Gå til innhold
Hundesonen.no

Veien fra løpetid til valper..

Guest Jonna

Recommended Posts

• Svar 490
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Begynner å bli skikkelig spennende dette jo.

Uten at jeg har videre greie på å lese røntgenbilder så kommer jeg fram til det samme hele tiden, jeg tipper 4 valper.. Men kjønn og farge må jeg gruble litt lenger på..

Skrevet
Begynner å bli skikkelig spennende dette jo.

Uten at jeg har videre greie på å lese røntgenbilder så kommer jeg fram til det samme hele tiden, jeg tipper 4 valper.. Men kjønn og farge må jeg gruble litt lenger på..

jeg syns jeg ser fire ryggrader jeg da...

men bare tre skaller.

Og jeg føler på meg at det kommer tre gutter.

Svaret får vi om en uke :) Om det er 4 stk der så er det egentlig bare bra.

Skrevet
2008_12050004.jpg

Her ligger det jo en liten en å prøver å skjønne hva som foregår på utsiden :P

Tipper det kommer to av hvert kjønn og av dem så er det en svart hann og resten brune.

Skrevet

Har fulgt med i tråden, fordi tispa jeg venter valp ifra har termin på samme tid som din! :P Så jeg følger med utviklingen! Spennende! Så jeg gleder meg like mye som deg, for jeg har ingen anelse hvor mange det blir :P

Skrevet

Jeg ser også fire...

Men når vi skulle få valper selv så jeg bare 5 mens søs og vet hardnakket påstod det var seks der.. :P :P

(Noe som også stemte, doh kun 4 overlevde)

Skrevet

Jeg må jo si at jeg ser 4 jeg også nå. Nå sitter jeg med ett original røngen bilde og stor format på pc med dem andre.

Vil ikke helt få forhåpninger, men jeg mener jeg ser en ekstra ribbe/ryggrad imellom valpen helt bak (høyre) og den øverste (som sparker Blaze i ryggen iblandt). Men jeg finner ikke noen skalle eller mer på bildene.

Foreløpig så holder jeg en sikker knapp på 3 også håper jeg det kommer en eksta liten bursdags overraskelse til meg :P

Nå er det forresten ordentlig Tango i magen til Blaze. Det er såååå herlige å plukke på magen hennes :P

Hun har også fått melk i noen av pattene.

Skrevet

Spennende! Jeg tipper det kommer 3 valper, 2 tisper (begge sorte) og en hannvalp (brun.) Hvis det skulle kommet en liten ekstra, så er det en sort hannvalp :P

Skrevet

Dag 57 siden parring.

Første tempen er tatt: 37,5

Tempen vil nok gå opp og ned i noen dager framover før den bestemmer seg for å gå helt ned.

Skrevet

Dag 58

Tempen ser ut til å være sakte, men sikkert på vei ned.

Kl.0600 i dag på 37,1

Kl.1600 36,9

Hun er rolig og fin. Ellers ingen tegn på at det plupper ut noe med det første.

2008_12080003.jpg

2008_12080007.jpg

Skrevet

Nå begynner hun å bli stor ja :) Håper jeg er her inne når fødselen starter, jeg vil ha løpende oppdateringer!

Skrevet
hvordan går det med henne nå??

Fortsatt lav temp, stille og rolig. Ligger faktisk å tygger ben akkurat nå <_<

Skrevet
når er terminen??

noen vi kjenner har en gårdshundtispe som er diger nå, hun har termin neste uke

Hun er på dag 63, lørdag 13.desember.

Skrevet

Blir jo en koselig bursdagspresang hvis de kommer på Terminen! :)

ellers, hvis de vil komme før er det bare å komme imorgen! som også er en kjekk dag! hihih

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...