Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Drammen 2008


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Dessverre ikke noen bilder herifra heller - og langt ifra noe å skryte for resultatmessig også..

Startet dagen så fint med å bli sist i klassen med unghundhannen min Moses. Fortsatte med å bli sist i champion med den voksne hannen min - og så toppet det hele seg da vi faktisk slo en hel hund med championtispen min (dvs ble bare nest sist!)..

Dog var beste hannhund en sønn av min eldste hann - så vi gledet oss på vegne av han vi! Han ble internasjonal champ. der, også.

Laaaangt å gå fra parkeringen (vi kom ca kl. 9) - og hørte at park.plassene ble bare lengre og lengre bort i løpet av dagen.

Spennende å se hvordan travbanen funker i forhold neste helg, da.

Men et stort grattis til alle dere som er fornøyde, såklart!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til X'n for en hederlig innsats i Drammen i går. :D

Ikke verst for "lille valpen" å slå rundt 40 andre tisper. :D

Det jeg er mest spent på nå, er å få høre hvordan det gikk til da X'n's eier og handler, her kalt Emma, mista skjørtet da de var i ringen.. :D:D:D

Ho har ikke blogga om det ennå, og jeg skjønner ikke hvorfor.. :D:P

:P Jeg vil høre skjørtehistorie!

---

Lykke til til dere som skal stille eller konkurrere i dag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er mest spent på nå, er å få høre hvordan det gikk til da X'n's eier og handler, her kalt Emma, mista skjørtet da de var i ringen.. :lol::lol::P

:P:):)

Startet dagen så fint med å bli sist i klassen med unghundhannen min Moses. Fortsatte med å bli sist i champion med den voksne hannen min - og så toppet det hele seg da vi faktisk slo en hel hund med championtispen min (dvs ble bare nest sist!)..

Gamle Jean Lanning vet ikke å sette pris på kvalitet altså *fnis*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he - Absolutt mulig hun har et klart bilde av hvordan de skal se ut - bare ikke som mine, liksom..

Men ja... Hva med dette skjørtet??

Susanne

Der lærte jeg et nytt triks for å bli lagt merke til i ringen ja. Noe må man jo gjøre når det er mange påmeldte i rasen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke vært der men må bare dele hvordan det gikk med den hunden jeg har trent og jobbet hardt med i snart 2år nå, jeg vet faan ikke hvor mange cert hun har tatt men 10-12? Og i dag var Anette flink og stilte henne til vinner av åpen klasse, deretter beste tispe og BIM, da fikk hun sitt siste Cert og ble faan meg NUCH!! :lol: *gledestårer*

Og cacib'en fikk hun.. weeeee! og crufts kvalifiseringen! :lol:

Også skal Anette få fortelle hvordan det gikk med den lekre isbjørnen sin, jeg kan gi et lite hint og si at det gikk bedre enn med Cola.. haahaha...

utstilling%2025%20mai%202008%20066%20Medium%20Web%20view.jpg

N uch KBHV-07 Rimabra's Ringleader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har jeg fått opplyst at Callaways far, Jeuw-2006 SUCH DKUCH NUCH NORDUCH KBHV-2007 Pepalfa´s Pied-Piper, ble BIR med CACIB.

Åpenbart en dommer med god smak :lol:

(Er ikke partisk her altså...Med tanke på dommeren)

X'en ble klassevinner med ck i dag og. :) Krysser fingrene for certet!

Edit: På rasespesialen altså.

Supert! Hva var det jeg sa? Du må fortsette med disse lusne forhåpningene doine, Emma...

Og What's up med skjørte-historien?

Kan da umulig være stort værre enn min nesten-flashing etter "tits"episoden med Raiko Rotner for de som husker den :rolleyes:

utstilling%2025%20mai%202008%20066%20Medium%20Web%20view.jpg

N uch KBHV-07 Rimabra's Ringleader

Nydelig! Gratulerer!

