Gå til innhold
Hundesonen.no

Sitater til russekort


Synnikken

Recommended Posts

Nå har jeg blitt ferdig med å endre mitt, og det ser slik ut - russenavnet mitt ble det ikke plass til uten at det ser innmari stygt ut, så da så. :ahappy:

russsekort.jpg

(Munkegata M2 er en bussholdeplass i sentrum hvor jeg endte opp etter en særdeles mislykket fylletur, K-Crew er en vennegjeng jeg dro til Kreta med i sommer. :ahappy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønte med en gang hvor det var ifra! ;)

Skal du til kongeparken?

Selvfølgelig :icon_cry:

Bestilte bilett i juni, så jeg er kjempe klar!

Men nå er jeg tilbake der jeg begynte, vil ikke ha panic sitt sitat allikevel- er litt redd for å bli stemplet som emo, haha. Så nå, 30 min før fristen sitter jeg å prøver å finne et nytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig :icon_cry:

Bestilte bilett i juni, så jeg er kjempe klar!

Men nå er jeg tilbake der jeg begynte, vil ikke ha panic sitt sitat allikevel- er litt redd for å bli stemplet som emo, haha. Så nå, 30 min før fristen sitter jeg å prøver å finne et nytt :D

Haha, Jeg syns det var dødsbra!

En venninne lurte på om hun skulle ha det samme, bare på nynorsk! ;)

jeg sier bare! russemotto.com! SPAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Jeg syns det var dødsbra!

En venninne lurte på om hun skulle ha det samme, bare på nynorsk! ;)

jeg sier bare! russemotto.com! SPAM

Ja, jeg likte egentlig det sitatet, men tenker litt for mye på hva andre tenker og mener :icon_cry: Ingen som har ledd av det liksom- bortsett fra min beste venninne.

klokken 23.59 endret jeg til "moralen er en kjemisk forbindelse, den løser seg opp i alkohol" :D Vet ikke om jeg kommer til å angre, men men. Har ikke så stor betydning.

Edit: så ikke før etterpå at det var en til her inne som hadde det sitatet med moralen, fant det på et annet forum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da er det jo greit da! :P (jeg kunne sikkert ha funnet fram til det selv, men så gadd jeg ikke, og så gjorde jo du det, så da slapp jeg... lenge leve latskapen!)

hadde litt panikk med det selv igår derfor jeg viste det :P

Heerlig! :D Gleder meg!

Selvom de overtalte meg til å skrive skolenavnet..

Som høres UR snobbete ut..

BERGEN PRIVATE GYMNAS.. :P

du er ikke den eneste med litt for snobbet skolenavn på russekortet.. Privatgymnas her også (men det skrives vel i et ord eller har jeg tatt helt feil nå ? :P )

Selvfølgelig :icon_cry:

Bestilte bilett i juni, så jeg er kjempe klar!

Men nå er jeg tilbake der jeg begynte, vil ikke ha panic sitt sitat allikevel- er litt redd for å bli stemplet som emo, haha. Så nå, 30 min før fristen sitter jeg å prøver å finne et nytt ;)

Ble masse endringer her også i siste minutt , var ikke ferdig før akkurat 00.00. Men ble aldri helt fornøyd da :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde litt panikk med det selv igår derfor jeg viste det :D

du er ikke den eneste med litt for snobbet skolenavn på russekortet.. Privatgymnas her også (men det skrives vel i et ord eller har jeg tatt helt feil nå ? :icon_cry: )

Ble masse endringer her også i siste minutt , var ikke ferdig før akkurat 00.00. Men ble aldri helt fornøyd da :closedeyes:

Min skole skriver det i tre ord.. Men så er den litt sær da.. het liksom John bauergymnaset før.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok du det sitatet fra meg??

Nei, jeg gjorde ikke det, skreiv dette tidligere i tråden :

Edit: så ikke før etterpå at det var en til her inne som hadde det sitatet med moralen, fant det på et annet forum

Så det var ikke meningen å herme, fant det som nevnt på et annet forum, få minutter før fristen gikk ut. Leste gjennom hele denne tråden etter kl 12, og så da at du også hadde tatt det sitatet :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjorde ikke det, skreiv dette tidligere i tråden :

Så det var ikke meningen å herme, fant det som nevnt på et annet forum, få minutter før fristen gikk ut. Leste gjennom hele denne tråden etter kl 12, og så da at du også hadde tatt det sitatet :icon_cry:

det er i orden... så ikke det du hadde skrevet der... sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...