Gå til innhold
Hundesonen.no

Yodel har blitt mamma!

Caroline

Recommended Posts

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Tusen takk alle dere-

Er på sykehuset nå- og kommer nok til å være her noen uker framover.

Sindre haddde egentlig termin 21.12, og valgte derfor å komme ut 6,5 uke før termin.

Det skjedde ikke helt uten dramatikk, og involverte både sykebil, blålys, lungemodningssprøyter og sprøyter for å motvirke fødsel/ stoppe rier.

Sistnevnte viste seg å kun forsinke "livmorhalsåpningen"- ikke rier, hvilket resulterte i at jeg ble liggende med INTENSE og SVÆRT smertefulle rier i over 50 timer før Sindre endelig så dagens lys- Fast bestemt på å komme ut NÅ.

Han er helt frisk og rask, sunn og god -og verdens herligste selvførgelig!

Fødselsvekta var 2264 g og han var 44 cm lang.

Nå skal vi bare kose oss litt framover :)

Håper å være utskrevet til Hamar, men har innsett at jeg kan se langt etter NORDV utstillingen i Danmark til helgen *lol*

Yodelmannen har tenkt til å lage en egen side til vidunderet på hjemmesiden vår sånn etterhvert tror jeg. Orker ikke noen fotobøtte seans nå. Ganske sliten og mørbanket fortsatt ...

Skrevet
Sistnevnte viste seg å kun forsinke "livmorhalsåpningen"- ikke rier, hvilket resulterte i at jeg ble liggende med INTENSE og SVÆRT smertefulle rier i over 50 timer før Sindre endelig så dagens lys- Fast bestemt på å komme ut NÅ.

50 timer med store intense smerter.. huff a meg føler virkelig med deg på den altså, men så verdt det når lillegutten endelig kom ut tenker jeg?? ;)

Gleder meg til å se bilder av ham og grattis så mye igjen. :)

Skrevet

Huff da. Det hørtes ut som en hard fødsel. Godt at det gikk bra til slutt, og at det kom ut en nydelig menneskebaby:D

Gratulerer så masse!

Skrevet

Gratulerer med babyen! Godt det gikk bra da, selv om han ville komme altfor tidlig :)

Skrevet

Hørtes ut som en hard fødsel, men så bra at han er i god form og det går fint med dere nå :icon_confused:

Vi venter i spenning på bilder av den lille når du er klar for det.

Skrevet

Grattis :)

Guri hørtes ikke særlig godt ut med de 50 timene, men regner med at det var verdt det :icon_confused:

Gleder oss til bilder av lille Sindre :whistle:

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille! Slenger meg på de andre som sier at det høres ut som en hard fødsel, håper det går bra med dere alle fremover :icon_confused:

Skrevet

Hard fødsel var det, ja- men det er allerede glemt kan jeg love dere! Han er bare verdens herligste!!

Yodelmannen har rota litt med hjemmesiden vår, ser jeg- så der ligger det nå bilder for skuelystne. Han skal få sin helt egen side der etterhvert, selvom han slettes ikke er noen basenji-

til gjengjeld er han til de grader vårt "oppdrett", da *lol*

Takk igjen for alle gratulasjoner :icon_confused:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...