Shabtay ble BIR og BIS 2 valp med veldig bra kritikk på Colliespesialen i dag.

Gratulerer!

Har ikke så mye å skryte av selv heller-

Av 19 påmeldte basselusker kan vi konkuldere med at omtrent samtlige av de norske Basenjiene (ifølge dommer) bare var møkken i dag. Kun 1 norsk basenji fikk CK! BIR ble en hannhund fra finland (som forøvrig også er regjerende verdens vinner)

og BIM ble en Int. U CH fra Sverige.

Dennis ble 1,2 i sin klasse (bak verdens vinneren) og Mille ble 1,2 i sin klasse.

Loke vant junior hannhund klassen- men også han uten CK (kun HP) Han fikk forøvrig sin Crufts kvalifisering nr.2 :)

Gratulerer til Baroo her inne som vant junior tispe klassen :P Men uten Ck :lol:

Slik kan det gå.

Så håper vi på bedre resultater- og napp på championatet til Dennis neste helg.

I og for seg en liten lettelse at det ikke ble noen gruppe på oss i dag. Så slapp jeg å vurdere å stille der eller ei (svigerfar som dømte gruppe 5). Også rakk jeg hjem for å se 2 av mine gamle trenere ri OL i sprangridning. Heie Norge som er i finalen!

(Litt gode resultater må jeg da få lov til å skrive her :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amira fungerte egentlig bedre idag enn igår. Hun var VELDIG bra på fri ved fot, stå-sitt-og dekk under mars o.l., men av en eller annen teit grunn, la hun seg på felles sitt og tok feil apport (hun visste hvem hun skulle ta, men så ut til å gi meg "fingern" og tok den i midten!). I Tillegg skjedde det en del andre småfeil. Alt i alt satte vi ny "rekord" i hvor få poeng vi har fått i eliteklassen :lol:. Vi endte på 14. plass med 209,-et-eller-annet...!

Vi fikk en verdig norgesmester: golden retrieveren Bajazz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke vært der men må bare dele hvordan det gikk med den hunden jeg har trent og jobbet hardt med i snart 2år nå, jeg vet faan ikke hvor mange cert hun har tatt men 10-12? Og i dag var Anette flink og stilte henne til vinner av åpen klasse, deretter beste tispe og BIM, da fikk hun sitt siste Cert og ble faan meg NUCH! :lol: *gledestårer*

Og cacib'en fikk hun.. weeeee! og crufts kvalifiseringen! :lol:

Også skal Anette få fortelle hvordan det gikk med den lekre isbjørnen sin, jeg kan gi et lite hint og si at det gikk bedre enn med Cola.. haahaha...

utstilling%2025%20mai%202008%20066%20Medium%20Web%20view.jpg

N uch KBHV-07 Rimabra's Ringleader

Cola jenta :) :)

Shabtay ble BIR og BIS 2 valp med veldig bra kritikk på Colliespesialen i dag.

Flinke Shabtay!

Vi gikk agility i går. Diska agilityen (kl1) og fikk 0,06 i tidsfeil i hopp (kl2) <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Hva var det jeg sa? Du må fortsette med disse lusne forhåpningene doine, Emma...

Og What's up med skjørte-historien?

Kan da umulig være stort værre enn min nesten-flashing etter "tits"episoden med Raiko Rotner for de som husker den :rolleyes:

Haha, jeg har slått den for lenge siden. Jeg hadde en flashe episode jeg, en HEL æresrunde etter å ha blitt bis! Gammel engelsk dommer, kanskje ikke så rart noen spurte hvordan jeg vant?

Nei jeg var der ikke. Hadde en "speider" som stilte Stabijhoun som ble BIR og fikk CACIB... :lol:

Ja, synd britt ikke ble plassert i storeringen i dag heller.

PS; om noen vil stille for Niels Brandstrup og har stor hund vil jeg anbefale minst 20 timer kondisjon i forkant av utstillingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...