Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 29-30 desember


Monab88

Recommended Posts

Er det flere som skal på romjulsutstillnga i letohallen?

Er det dobbeltutstilling eller er det noen grupper på mandag og noen på tirsdag?

Jeg har hele tiden trodd at den utstillinga var på lørdag den 27, men oppdaget nå at det var på mandag og tirsdag. Har de nettopp endret det eller har det alltid vert de dagene? Og er det noen som vet når dommerlistene blir lagt ut? Det er jo bare 2,5 uke til fristen går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Det har stått 27. hele tiden - i hvert fall fram til lørdag som var, for da sjekket jeg etter dommerliste.

Men det står jo ikke påmeldingsfrist noe sted? Og i fjor kom også dommerlisten sent.

Mamma skal ha rund bursdag 30., så jeg antar jeg heller bør dra på det... Får se an dommerlista først. For jeg vet hva jeg helst vil den dagen! :P

Gikk tilbake i tid:

I fjor ble dommerlisten offentliggjort rundt 15. november, ser det ut til, og påmeldingsfristen var opprinnelig 6. desember, men ble flyttet en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har stått 27. hele tiden - i hvert fall fram til lørdag som var, for da sjekket jeg etter dommerliste.

Men det står jo ikke påmeldingsfrist noe sted? Og i fjor kom også dommerlisten sent.

Mamma skal ha rund bursdag 30., så jeg antar jeg heller bør dra på det... Får se an dommerlista først. For jeg vet hva jeg helst vil den dagen! :P

Er det den 30. berneren stiller?

Så bare at det sto på terminlista til Nkk at fristen var 22. november. Men det er jo ikke alltid at fristene der stemmer.

Utstilling på morgenen og bursdag på kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den 30. berneren stiller?

Så bare at det sto på terminlista til Nkk at fristen var 22. november. Men det er jo ikke alltid at fristene der stemmer.

Utstilling på morgenen og bursdag på kvelden!

I mitt hode tenkte jeg at det er todagers utstilling, som det var i fjor - men det er jo bare en arrangør, så kanskje de gjør det fornuftige og deler på to dager. Det var jo ikke fullt der for en uke siden, liksom...

Da får vi krysse fingrene for at berner er 29. desember.

Arrangører kan gjerne forflytte påmeldingsfristen, så lenge den ikke settes før det som står i NKKs terminliste. Og det er jo greit med dommerliste før en melder på, i hvert fall liker jeg å sjekke ut dommeren før jeg betaler... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine notater står det at utstillingen skulle være den 27, og pm innen 15/11. Det har jeg antageligvis funnet på dobermanklubben sin hjemmeside på sensommeren en gang. Når jeg sjekket siden nå i dag, så står det at utstillingen er den 29 og 30, og at påmeldingsfrist og dommerliste kommer senere...:

Påmelding til neste utstilling i Letohallen 29. og 30.12.2008 (Romjulsutstilling) kan tas imot fra nå og fremover. Endelig påmeldingsfrist, priser og dommerlister blir lagt ut senere når utstillingen nærmer seg. Bruk helst det elektroniske skjema for påmelding.
Så vi får vel smøre oss med tolmodighet ennå en stund. I fjor glemte jeg hele greia, får se hva det blir til i år.. mulig jeg melder på hannhunden og valpen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker også å se dommerlisten før jeg tar noen avgjørelse. Men om det er på en hverdag så er det jo umulig for meg uansett - jeg jobber i rom-jula..

Men min lille Moses står faktisk for championatet for første gang da.. (Men om man ikke stiller/får det står han jo for det også neste år - så ikke noe stress med det, liksom..)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Utrolig irriterende at de endrer datoen da... Nå har jeg bedt om fri fra jobben 27., men er satt opp 30., og får ikke byttet...

Noen som vet om kleinspitz stiller 29. eller 30.? Eller får man ikke vite dette før man melder på? Noen som har inside information i så fall? :x

Frustrerende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med jeg skal nedover med i allefall en silky valp og 1-2 jacker... må få meldt på snart ser jeg :x

Men om det er noen som trenger handler hjelp er det bare å si i fra, sende meg en melding eller en mail :x Jeg hjelper med glede til både for treningens del og for å hjelpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi - endelig er dommerlistene ute! Arne Foss dømmer berner. Han har selv sagt at mamman til Bella er en av hans favoritter, men er usikker på hva han kommer til å synes om Bella. Men jeg kommer nok til å melde på uansett. :x

Berner stiller på tirsdag forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ikke bare-bare å ta seg fri sånn, da. Jeg har også notert ned den helgen som utst.dato for denne - ikke mandagen.

Arne Foss som skal dømme beardiser, og han er i alle fall kjempetrivelig og hyggelig å stille for. Får se når jeg kommer tilbake på jobb hvordan "ferieplanen" ser ut på avdelingen..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge Willy ble påmeldt i går - før jeg så dommerlista, men det ser jo helt greit ut. Har aldri stilt for Dan Ericsson, men han er sikkert grei nok for en valp, han :x. Nå synes jo jeg at det er idiotisk å arrangere utstilling midt i jula - og boikottet i fjor - men siden vi gikk glipp av Kongsberg så fant jeg ut at vi bare "må" *flir*. Det blir nok litt stress, for jeg skal feire jul i Trøndelag, men en tidligere retur derfra gjør neppe stort... Jeg er jo en voksen dame med et eget liv, liksom, og er ikke avhengig av å ha familien rundt meg hele jula heller :x.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi - endelig er dommerlistene ute! Arne Foss dømmer berner. Han har selv sagt at mamman til Bella er en av hans favoritter, men er usikker på hva han kommer til å synes om Bella. Men jeg kommer nok til å melde på uansett. :x

Berner stiller på tirsdag forresten.

Oh yes, for en gangs skyld veldig, veldig fornøyd med oppsatt dommer hos denne arrangøren.

Tror veldig at jeg må dra og stille, selv om mamma skal feire rund bursdag. Får tenke litt, men er veldig klar for å dra. Tror i så fall kanskje brått Even må bli med også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*teller på fingrene*

Utstillingen i januar er bare en dag for meg, med en dommer jeg ikke klarer finne ut om har dømt AK før.

Dommer Dan har dømt AK før, liker sikkert Talli, men mulig hun blir litt for ham. Men om han har ingen å sammenligne med :x

Et det bare jeg som ikke får den opp på terminlisten på NKK sine sider? Jeg hadde tenkt å påmelde på web nå :x

Edit igjen... jeg fant på deres sider. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer om jeg skal melde på Dinamor jeg, dommeren har visst likt henne før, sier hun som har stilt henne mest *flir* Nora er påmeldt alt, så kan man jo håpe at et mirakel skjer sånn at hun får mer beinstamme til da? Jeg veit om minst en konkurrent, og den har nok av akkurat det, ihvertfall.. Så kan jeg trøste meg med at Norris har en utrolig fin farge? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er tredje utstillingen jeg finner min rase har samme dommer som ifjor...

Riktignok var det ifjor dobbel-utstilling og det var den andre arrangøren som hadde denne dommeren, men allikevel da.

Er vi så short på dommere liksom?

*ikke klage-ikke klage, husk, du fikk UCH*

Men hvorfor ikke klage? Hvis gjentagende dommere er et problem, så må en jo si fra til arrangører som ikke klarer å holde oversikt over alle raser? Hvorfor stilltiende akseptere noe en ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...