Lola Pagola Skrevet 13. September 2008 Rapporter Share Skrevet 13. September 2008 Er det lenge til du har bøsta, jeg lurer også fælt koss den fungerer på dalmis.. Oktober Men tviler på at jeg får den, familien er ikke så netthandlete. Må nok ta saken i egne hender. Ingen her inne med dalmis som har prøvd? *spørre på dalmisforumet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 13. September 2008 Rapporter Share Skrevet 13. September 2008 den er helt rååå på rottweilerpels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 14. September 2008 Rapporter Share Skrevet 14. September 2008 Hvilken str tror du fungerer på en finsk lapphund? er det små veeeeldig små? Men en medium er kanskje bedre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 14. September 2008 Rapporter Share Skrevet 14. September 2008 Jeg bruker small på Bridie.... Det er fordi jeg kjøpte den hovedsaklig for å bruke den på kattene. Men jeg hadde vel kanskje kjøpt medium om jeg hadde kjøpt til Bridie BARE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. September 2008 Rapporter Share Skrevet 14. September 2008 Supert- når mamma endelig vil spandere på oss en slik børste så er de utsolgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 14. September 2008 Rapporter Share Skrevet 14. September 2008 Supert- når mamma endelig vil spandere på oss en slik børste så er de utsolgt.. De kan vel ikke være utsolgt over alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. September 2008 Rapporter Share Skrevet 14. September 2008 De kan vel ikke være utsolgt over alt? Det har jeg ikke sjekket, men Canis er min faste nettbutikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 15. September 2008 Rapporter Share Skrevet 15. September 2008 De kan vel ikke være utsolgt over alt? www.hundekroken.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 15. September 2008 Rapporter Share Skrevet 15. September 2008 www.voffen.no men de er treige..Har ventet siden 2 sept på "min" børste..Stod ca 5 dager..men det er nå litt mer enn 15 dager siden min bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 15. September 2008 Rapporter Share Skrevet 15. September 2008 www.hundekroken.no Anbefales på det sterkeste! Varene i posten etter 1 - 2 dager! <Og kjempe god service og kontakt på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 15. September 2008 Rapporter Share Skrevet 15. September 2008 Anbefales på det sterkeste! Varene i posten etter 1 - 2 dager! <Og kjempe god service og kontakt på mail. jepp de er super dyktige, og kjempetrivlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 15. September 2008 Rapporter Share Skrevet 15. September 2008 Da har jeg bestiltt en sånn en jeg hehe. Forskuddsbetaling synes jeg alltid er litt skummelt, men det går vel så fint tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Jeg kjøpte meg furminator i våres og er superfornøyd. Bikkja er i røyting nå, men ved å bruke denne renner pelsen av ute istedenfor på stuegulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 19. September 2008 Rapporter Share Skrevet 19. September 2008 Sendte en mail til voffen.no men har fortsatt ikke hørt noe.Makan til dårlig service! .Så den linken går rett i søppla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 19. September 2008 Rapporter Share Skrevet 19. September 2008 Bestilte fra Hundekroken og etter 2 dager kom den rett i posten Kjempe fin service anbefales på det sterkeste. Furminator er bare helt utrolig! Marco hadde igjen ganske mye krøllete valpepels på ryggen som ikke vil ha lagt seg ordentlig brukte furminator på han og pelsen har fått en helt ny farge og utseende. Krøllene er borte! Den tar vekk pels på steder jeg ikke trodde det var noe ekstra pels på! På beina hans ser han plutselig mye mer ren ut i fargen. Kan ikke få rost den nok. Det ser forresten ut som han har en fyldigere pels nå enn han hadde Super happy. Pusen synes den var skikkelig kos å bli børsta med og det er hun som røyter mest her, marco røyter jo egentlig ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 19. September 2008 Rapporter Share Skrevet 19. September 2008 Min kom i dag alikevel! Noen feil hos voffen tydligvis.Siden dems ble ikke oppdatert og ikke fikk jeg svar på mail før jeg avbestillte i dag.De forklarte feilen med at de holder på med om-organisering..Samma suppa, nå har jeg endelig min furminator og gurimalla så mye