Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet eller ikke :-|


Mirai

Recommended Posts

:)

Jobben til Anders skal ha julebord på lørdagen! :P Så nå veit jeg ikke hva som skjer.. Har utrolig lyst til å gå på julebord, og minst like lyst til å dra på vikingskipet. Men.. Dersom Anders vil på julebord, har jeg ikke transport. Det har ikke Kristina heller

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Hehe, rakkerjente! Dem kommer ikke til se at du er noe yngre allikevel, du ser jo ut som du er minst 18!

Da er det jo nesten ingen vits i å komme.

Jaja Silje, vi får ta en singel dans på hvert vårt julebord! Jeg skal sørge for å muntre opp kollegene til Anders jeg. Vi har jugd og sagt jeg er atten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo nesten ingen vits i å komme.

Jaja Silje, vi får ta en singel dans på hvert vårt julebord! Jeg skal sørge for å muntre opp kollegene til Anders jeg. Vi har jugd og sagt jeg er atten.

Skal vi danse singel, så må det foreviges!! Da MÅ det taes bilder av!

Du ser jo ut som minst 18, så det er nok ingen problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje kom igjen a! Så kan jeg skvise meg inn i bagasjerommet! Er are å plukke meg opp på veien. Kan stå i jelly fish kostyme og alt så dere kjenner meg igjen. Og Puma kan få være en hummer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buuuuuuuuu :)

I værstefall tar jeg toget på søndan. Sånn er den saken, jeg SKAL oppover.

Dere andre slappfisker som er i tvil: DERE FÅR BARE SE Å DRA DERE OPPOVER SÅ VI ANDRE FÅR HILST PÅ DERE, IKKE MINST SE JELLYFISH DANSEN DERES, DET ER NEMLIG ANDRE SOM VIL SE DEN OGSÅ!!!!!!!11111111111111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buuuuuuuuu :)

I værstefall tar jeg toget på søndan. Sånn er den saken, jeg SKAL oppover.

Dere andre slappfisker som er i tvil: DERE FÅR BARE SE Å DRA DERE OPPOVER SÅ VI ANDRE FÅR HILST PÅ DERE, IKKE MINST SE JELLYFISH DANSEN DERES, DET ER NEMLIG ANDRE SOM VIL SE DEN OGSÅ!!!!!!!11111111111111

ENIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buuuuuuuuu :)

I værstefall tar jeg toget på søndan. Sånn er den saken, jeg SKAL oppover.

Dere andre slappfisker som er i tvil: DERE FÅR BARE SE Å DRA DERE OPPOVER SÅ VI ANDRE FÅR HILST PÅ DERE, IKKE MINST SE JELLYFISH DANSEN DERES, DET ER NEMLIG ANDRE SOM VIL SE DEN OGSÅ!!!!!!!11111111111111

Leser du dette Silje?

Får ikke litt mer lyst nå? :P Hehe..

Ok, skal slutte å mase nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buuuuuuuuu :D

I værstefall tar jeg toget på søndan. Sånn er den saken, jeg SKAL oppover.

Dere andre slappfisker som er i tvil: DERE FÅR BARE SE Å DRA DERE OPPOVER SÅ VI ANDRE FÅR HILST PÅ DERE, IKKE MINST SE JELLYFISH DANSEN DERES, DET ER NEMLIG ANDRE SOM VIL SE DEN OGSÅ!!!!!!!11111111111111

skal ta toget oppover jeg å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal diverse her stille?

Silje er en sviker som ikke stiller opp!! :D Til og med ANDERS kommer liksom, hah, slå den!

Mona er forresten akkurat for ung til å stilles hun også.. Hun blir ni måneder 10. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...