Gå til innhold
Hundesonen.no

Djervekvinnens valpetråd

Djervekvinnen

Recommended Posts

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Når jeg så de nyeste bildene, så var det sånn "aaahh, nå begynner det jo og ligne litt på en Greyhound :angry:

Lenge til jeg får hentet valp.. Har startet og telle ned til Mai, men tispen blir ikke parret før i Januar en gang. Så forhåpentligvis kommer det valp i slutten av mai, begynnelsen av juni! :cheer:

Det ble litt OT, men uansett, LYKKE TIL MED VALPEN! :) Han var utrolig søt! :ahappy::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :ahappy: Kjenner jeg gleder meg litt når jeg ser bildene.

Taxi tror jeg ikke samboer blir så happy for, siden har kjører Taxi og er dritlei. :angry:

Wilma: Herrgud for en ventetid det er. Man blir nesten sprø. :cheer: hehe. Føler jeg har venta i ett år nå. (har jo de, siden jeg begynte letingen da) Syns spesiellt den drektighetstia er værst. man vet ikke hvor mange det blir osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er de 4 uker gamle! :) Og den 7 Februar kl 14 kommer han hjem hit! Har bestilt billetter og alt er klart. Det er samboer som skal hente han. Må sende han i lasterommet, for vi tar ingen sjangser. Vi håper det kommer til å gå bra...

Navnet blir forresten NITRO. Har til og med kjøpt navnebrikke til halsbåndet. Fra Australia av alle plasser hehe.

Skal betale depositum idag. Og jeg venter spent på nye bilder av lillegutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på nett så mye de siste dagene, men her er litt oppdatering:

Kristiin: Beina kommer nok etterhvert. Bli mer enn nok bein da. hehe. :D Kennelen er i Sverige, men de har et samarbeid med ei i Norge og valpene ble født der denne gangen. Men de vil bli svenskregistrerte.

Kristinh: Ja vi blir nok helt sikkert å treffes i mynderingen! Han er vårt nye håp hehe.

Her er noen nye bilder! :P

Han er blitt så fiin! :D 5 uker nå.

2.jpg

3.jpg

1.jpg

Skal legge ut et par til på hjemmesiden etterhvert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...