Mirai Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Jobben til Anders skal ha julebord på lørdagen! Så nå veit jeg ikke hva som skjer.. Har utrolig lyst til å gå på julebord, og minst like lyst til å dra på vikingskipet. Men.. Dersom Anders vil på julebord, har jeg ikke transport. Det har ikke Kristina heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Det er vel ikke bare bare å ta toget med en hund som er større enn et gjennomsnittelig menneske heller. Håper noen vil kjøre dere da. Jeg vet ikke enda om jeg skal dit enda. Får se om jeg får med meg noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Kan ikke noen her inne overtale Silje til å reise til Hamar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Skal ikke Silje??!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 veel... nå er Enya i røyting... det er finsk dommer (noe som er driiit)... Så jeg står litt på vippen... (og jobben min skal og ha julebord den helga...) *tenketenke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Da er det jo nesten ingen vits i å komme. Jaja Silje, vi får ta en singel dans på hvert vårt julebord! Jeg skal sørge for å muntre opp kollegene til Anders jeg. Vi har jugd og sagt jeg er atten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Hehe, rakkerjente! Dem kommer ikke til se at du er noe yngre allikevel, du ser jo ut som du er minst 18!Da er det jo nesten ingen vits i å komme. Jaja Silje, vi får ta en singel dans på hvert vårt julebord! Jeg skal sørge for å muntre opp kollegene til Anders jeg. Vi har jugd og sagt jeg er atten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Da er det jo nesten ingen vits i å komme. Jaja Silje, vi får ta en singel dans på hvert vårt julebord! Jeg skal sørge for å muntre opp kollegene til Anders jeg. Vi har jugd og sagt jeg er atten. Skal vi danse singel, så må det foreviges!! Da MÅ det taes bilder av! Du ser jo ut som minst 18, så det er nok ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Silje kom igjen a! Så kan jeg skvise meg inn i bagasjerommet! Er are å plukke meg opp på veien. Kan stå i jelly fish kostyme og alt så dere kjenner meg igjen. Og Puma kan få være en hummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 vi skal ikke for enda så faller det pels av småen når hun rister seg og planen var at hvis vi skulle til vikingskipet så ble det for å stille henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Jeg skal dit på søndag hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Julie da Du mååå jo komme! Silje oooog!!!!!! Dere kan ikke svikte oss på denne måten :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Buuuuuuuuu I værstefall tar jeg toget på søndan. Sånn er den saken, jeg SKAL oppover. Dere andre slappfisker som er i tvil: DERE FÅR BARE SE Å DRA DERE OPPOVER SÅ VI ANDRE FÅR HILST PÅ DERE, IKKE MINST SE JELLYFISH DANSEN DERES, DET ER NEMLIG ANDRE SOM VIL SE DEN OGSÅ!!!!!!!11111111111111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Buuuuuuuuu I værstefall tar jeg toget på søndan. Sånn er den saken, jeg SKAL oppover. Dere andre slappfisker som er i tvil: DERE FÅR BARE SE Å DRA DERE OPPOVER SÅ VI ANDRE FÅR HILST PÅ DERE, IKKE MINST SE JELLYFISH DANSEN DERES, DET ER NEMLIG ANDRE SOM VIL SE DEN OGSÅ!!!!!!!11111111111111 ENIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Buuuuuuuuu I værstefall tar jeg toget på søndan. Sånn er den saken, jeg SKAL oppover. Dere andre slappfisker som er i tvil: DERE FÅR BARE SE Å DRA DERE OPPOVER SÅ VI ANDRE FÅR HILST PÅ DERE, IKKE MINST SE JELLYFISH DANSEN DERES, DET ER NEMLIG ANDRE SOM VIL SE DEN OGSÅ!!!!!!!11111111111111 Leser du dette Silje? Får ikke litt mer lyst nå? Hehe.. Ok, skal slutte å mase nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Villdyret og jeg kommer i alle fall. Og dere må komme dere også. Jeg har gleda meg skikkelig til å møte Mona jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Vi kommer Det var faktisk Anders som så sta sa at siden vi allerede hadde avtalt det så MÅ vi dra...hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 JEEEEEEEEEEEEEEEJ Banana Banana Banana :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Jeg kommer også Gleder meg til å hilse på alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Jeg vil også!!! Jeg vil!!! Tviler på at d hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Jeg vil også!!! Jeg vil!!! Tviler på at d hjelper Kom da vel Hiv deg på toget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Vi skal og se på, buffy er akuart 3 dager fra og kunne stille i Junior.. Kjipe greier, men vi drar til Sverige og stiller i desember på stora stockholm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Buuuuuuuuu I værstefall tar jeg toget på søndan. Sånn er den saken, jeg SKAL oppover. Dere andre slappfisker som er i tvil: DERE FÅR BARE SE Å DRA DERE OPPOVER SÅ VI ANDRE FÅR HILST PÅ DERE, IKKE MINST SE JELLYFISH DANSEN DERES, DET ER NEMLIG ANDRE SOM VIL SE DEN OGSÅ!!!!!!!11111111111111 skal ta toget oppover jeg å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Når skal diverse her stille? Silje er en sviker som ikke stiller opp!! Til og med ANDERS kommer liksom, hah, slå den! Mona er forresten akkurat for ung til å stilles hun også.. Hun blir ni måneder 10. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 8. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2005 Jeg og viil!! tar det lang tid å ta toget til hamar da? fra Verdal, og hvor langt er vikingskipet fra stasjonen?. liker ikke å reise alene heller. er elendig på å kunne veien #-o :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar