SaraS Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 13. oktober kom min lille Selma til verden! Her koser hun seg sammen mamma, søster, lillebror og storebror: Jeg vet ennå ikke hvem som er Selma av disse to: Begge er helt perfekte synes jeg, men det blir kjempemorsomt å få vite hvem av dem som er Selma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Grattis Søte små rottene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Gratulerer så masse! Også så fiin dato hun er født på da, samme som Tessa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 15. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Gratulerer, Gratulerer! Spennende og se hvem Selma blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Aaaaw. Så søte rotter! Gratulerer! (samme dato som søsteren min! XD) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Gratulerer så mye, dette har du ventet lenge på! Jeg er veldig spent på hvem som blir din, og det blir spennende å følge lille Selma videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 15. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Ja, jeg har virkelig ventet. Jeg har faktisk skrevet mail med oppdretteren i 2 år nå! ( Jeg ville jo finne ut om dette virkelig var rasen for meg, og det er det! ) Denne valpen er virkelig etterlengtet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Gratulerer! Blir spennende å se hvem av de det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marve Skrevet 16. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2008 Gratulerer! Så nyyydelige! Gleder meg til å få se flere bilder etterhvert Den ene av dem lignet svært på sin far forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2008 Så spennende!! Åh du må glede deg vilt til å vite hvem som blir din! Blir bra å se utviklingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 16. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2008 Gratulerer, de hadde fine tegninger begge to Blir alle valpene strihåret eller er noen glatthårede også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 16. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2008 Gratulerer! Synes virkelig nr 2 så ut som en Selma jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 17. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Gratulerer! Så nyyydelige! Gleder meg til å få se flere bilder etterhvert Den ene av dem lignet svært på sin far forresten! Ja, den sorte ligner litt på far, og hun brune tror jeg blir veldig lik mor. Både Mira og den brune valpen har rødt hode og en brun prikk på kroppen. Den brune valpen har i tillegg en brun prikk på halen Gratulerer, de hadde fine tegninger begge to Blir alle valpene strihåret eller er noen glatthårede også? Takk! Tror ingen blir glatt, men mor er stri og far er broken. Så jeg vet ikke jeg? Gratulerer! Synes virkelig nr 2 så ut som en Selma jeg Jeg har en følelse på at det er hun som er Selma jeg også faktisk ,men jeg synes de er så fine begge to at det spiller ingen rolle hvem det blir. Fikk forresten se rett i valpekassa via webcam i går kveld! Fantastisk, de er helt utrolig søte alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Gratulerer! Saa nydelige dem er. Gleder meg til aa foelge med paa traaden. Parsons er virkelig herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Så nydelige de var begge to, begge er vakkert tegnet i ansiktet, på hver sin måte. Har både sansen for de med flekk over ett øye, og symetrisk over begge, så jeg hadde iallefall blitt like glad uansett hvilken en av dem det var Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Åtte dager gamle allerede. Alle vokser og trives, begynner å bli noen små tjukkeboller faktisk. Og snutene har fått små svarte pigmentflekker. Vi gleder oss til å dra og besøke dem snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 22. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 Hi hi! De tjukke magene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 Så herlig! Grattis en gang til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 Å, bollevalper Jeg liker valpene best når de er litt større, men disse var jo søte nå og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 25. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2008 Tnåå! herlige små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 4. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2008 Nå vet jeg hvem av de to små tispene som er Selma!! Og i dag skal jeg besøke valpene for første gang, de er nå tre uker GLEDER meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. November 2008 Rapporter Share Skrevet 4. November 2008 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. November 2008 Rapporter Share Skrevet 4. November 2008 Men så si hvem det er da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. November 2008 Rapporter Share Skrevet 4. November 2008 åh grattis! Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar