Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 29-30 desember


Monab88

Recommended Posts

Stakkars lille X'en, som ingen cert har.. :D

Ho er bare JWW-08 og NordJV-08 ho, stakkar.. ..hva er det å slå i bordet med da, liksom..? :rolleyes:

Da er vel de 2 små certa til Bella mye mer å skrive hjem om, tenker jeg.. :P

Men siden Bella egetlig ikke har "bruk" for det lille certet, så kan vel X'en få det da.. ..og alle poenga som følger med.. <_<

..men da må Bella få bli 2Btk..for jeg regner med at det kommer ingen championtisper og slår oss..? :P

Jepp...vi kommer på søndag også vi.. ..vi drar liksom ikke til Hamar og Vikingeskipet for bare å være der en dag.. :P

Det gjorde vi bare det året ingen av oss skulle stille hund.. ((For 4 år sia)

Da dro vi nedover i 3-4-tida på natta...og i 25 av mila nedover, kjørte vi i tett snødrev..måtte stoppe titt og ofte og fjerne snø fra vindusviskerne og lyktene.. Så flere biler som lå i grøfta..de hadde tatt feil av hva som var veien.. Men til Hamar skulle vi.. :P

Heldigvis var været og føret langt bedre da vi dro hjem etter utstillinga.

Vi stiller gjerne som heiagjeng vi..selv om det sikkert blir i bakrus.. :blush:

Bare vis meg hvilken ring jeg skal stå ved, og hvem jeg skal heie på, så skal nok entusiasmen strømme over ringbåndet.. :P

Jeg har bestillt Mona som heiagjeng for Tyson på søndagen på Hamar, du er også velkommen hihi :)

Bakrus eller ikke :P Heiagjeng er fint å ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar
Jeg har bestillt Mona som heiagjeng for Tyson på søndagen på Hamar, du er også velkommen hihi :D

Bakrus eller ikke :) Heiagjeng er fint å ha :P

Fikk du ordnet overnatting likevel altså? :P

Og vær så snill å si at du ikke har tidlig oppmøte!?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille X'en, som ingen cert har.. :P

Ho er bare JWW-08 og NordJV-08 ho, stakkar.. ..hva er det å slå i bordet med da, liksom..? :rolleyes:

Da er vel de 2 små certa til Bella mye mer å skrive hjem om, tenker jeg.. :P

Men siden Bella egetlig ikke har "bruk" for det lille certet, så kan vel X'en få det da.. ..og alle poenga som følger med.. <_<

..men da må Bella få bli 2Btk..for jeg regner med at det kommer ingen championtisper og slår oss..? ;)

Men, en må ha cert for å bli champion. Om tre år driter alle i de titlene, da betyr de ikke noe annet enn at hun var en barnestjerne, stuck i åpen klasse og ble aldri bedre. Mens X'en skal skinne og være stjerne for alltid, hun!

X'en har tre tellende, noe jeg er veldig fornøyd med for det unge dyret. Men vi protesterer ikke om det blir flere bøtteplasser før året er omme... :P

Jepp...vi kommer på søndag også vi.. ..vi drar liksom ikke til Hamar og Vikingeskipet for bare å være der en dag.. :P

Det gjorde vi bare det året ingen av oss skulle stille hund.. ((For 4 år sia)

Da dro vi nedover i 3-4-tida på natta...og i 25 av mila nedover, kjørte vi i tett snødrev..måtte stoppe titt og ofte og fjerne snø fra vindusviskerne og lyktene.. Så flere biler som lå i grøfta..de hadde tatt feil av hva som var veien.. Men til Hamar skulle vi.. ;)

Heldigvis var været og føret langt bedre da vi dro hjem etter utstillinga.

Trøndere...

Vi stiller gjerne som heiagjeng vi..selv om det sikkert blir i bakrus.. :blush:

Bare vis meg hvilken ring jeg skal stå ved, og hvem jeg skal heie på, så skal nok entusiasmen strømme over ringbåndet.. :P

Du er søt, da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, en må ha cert for å bli champion. Om tre år driter alle i de titlene, da betyr de ikke noe annet enn at hun var en barnestjerne, stuck i åpen klasse og ble aldri bedre. Mens X'en skal skinne og være stjerne for alltid, hun!