hår den får ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 21. September 2008 Rapporter Share Skrevet 21. September 2008 På petandplay/hundekroken koster en furminator large inkludert frakt 510/480 kroner. Jeg sjekket på ebay i dag, og der kan man kjøpe samme børsten til 280 kroner inkludert frakt til norge, om man velger "buy it now"-funksjonen, som ikke er auksjon. Om en byr på auksjon kan en om mulig få den billigere, men er jo ikke alle som har tålmodihet til sånt Nå husker jeg ikke reglene om toll, gjelder det varer over 200 kroner? I såfall er det muligens lurest å handle furminator small eller medium for å komme under 200 kroner inkludert frakt til norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 21. September 2008 Rapporter Share Skrevet 21. September 2008 Liten OT ang ebay... Hvordan finner man ut dette med frakt FØR man har kjøpt ting?? Jeg er helt grønn når det gjelder Ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 21. September 2008 Rapporter Share Skrevet 21. September 2008 Det er en del selgere på ebay som ikke sender til Norge. Først skriver du inn det du søker på, feks furminator large. Deretter velger du buy it now hvis du ikke vil delta i auksjon. Litt lenger nede står det sort by: Der velger du feks price + shipping: lowest first. Da vil det poppe opp et vindu hvor du velger at du bor i Norge. Når du har trykket ok på det kommer det opp shipping to NOR i høyre hjørnet ved siden av der det står hvor lang tid det er igjen og pris på produktet. Her kan du se hvordn det blir med disse valgene: http://shop.ebay.com/items/__furminator-la...1&save=Save Så er det bare å regne om til NOK for å se hva prisen blir inkludert frakt. Jeg liker å bruke denne valutakalkulatoren: https://www.dnbnor.no/portal/biztools/valut...alkulator.jhtml Tror den skal være noenlunde korrekt. Jeg har selv kjøpt furminator på ebay, fikk den helt ny i forseglet pakke. Men kan være lurt å sjekke at selgerene har fått gode tilbakemeldinger, at de ligger på minst 99 % positive tilbakemeldinger fra kjøpere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. September 2008 Rapporter Share Skrevet 21. September 2008 Tropehagen kommer til å ta inn furminator nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 Er så mye styr og mas og fjas med ebay, registrering, betaling, selger, tilbakemeldinger, toll, hva om den ikke kommer? Hva om den er brukt? Hva om den er ødelagt? Da er det jaggu verdt den ekstra 100 lappen, så slipper man de grå håra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 Eple: Takk for info! Skryte litt til av FURminatoren jeg. Ha akkurat pelslagt gårdsplassen her nå, og Bridie ser bare ferig røyta ut. Ikke skabbete eller noe Nå er hu nybørsta med FurMinator, med vanlig børste etterpå, kllippet haser, ører og stump, nybadet og venter på en ny runde med børsting... Før vi skal på playdate med Pronto og Ezzy på jordet... (ser for meg at hu trenger et nytt bad etterpå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 Eple: Takk for info! Skryte litt til av FURminatoren jeg. Ha akkurat pelslagt gårdsplassen her nå, og Bridie ser bare ferig røyta ut. Ikke skabbete eller noe Nå er hu nybørsta med FurMinator, med vanlig børste etterpå, kllippet haser, ører og stump, nybadet og venter på en ny runde med børsting... Før vi skal på playdate med Pronto og Ezzy på jordet... (ser for meg at hu trenger et nytt bad etterpå ) Kan ikke du ta den der tingen din med deg på aussietreffet hvis du husker på det?? Så får jeg kanskje prøvd den litt på My, hvis jeg får lov.. Og hvis vi kommer oss nedover <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 Kan ikke du ta den der tingen din med deg på aussietreffet hvis du husker på det?? Så får jeg kanskje prøvd den litt på My, hvis jeg får lov.. Og hvis vi kommer oss nedover <_< Yapp, det kan jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imma Skrevet 23. September 2008 Rapporter Share Skrevet 23. September 2008 hmmm...jeg har vurdert og kjøpe denne dingsen,men turte ikke,for det virket liksom "for godt til og være sannt",men etter jeg har lest her,så skal jeg jaffal bestille meg en! men hva str bør jeg ha til min rottis? og får man brosjyre der det står informasjon med denne "tingen"? og noe jeg har lurt lett på...kossen funker den? er det mer eller mindre som en støvsuger eller hva? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar