Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt ny


Hazel

Recommended Posts

Tror jeg har presentert meg her tidligere, men siden jeg da enda ikke hadde hund gjør jeg det på nytt. :wink:

Er 27 år gammel, har samboer, tre barn og to katter og er nå altså nybakt eier av en tollervalp ved navn Theo, som selvsagt er den skjønneste lille skapningen på jord. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :cry:

Er ny her selv jeg..

Jeg hadde en Toller tidligere,flotte små tasser :(

Dere har en flott tid forann dere...

Min var desverre syk :(

Lykke til med den lille ;)

Mvh Annette

Ja, jeg vet om historien deres, er litt inne på canis og tollerforumet også (som Trallala)

Kjempetrist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet om historien deres, er litt inne på canis og tollerforumet også (som Trallala)

Kjempetrist!

Ok,så flott at du endelig har fått valpen da ;)

Og så skjønn! Jeg var helt bestemt på at min toller skulle ha et slikt bliss som theo ,men så var det nesten ingen i kullet til Pan som hadde hvitt i ansiktet og det var allerede bestemt at jeg skulle ha den mest aktive hannen.

Han hadde ,skuffende nok,bare ti hvite hår på halen (som ble borte :-s )litt hvitt på brystet og fire hvite labber..Men du verden hvor vakker han ble etterhvert i mine øyne ;)

Du får kose deg så mye med den herlige krabaten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,så flott at du endelig har fått valpen da :cry:

Og så skjønn! Jeg var helt bestemt på at min toller skulle ha et slikt bliss som theo ,men så var det nesten ingen i kullet til Pan som hadde hvitt i ansiktet og det var allerede bestemt at jeg skulle ha den mest aktive hannen.

Han hadde ,skuffende nok,bare ti hvite hår på halen (som ble borte :-s )litt hvitt på brystet og fire hvite labber..Men du verden hvor vakker han ble etterhvert i mine øyne :(

Du får kose deg så mye med den herlige krabaten :(

Jeg hadde faktisk vanvittig flaks når det gjaldt denne hunden. Hadde også lyst på en hanne med hvitt bliss, og ville helst ha den hannen som var blandt de roligste i kullet. Og tror du ikke damen fikk EN valp med dette blisset, og at han i tillegg hadde nøyaktig det gemyttet jeg var ute etter? Kan nesten ikke tro at det er sant vet du!

Men de er jo nydelige uansett tegninger, disse tollerne da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...