X'en har tre tellende, noe jeg er veldig fornøyd med for det unge dyret. Men vi protesterer ikke om det blir flere bøtteplasser før året er omme... ;)

Jeg tenker vi sier at Bella er champion på juleutstillinga jeg.. :P

..det blir liksom enklest sånn.. ;)

Trøndere...

:P

Du er søt, da! :P

Takk! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg husket å betale også :sleep:

Har blitt litt bortskjemt når det gjelder å betalte direkte på NKK sine sider kjenner jeg.

Jeg er veldig flink til å glemme betalingen når det ikke er elektronisk påmelding via NKK gitt..

Noe OT: Er det meningen at alle påmeldinger skal kunne gjennomføres elektronisk etter hvert, eller er det opp til hver enkelt klubb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel opp til hver enkelt klubb, men NKK tilbyr jo ALLE klubbene å la påmeldingene gå via dem, da. Og da betaler man jo på samme måte som til NKK-utstillingene.

Hadde ikke Doberm.klubben dette sist, tro...? Sjekk på terminlisten til NKK, der står det om man kan påmelde direkte der eller ikke, mener jeg.

Men det er klart det blir enklere hvis/når alt går igjennom samme "systemet" - også for arrangørene. Og ja - nærmest umulig å huske på å betale hvis man ikke gjør alt samtidig...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal melde på gjennom Dogweb så står det:

Arrangør: Norsk Dobermann Klub

Dato: 29/12-2008

Sted: Letohallen, Eidsvoll

Spiller det noen rolle om det står "Dato: 29/12" der når jeg stiller den 30?

Edit; Spiller ingen rolle, nå har jeg meldt på!

Gleder meg veldig veldig til denne utstillingen, i tillegg til Bella og en hannhund skal jeg stille halvbroren til Bella for første gang i juniorklasse! :ahappy: Det blir utrolig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mille & Dennis er påmeldt. så får vi se hvordan vi gjør det- om jeg blir hjemme og "bestiller handler", eller om jeg tar med knøttet oppover :)

Ooo, jeg vil se knøtt ;) Du kan jo bestille handler OG ta med knøtt :rolleyes2:

---

Jeg har forresten fått en "ny" hund å handle på denne utstillingen, så det blir spennende. Champion hannhund, halvbror til Saeta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, jeg vil se knøtt ;) Du kan jo bestille handler OG ta med knøtt :wub:

---

Jeg har forresten fått en "ny" hund å handle på denne utstillingen, så det blir spennende. Champion hannhund, halvbror til Saeta ;)

:o Vi får se... Merker jeg får sånne "bekymret mor- nykker" og tenker på mulig forkjølelses- smitte fare og slikt nå som han er så liten. (Han skal jo egenlig ikke bli født før 21. Desember)

Men man kan jo ikke sitte hjemme for bestandig heller, liksom, såååå...

Moro med ny handler-hund, da!

Forresten er jeg enig med du, Emma- Jeg vil vite antall påmeldte!

Dennis ligger likt med en annen hannhund om "Årets Basenji" utnevnelse, og Mille leder over alle andre tisper foreløpig (men har et par hakk i hæl), så denne utstillingen kan man si er MEGET avgjørende for årskonkurransen... *Grøss*

Dersom "Konkurrentene" dukker opp (and I am sure they will) MÅ det være over 5 påmeldte, og vi bør helst bli BIR/BIM for å sikre oss.

Skumle saker. Akkurat nå ønsker jeg kanskje at den ble avlyst? *Ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cane er påmeldt i bruksklasse og jeg begynner allerede å stresse og bli nervøs. ;)

Skal du i Letohallen? Så gøy da!

Kanskje jeg får sagt "Hei" denne gangen da, under NM var jeg jo bare i min egen verden *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du i Letohallen? Så gøy da!

Kanskje jeg får sagt "Hei" denne gangen da, under NM var jeg jo bare i min egen verden *ler*

Haha, jeg vurderte å si hei tusen ganger, men sosial angst er noe herk. ;)

Næmmen, så moro! ;)

Som nevnt kommer jeg muligens og titter på søndag, så forhåpentligvis ser jeg noen herfra.

Vi må jo prøve oss litt. Passet kjempebra med den utstillingen fordi jeg skal være litt hos onkelen min i romjulen, og han bor i Bærum. :P

Så har jeg jo vært i Letohallen tidligere og stilt ut kanin på landsutstilling, så da vet jeg sånn noenlunde hvor hallen er. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...