Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet eller ikke :-|


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
lurer på om jeg skal stille eller ikke. sender omregistreringspapira i mårra' date=' men rekker de å komme tilbake før utstillinga? trenger jeg de for påmelding?[/quote']

De er jo ganske treige da... men du trenger bare å skrive regnr hennes. hun er jo registrert i Sverige så. og hvis du melder deg på elektronisk så må du krysse av hvilket land som hun opprinnelig er registrert i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke.. men tror ikke vi kommer da.. Vi må jo bare kjøre rett etter skolen, og får sikkert ikke dratt før sånn halv fire hjemmefra. Så må vi hente Kristina, og det tar vel alt i alt tre timer for oss å komme oss opp dit. Spørs om noen er interessert i treff på kvelden da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona kan leke, hun skal ikke stilles :P Hehe.. Men hvis vi ikke er oppe før sju-åtte blir det kanskje seint? :? Syns vi må få med litt fler.. eller, deet kan jo bli hyggelig med bare deg, Kristina og meg da :P Og Anders, hehe... Han vurderer om han skal ta med whippeten til søstra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, blir det ikke trangt nok med dere tre og Lunah og Mona i bilen da? :P

Er enig i at det kanskje blir litt seint. Tror det blir til at jeg tar bussen opp til hotellet, sjekker inn og setter av bagasje, og drar ned til Vikingskipet igjen. Vil gjerne se så mye lydighet og agility som mulig, også vil jeg se Cita og Benedicte i aksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅR er lydigheten og AGen? Er alt sammen på fredag?

Hehe... Neida, vi tar Lunah i bagasjen, eller baki liksom, og så tenker jeg at jeg og Kristina kan bytte på å dele baksetet med Mona, for hun er vant til å ligge der. Blir nok litt trangt, men vi overlever, det er ikke så langt. 22 mil eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, vi må filme dem og legge ut filmen her etterpå. Så kan folk selv bedømme hvilken hund som går best. :P Neida.

Har også lyst til å se agility, men det er jo norgesmesterskap i agility på lørdagen så det ordner seg nok. Med mindre de starter klokka sju på morran, det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det skal vi seriøst gjøre.. jeg skal ta med meg kamera, både foto og DV. Hihi.

Vel, norgesmesterskap i agility trekker vel en del folk, så tror neppe det er på morran :P ulvehundene er sikkert på morran :P de skal på søndagen, er alltid klokka ni eller ti..piss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, vi må filme dem og legge ut filmen her etterpå. Så kan folk selv bedømme hvilken hund som går best. :P Neida.

Har også lyst til å se agility, men det er jo norgesmesterskap i agility på lørdagen så det ordner seg nok. Med mindre de starter klokka sju på morran, det gidder jeg ikke.

jeg åsså...., må se agility... det er morro;)....

hmmm...håper det er mange søte hunder og jenter der da, gå rundt å bare se i tre dager, bør d f... meg være masse å se på.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg åsså...., må se agility... det er moro;)....

hmmm....håper det er mange søte hunder og jenter der da, gå rundt å bare se i tre dager, bør d f... meg være masse å se på.. hehe

Ja, vi får jo sett de beste i agility da, siden det er på lørdag og vi garantert rekker det :P Er sikkert noen søte jenter der også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labradorene er også på søndagen, så de må jeg få med meg.

Vurderer å helgardere meg når det gjelder kamera. Digitalt kompaktkamera, filmbasert speilrefleks og digitalt videokamera. Eller, det orker jeg ikke. Kommer jo til å ha mer enn nok med å håndtere dyret mitt, om jeg ikke skal begynne med tre kamera i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og viil!! :P tar det lang tid å ta toget til hamar da? fra Verdal' date=' og hvor langt er vikingskipet fra stasjonen?. liker ikke å reise alene heller. er elendig på å kunne veien #-o :roll:[/quote']

http://turl.no/oo Her er et kart fra stasjonen til Vikningskipet.

Kan du ikke bare spørre om noen kan hente deg med bil på stasjonen?

På www.nsb.no er det veldig lett å finne ut hvor langt tid det tar og bestille.

kan jo bare ringe turistinformation. Taxi er også mulig, kan ikke bli så dyrt siden det er så nærme.

Håper du finner ut av det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk, meg og vei og sånne ting passer ikke sammen. :P nei blir nok ingen tur til hamar :P har ikke råd nå, tørr ikke ta toget alene. eller reise nedover alene heller.hvorfor er det nesten ingen hundeintresserte i verdal og i nærheten :P

hihi jaja får vel overleve, får ta meg noen turer til trondheim, når det er sånne opplegg der i stedet da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juuuuulie: atte jeg kan jo møte dere ett eller anna sted da. er ikkeno vits å komme innom å hente meg. hvilken vei kjører dere? så kan jeg bare stille meg opp på den plassen som passer best for dere.

Mamma driver forresten å skal presse meg til å ta tog - tror hu er litt bekymra for kjøringa til anders :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...