Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Drammen 2008


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Drammen 2009, da håper jeg hvertfall at jeg skal dit :D Jeg har ikke hørt noen fra i år heller enda, men sheltien var sist i ringen.

:D

Er rettet på nå.

Edit:

Er forøvrig veldig spent på hva som har skjedd i sheltieringen etter...tja.... alt snakket på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Er rettet på nå.

Edit:

Er forøvrig veldig spent på hva som har skjedd i sheltieringen etter...tja.... alt snakket på forhånd.

Noen som vil innvie oss som ble brått veldig nyfiken. Hint eller noe? :rolleyes: Er ikke noen AK påmeldt der i år.

Eneste jeg vet er at Anette vant Kvaliken til NM i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil innvie oss som ble brått veldig nyfiken. Hint eller noe? :rolleyes: Er ikke noen AK påmeldt der i år.

Eneste jeg vet er at Anette vant Kvaliken til NM i dag :D

Hey!

Gratulerer Anette!

Har forøvrig sendt deg PM, Jeanette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk ganske dårlig, men fikk 1.premiering, 12.plass av 45 og kvalifisert til NM... *grue seg*

Yippie gikk utstilling. Hun ble 2. beste junior med 1. premiering.

Grattis :D

og masse lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde i sheltieringen? :D

I AG var Aysha slapp og hadde egentlig ikke lyst til noen ting. Vi kom oss igjennom da med et par vegringer.... Men i hopp tok vi 5. plass og siste napp til kl. 2 :D Så nå er vi i kl. 2 AG og hopp.

Grattis bcAmira! Lykke til imorgen! Skalse om vi får sett på dere, og tatt litt bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom 10:a i NM-kvalet och ska vara med i finalen imorgon. Det var vi inte helt förberedda på (har gift oss och tränat agility istället för att träna lydnad), så det blir spännande...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å skrive hjem om fra dagens utstilling for vår del... Dommeren delte ut CK'er i hytt og pine (nesten alle fikk), men Dronningen fant hun ikke verdig en CK i dag... :D Jaja, sånn kan det gå...

X'en ble 4. beste tispe i bernerringen - og sheltien vant gruppa så vidt jeg fikk med meg over høyttaleranlegget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom 10:a i NM-kvalet och ska vara med i finalen imorgon. Det var vi inte helt förberedda på (har gift oss och tränat agility istället för att träna lydnad), så det blir spännande...

Gratulerer! Så gøy :D

Gratulerer til alle dere andre som også har gjort det bra i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom 10:a i NM-kvalet och ska vara med i finalen imorgon. Det var vi inte helt förberedda på (har gift oss och tränat agility istället för att träna lydnad), så det blir spännande...

Kanskje det var den pausen hun trengte? :D

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juppjupp, X'en vant juniorklassen (husker ikke hvor mange påmeldt, rakk aldri kjøpe katalog, men åtte-ti) med CK, Cruftskvalifisert igjen (første gang på VV...), og fjerde beste tispe! Og det var 40-45 tisper påmeldt, så ikke verst. En fin bursdagsfeiring for dagens jubilant, lille valpen har blitt et år. Selv ønsket hun annen bursdagsfeiring, og stjal et griseøre fra en stand vi passerte. Måtte jo bare betale da, samt kjøpte ei diiiiiger knoke av noe slag til 129 kroner som hun skal få bare vi blir ferdig med morgendagens spesial.

Også var hun med i kennel Hiselfoss' oppdretterklasse, som fikk HP. De stilte med en på ti måneder, en på 12 måneder, en på 18 måneder og en på 25 måneder - men dommeren likte best hennes unge og håpefulle, så det var ok å vise fram. Vi ble selvfølgelig slått av ei gruppe som stilte med certhannhunden, diverse championtisper og ellers voksne hunder, men HP er HP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilte skotsk hjortehund i dag, og jeg syns det gikk temmelig bra!

Det ble BIM, CERT og CACIB! Et lite cert til nå, og han er Ch, hihi.. Morro!

Grattis! Hvem er han, da? Bilder? Er stooooor fan av hjortehunder, bare synd det er så få av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med NM-kvalifisering til Maren og Fanny! :D Og ellers gratulerer så mye til alle med gode resultater!

Norma ble nr 3 i klassen sin. Hun var helt apekatt i ringen i dag... Hun og søsteren stilte sammen for første gang, og de er litt for glade i hverandre :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til X'n for en hederlig innsats i Drammen i går. :D

Ikke verst for "lille valpen" å slå rundt 40 andre tisper. :D

Det jeg er mest spent på nå, er å få høre hvordan det gikk til da X'n's eier og handler, her kalt Emma, mista skjørtet da de var i ringen.. :D:D:P

Ho har ikke blogga om det ennå, og jeg skjønner ikke hvorfor.. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...