Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg ditt nattbord...


SFX

Recommended Posts

JAMES HERRIOT'S DOG STORIES

:icon_confused:

*klipp*

Ja, bøkene er på engelsk og fås ikke i norsk versjon (tror jeg), men man finner dem på amazon.co.uk

For de som har levd en stund, kanskje noen har fått med seg at det ble vist en serie på tv med James Herriot's historier. Har ikke sett den selv, men har hørt om den.

Joda, man får James Herriot sine bøker på norsk også, fikk dem hvertfall på norsk for noen år siden. :) Herlige, utrolig søte, bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Gjør man? Hm, lurer på om de er å få tak i enda. Tvilsomt kanskje :closedeyes:

Jeg syns de er bedre på engelsk da. Artig å lese litt gammeldags engelsk :icon_confused: Det er ikke vanskelig språk, men han bruker andre uttrykk enn dagens moderne engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør man? Hm, lurer på om de er å få tak i enda. Tvilsomt kanskje :closedeyes:

Jeg syns de er bedre på engelsk da. Artig å lese litt gammeldags engelsk :icon_confused: Det er ikke vanskelig språk, men han bruker andre uttrykk enn dagens moderne engelsk.

Prøvde å finne på norsk, men ser ut som du har rett i at man ikke får dem nå. Jeg har/hadde flere av dem på norsk. Tror det var landbruksforlaget som gav dem ut på norsk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å finne på norsk, men ser ut som du har rett i at man ikke får dem nå. Jeg har/hadde flere av dem på norsk. Tror det var landbruksforlaget som gav dem ut på norsk. :icon_confused:

Det er jo egentlig litt synd. Det er fine bøker som man feks kunne hatt i skolen:) De er lettleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg leste siste bok i serien om Sara hestejente, hihi, liker sånne hestebøker. Som hver bok er over to tre dager... Helt vittig...

Ellers er siste bok av Jeffrey Deaver var fantastisk..

og den siste til Monika Kristensen var faktisk bra- var veldig skeptisk..

Nå har jeg også lest den siste av Frobenius- gosj den var sabla god

Hva har jeg ellers lest, hm..

Jo den siste til McCall, herlig bok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest "Venstre hånd over høyre skulder" av Selma Lønning Aarø - likte den veldig godt..

Så måtte jeg jo lese "Twilight" og nå er jeg i gang med "New Moon".. Begge av Stephenie Meyer. Veldig spennende og bra handling i bøkene, syns ikke språket er nevneverdig bra.. men historien fenger og det er jo det viktigste..

Regner med det blir neste bok i serien når jeg er ferdig med denne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...