Gå til innhold
Hundesonen.no

Veien fra løpetid til valper..

Guest Jonna

Recommended Posts

• Svar 490
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Blaze driver og peser, ordner og styrer nå. Men hva sier tempen da? 37.0.... lurer på om dette dyret ikke har normal kropps temp i forhold til dette med drektighet/fødsel jeg :rolleyes:

Skrevet

Nå må den hunden slutte å holde oss alle på pinebenken! vi venter i spenning alle som en tror jeg.

*push, pust, push, pust, flink blaze,* he he, håper det skjer noe mer snart, men hadde vært litt artig om de kom samtidig som deg da imorgen:P

Skrevet

Tempen skal være på "normalnivå" etter nedgang før fødselen setter i gang vet du :icon_confused:

Tror nok det skjer saker og ting innen det neste døgnet? Du får holde oss oppdatert. slikt er spennende!

Skrevet
Tempen skal være på "normalnivå" etter nedgang før fødselen setter i gang vet du :icon_confused:

Tror nok det skjer saker og ting innen det neste døgnet? Du får holde oss oppdatert. slikt er spennende!

Ja vet det, men Blaze er jo så utrolig treg. :lol: Nesten 4 dager med lav temp nå..

Jeg har mer tro på dagen i dag. Siste timene har Blaze pest mye og er urolig. Så det er litt mer action i dag.

Skrevet
Åh spennende! Var redd jeg hadde gått glipp av alt nå. Skjer det noe mer?

Og grattis med dagen til deg!

Bursdagen min er i morgen... og nei nå sover luremusen... cat.png

Skrevet

Hun er helt klart å oppblokking nå, men hvor lang tid det skal ta? Jeg vet ikke?

Blaze har pest siden kl.12 i dag, tar seg noen tuppelurer hvor hun drømmer voldsomt og puster fort og noen grave prosjekter nå og da.

Tempen hennes er fortsatt bare 37,1.

Film av grave prosjekt.

Skrevet
Hun er helt klart å oppblokking nå, men hvor lang tid det skal ta? Jeg vet ikke?

Blaze har pest siden kl.12 i dag, tar seg noen tuppelurer hvor hun drømmer voldsomt og puster fort og noen grave prosjekter nå og da.

Tempen hennes er fortsatt bare 37,1.

Film av grave prosjekt.

Noe sier meg at den bia'n får gjennomgå ;) Håper hun trekker ut proppen snart, dette er spennende!;)

Jeg tipper 1 sort hannhund og 3 røde tisper..;)

Skrevet

Kjempe spennende å følge med Jeanette!

Ønsker dere begge to lykke til med fødsel! ;)

Edit: Det er ikke noe vits for meg å tippe farge..for jeg pleier alltid å ta feil. Men om jeg sier du bare får røde så er du sikker på at det blir noen svarte ;)

Skrevet

Så på linken, og så en del filmer. Fikk lyst til å begynne med klikkertrening, men hva starter man med? Vi har en bok fra canis, Lydighetstrening i teori og praksis, tror det står litt i den..? ;)

Skrevet
Så på linken, og så en del filmer. Fikk lyst til å begynne med klikkertrening, men hva starter man med? Vi har en bok fra canis, Lydighetstrening i teori og praksis, tror det står litt i den..? ;)

Det står masse om klikkertrening i den boken. All treningen foregår på klikkertrening-prinsippene.

Skrevet

Nå har Blaze selv forflyttet seg ned på valperommet og i valpekassen for å grave.

Men hun har også spist middag akkurat ;)

Skrevet

He he he - ja, "bøkene" sier jo at et sikkert tegn på at fødselen snart kommer er at tispen slutter å spise.

Min Mitten (mor til de 6-ukers valpene jeg har hjemme) spiser middag til "the bitter end" og gafler nedpå et fullt måltid mat midt i fødselen, og gjerne ett når hun er ferdig også.. NULL sperrer på mat, når man kan eller burde spise!

Lykke til med fødselen - det må da skje i natt...

Susanne

Skrevet

Kan bare signere Susanne- det er enda ikke en ting (nærstående og pågående valpefødsel inkludert) som har klart å redusere matlysten til Centa :rolleyes:

Skrevet

OM jeg husker rett så spiste hun bra sist gang også selv om det nærmet seg. Så akkurat det tar jeg med en klype salt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...