 2009 når de skal trykke opp kortene XD (herlighet 500 kort hver til sååå mange russ, der stryker den nok med en del trær tror jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, du sier noe der, Ida... Den logoen der fikk jeg jo ikke endra, men jeg regner med at de endrer tallet til 2009 når de skal trykke opp kortene XD (herlighet 500 kort hver til sååå mange russ, der stryker den nok med en del trær tror jeg...)

Det står på siden at de er klar over feilen og at det selvfølgelig vil stå 2009 på russekortene :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...