Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 29-30 desember


Monab88

Recommended Posts

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar
.........og jeg har 3 av beardisene. Åpen hann, ungh.tispe og veterantispe

50 prosent sjanse for BIR, det!

Jeg stiller to av 34, så det skulle bli *finne kalkulatoren* 5,88 prosent sjanse.

*skynde seg å sette opp CERT og BIR på ønskelista til jul*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem det er? Sikkert en svenske :whistle:

Lurer på om jeg skal begynne å stille Extra. Hun blir i så fall nesten den eneste i Norge :)

AnitaW her inne har vel stilt sin mallesak nå og da, så det kan jo være henne? Men du kan jo stille Extra allikevel, så det blir både BIR og BIM hos mallene og ;) hehe

Jeg har fått PM'en jeg, og har visst glemt å betale, så der står det digert kryss der det burde vært nr.. Så blir da spørsmålet, lønner det seg å betale via nettbank nå, eller kontant på selve utstillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnitaW her inne har vel stilt sin mallesak nå og da, så det kan jo være henne? Men du kan jo stille Extra allikevel, så det blir både BIR og BIM hos mallene og :drool: hehe

Jeg har fått PM'en jeg, og har visst glemt å betale, så der står det digert kryss der det burde vært nr.. Så blir da spørsmålet, lønner det seg å betale via nettbank nå, eller kontant på selve utstillingen?

Det er nok det samme- om du betaler på nettbank må du ta med kvitt, og det er fortsatt mulig de forlanger + 50% før du får dine startnummer.

Ellers er det jo bare å betale cash på stedet og smile veldig pent og spørre om du kan slippe tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnitaW her inne har vel stilt sin mallesak nå og da, så det kan jo være henne? Men du kan jo stille Extra allikevel, så det blir både BIR og BIM hos mallene og ;) hehe

Jeg har fått PM'en jeg, og har visst glemt å betale, så der står det digert kryss der det burde vært nr.. Så blir da spørsmålet, lønner det seg å betale via nettbank nå, eller kontant på selve utstillingen?

Ja, tror nesten jeg må gjøre det :) Trenger bare litt ringtrening. Fvf er vel ikke så kult i utstillingsringen? :)

Den mallesaken er ikke påmeldt

Hva mener du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror nesten jeg må gjøre det :) Trenger bare litt ringtrening. Fvf er vel ikke så kult i utstillingsringen? :)

Begge mine går stort sett noe som ligner fvf i ringen, og avhengig av dommer har dette ført til både negativ og positiv kritikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke min malle som er påmeldt. Muligens en svenske?

Åh, den blir potensielt skuffet, i så fall!

Aner ikke hvor ofte jeg har sett utenlandske utstillere juble over cert, men så er cert'et lite og verdt nadanix...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den blir potensielt skuffet, i så fall!

Aner ikke hvor ofte jeg har sett utenlandske utstillere juble over cert, men så er cert'et lite og verdt nadanix...

Åh stemmer det, da er det nok ikke den svensken jeg tenkte på. Njei, da ble jeg faktisk veldig nysgjerrig jeg også, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh stemmer det, da er det nok ikke den svensken jeg tenkte på. Njei, da ble jeg faktisk veldig nysgjerrig jeg også, gitt.

Jeg tror forresten at jeg får hilse på valpen din i helgen :) Hvor gamle er de nå, forresten? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forresten at jeg får hilse på valpen din i helgen :) Hvor gamle er de nå, forresten? hehe

Jeg veit det, og er overhodet ikke misunnerlig..!

Nei, nå tulla jeg skikkelig faktisk, vi tar nok en tur og kikker litt i romjula, vi også. De blir 4 uker på tirsdag, eller har jeg kommet helt ut av tellinga?

Jeg håper jo dere knipser noen bilder da, for jeg er nemlig ganske nysgjerrig. Hører noen rykter om vakre hoder og øyne. Det blir jammen rart med en belger med belgerhode (og kropp) og ikke minst, halve vekta! *Fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den blir potensielt skuffet, i så fall!

Aner ikke hvor ofte jeg har sett utenlandske utstillere juble over cert, men så er cert'et lite og verdt nadanix...

Dem kan jo bli Nuch på lik linje som alle andre med to små og ett stort.

Er iallefall svensker som reiser til Norge for å bli Nuch på den måten (da dem har brukskrav i sverige og ikke alle klarer oppnå dem kravene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem kan jo bli Nuch på lik linje som alle andre med to små og ett stort.

Er iallefall svensker som reiser til Norge for å bli Nuch på den måten (da dem har brukskrav i sverige og ikke alle klarer oppnå dem kravene)

Jojo, det er sant - men det gjelder jo ikke så mange raser, tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...