Marthe Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Iiiiik, 9 groenendaeler, jeg som trodde belgerfolket hadde bedre å gjøre i romjulen! Nå blir jeg sååå nervøøøs... Det kommer til å gå kjempe fint Kommer det noen maller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Det kommer til å gå kjempe fint Kommer det noen maller? PM ligger her. 1 stk malle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Takk for svar og link til PM. Ha ha ha - ja, du får "kose deg" med halvparten av alle påmeldte da, MollyC... Lykke til! Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 1 stk malle. Lurer på hvem det er? Sikkert en svenske Lurer på om jeg skal begynne å stille Extra. Hun blir i så fall nesten den eneste i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 .........og jeg har 3 av beardisene. Åpen hann, ungh.tispe og veterantispe 50 prosent sjanse for BIR, det! Jeg stiller to av 34, så det skulle bli *finne kalkulatoren* 5,88 prosent sjanse. *skynde seg å sette opp CERT og BIR på ønskelista til jul* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 ........i tillegg er jeg oppdretter av den ene ch.tispa, så noe må det jo komme ut av denne utstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Lurer på hvem det er? Sikkert en svenske Lurer på om jeg skal begynne å stille Extra. Hun blir i så fall nesten den eneste i Norge AnitaW her inne har vel stilt sin mallesak nå og da, så det kan jo være henne? Men du kan jo stille Extra allikevel, så det blir både BIR og BIM hos mallene og hehe Jeg har fått PM'en jeg, og har visst glemt å betale, så der står det digert kryss der det burde vært nr.. Så blir da spørsmålet, lønner det seg å betale via nettbank nå, eller kontant på selve utstillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tervguri Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Den mallesaken er ikke påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Bare 6 shibaer, det var vel der jeg skulle vært.... 1 akita er vel sånn akkurat som det bruker å være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2008 AnitaW her inne har vel stilt sin mallesak nå og da, så det kan jo være henne? Men du kan jo stille Extra allikevel, så det blir både BIR og BIM hos mallene og hehe Jeg har fått PM'en jeg, og har visst glemt å betale, så der står det digert kryss der det burde vært nr.. Så blir da spørsmålet, lønner det seg å betale via nettbank nå, eller kontant på selve utstillingen? Det er nok det samme- om du betaler på nettbank må du ta med kvitt, og det er fortsatt mulig de forlanger + 50% før du får dine startnummer. Ellers er det jo bare å betale cash på stedet og smile veldig pent og spørre om du kan slippe tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2008 Hmm. Jeg har ikke fått papirene for verken Kortisen eller Valpen. Ringte og fikk bare beskjed om å ta med bekreftelses mailen og bare møte opp så fikset de resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2008 Hmm. Jeg har ikke fått papirene for verken Kortisen eller Valpen. Ringte og fikk bare beskjed om å ta med bekreftelses mailen og bare møte opp så fikset de resten. Hos meg kom de på mail, har du sett etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 18. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2008 AnitaW her inne har vel stilt sin mallesak nå og da, så det kan jo være henne? Men du kan jo stille Extra allikevel, så det blir både BIR og BIM hos mallene og hehe Jeg har fått PM'en jeg, og har visst glemt å betale, så der står det digert kryss der det burde vært nr.. Så blir da spørsmålet, lønner det seg å betale via nettbank nå, eller kontant på selve utstillingen? Ja, tror nesten jeg må gjøre det Trenger bare litt ringtrening. Fvf er vel ikke så kult i utstillingsringen? Den mallesaken er ikke påmeldt Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 18. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2008 Det er ikke min malle som er påmeldt. Muligens en svenske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2008 Ja, tror nesten jeg må gjøre det Trenger bare litt ringtrening. Fvf er vel ikke så kult i utstillingsringen? Begge mine går stort sett noe som ligner fvf i ringen, og avhengig av dommer har dette ført til både negativ og positiv kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2008 Det er ikke min malle som er påmeldt. Muligens en svenske? Åh, den blir potensielt skuffet, i så fall! Aner ikke hvor ofte jeg har sett utenlandske utstillere juble over cert, men så er cert'et lite og verdt nadanix... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 18. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2008 Åh, den blir potensielt skuffet, i så fall! Aner ikke hvor ofte jeg har sett utenlandske utstillere juble over cert, men så er cert'et lite og verdt nadanix... Åh stemmer det, da er det nok ikke den svensken jeg tenkte på. Njei, da ble jeg faktisk veldig nysgjerrig jeg også, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 18. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2008 Åh stemmer det, da er det nok ikke den svensken jeg tenkte på. Njei, da ble jeg faktisk veldig nysgjerrig jeg også, gitt. Jeg tror forresten at jeg får hilse på valpen din i helgen Hvor gamle er de nå, forresten? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 19. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2008 Jeg tror forresten at jeg får hilse på valpen din i helgen Hvor gamle er de nå, forresten? hehe Jeg veit det, og er overhodet ikke misunnerlig..! Nei, nå tulla jeg skikkelig faktisk, vi tar nok en tur og kikker litt i romjula, vi også. De blir 4 uker på tirsdag, eller har jeg kommet helt ut av tellinga? Jeg håper jo dere knipser noen bilder da, for jeg er nemlig ganske nysgjerrig. Hører noen rykter om vakre hoder og øyne. Det blir jammen rart med en belger med belgerhode (og kropp) og ikke minst, halve vekta! *Fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2008 Åh, den blir potensielt skuffet, i så fall! Aner ikke hvor ofte jeg har sett utenlandske utstillere juble over cert, men så er cert'et lite og verdt nadanix... Dem kan jo bli Nuch på lik linje som alle andre med to små og ett stort. Er iallefall svensker som reiser til Norge for å bli Nuch på den måten (da dem har brukskrav i sverige og ikke alle klarer oppnå dem kravene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 19. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2008 Dem kan jo bli Nuch på lik linje som alle andre med to små og ett stort. Er iallefall svensker som reiser til Norge for å bli Nuch på den måten (da dem har brukskrav i sverige og ikke alle klarer oppnå dem kravene) Jojo, det er sant - men det gjelder jo ikke så mange raser, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2008 Jeg vet hvem mallen som er påmeldt er,men tror ikke jeg får lov å si det desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2008 Jeg vet hvem mallen som er påmeldt er,men tror ikke jeg får lov å si det desverre Jøss, er sånt hemmelig og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2008 Jøss, er sånt hemmelig og hvorfor? Det lurte jeg på og... Vi får jo uansett vite det snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 20. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2008 Jeg skal, overraskende nok *ler*, skrive begge dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar