Peers Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Hehe, jeg fikk også litt kalde føtter før jeg hentet Norma, selv om det ikke var noen god grunn til at jeg skulle få det :angry: Nitro er et fint navn, og det passer jo rasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Syns Oddvar var kult jeg da.. men jeg forbinner det ikke akkurat med en greyhound... Oddvar, en kompis av meg sin :angry: Huff a meg! Må ikke legge ut slike bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Nitroglysering. .Skikkelig eksplosiv hund? Får håpe han blir eksplosiv i farta og ikke i gemytt :angry: (men greyhound er jo stort sett så greie da så.... ) Artig navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 For en skjønn liten tass Syntes Kazan er fint navn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Når jeg så de nyeste bildene, så var det sånn "aaahh, nå begynner det jo og ligne litt på en Greyhound :angry: Lenge til jeg får hentet valp.. Har startet og telle ned til Mai, men tispen blir ikke parret før i Januar en gang. Så forhåpentligvis kommer det valp i slutten av mai, begynnelsen av juni! Det ble litt OT, men uansett, LYKKE TIL MED VALPEN! Han var utrolig søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 ja nå begynner den å likne en skikkelig hund fått litt lenger bein også ser jeg :angry: blir spennende framover! forresten bra navn til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Stælken Gundersen er jo også et fint greyhound navn :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Søt..! Blir morsomt å se flere bilder etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Liten søting. Likte navnet Nitro jeg også. Taxi er jo litt tøft også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 4. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Takk takk! Kjenner jeg gleder meg litt når jeg ser bildene. Taxi tror jeg ikke samboer blir så happy for, siden har kjører Taxi og er dritlei. :angry: Wilma: Herrgud for en ventetid det er. Man blir nesten sprø. hehe. Føler jeg har venta i ett år nå. (har jo de, siden jeg begynte letingen da) Syns spesiellt den drektighetstia er værst. man vet ikke hvor mange det blir osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Hva med Langbein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Så fiiin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2009 Så skjønn! Nydelig farge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2009 I dag er de 4 uker gamle! Og den 7 Februar kl 14 kommer han hjem hit! Har bestilt billetter og alt er klart. Det er samboer som skal hente han. Må sende han i lasterommet, for vi tar ingen sjangser. Vi håper det kommer til å gå bra... Navnet blir forresten NITRO. Har til og med kjøpt navnebrikke til halsbåndet. Fra Australia av alle plasser hehe. Skal betale depositum idag. Og jeg venter spent på nye bilder av lillegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2009 Legg ut bilder her når du får da..! Tøft navn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2009 Så søt han er! Men hvor blir det av bena? kommer ikke oppdretter fra norge eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Ønsker deg lykke til med en fantastisk flott mynde rase:) Blir vell kanskje å møtes rundt mynderingen:) Lykke til med din yndling. Kristin med whippet og saluki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Har du noen nye bilder å vise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Har ikke vært på nett så mye de siste dagene, men her er litt oppdatering: Kristiin: Beina kommer nok etterhvert. Bli mer enn nok bein da. hehe. Kennelen er i Sverige, men de har et samarbeid med ei i Norge og valpene ble født der denne gangen. Men de vil bli svenskregistrerte. Kristinh: Ja vi blir nok helt sikkert å treffes i mynderingen! Han er vårt nye håp hehe. Her er noen nye bilder! Han er blitt så fiin! 5 uker nå. Skal legge ut et par til på hjemmesiden etterhvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Nydelig! Blir spennende å følge den karen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Supersøt ! Og vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Så flott han var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Oh vakker! Og korte bein da gitt (men litt lenger på det nye bildet da). Hadde liksom trodd at myndevalper ville være skikkelig langbeite jeg, Casper var en kalv (og ikke mynde engang). Nydelig, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar