Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet eller ikke :-|


Mirai

Recommended Posts

juuuuulie: atte jeg kan jo møte dere ett eller anna sted da. er ikkeno vits å komme innom å hente meg. hvilken vei kjører dere? så kan jeg bare stille meg opp på den plassen som passer best for dere.

Mamma driver forresten å skal presse meg til å ta tog - tror hu er litt bekymra for kjøringa til anders :P

Haha! Nei, du skal sitte på med oss :P Kan hente deg på Oslo S kanskje? :? Anders kjører veldi ålreit han. Effektivt, men trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
Vi skal kjøre GJENNOM Oslo :P Hehe.. Så trooor neppe det blir noen omvei å svinge innom Oslo S :P Vi kjører bare E18/E6 oppover :P

åkej da!!! du trenger ikke bli så sur!!!!!!!!!!!!!1111111111

Da vil jeg og lunah og bagasjen stå parat :P skal prøve å ikke ta med alt for mye unødvendig (pleier det nemlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det siste spikeren i kista for min Hamar tur gitt...

Fikk regningen på servicen på bilen i dag... 10 000 kr... hurra...

Så nei, det blir ingen tur på meg... :)

Forstår at folk blir svært skuffet over at de ikke får se The Jellyfish Girls i aksjon... men kanskje jeg kan sende en film av meg, når jeg danser, så kan dere eventuelt kjøre den samtidig (på storskjerm) under fellesdekken når Julie danser?

Da kan jeg jo og legge på mange kuule lydeffekter, som laser stråler, bobling og motordurer!

men i retur vil jeg da ha close up av Anders i bar overkropp!! (pliiiz la det snø den helga!! :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et bilde av Anders i et typisk lendeklede av skinn som sikkert alle vikinger brukte, samesko og en flott vikinhatt? Der har står med et maskulint utrykk og skuer utover Mjøsa mens snøflakene smelter sakte på hans bare hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et bilde av Anders i et typisk lendeklede av skinn som sikkert alle vikinger brukte' date=' samesko og en flott vikinhatt? Der har står med et maskulint utrykk og skuer utover Mjøsa mens snøflakene smelter sakte på hans bare hud?[/quote']

Ooooh!! DET hørtes fantastisk ut!!!

Jeg vil veldig gjerne ha bildet blåst opp i 2 x 5 meter, slik at jeg kan tapetsere den ene veggen i huset med ham!! (gjerne soverommet! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åkej da!!! du trenger ikke bli så sur!!!!!!!!!!!!!1111111111

Da vil jeg og lunah og bagasjen stå parat :D skal prøve å ikke ta med alt for mye unødvendig (pleier det nemlig)

gleder meg til å sove i en liten seng med Julie og Kristina... =D>

mammaen din kan være rolig, aldri laget en ripe på bil... veldig flink, pappa kjørte billøp for tusen år siden...:D..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...