MariaN Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Fant ingen passende kategori jeg, så jeg legger den her. Denne smilyen her: Hvordan tolker du den ? Og hvordan bruker du den? Slik tolker jeg den. Litt ironisk og negativ. For en fin hund -sarkastisk. Nå har Diesel rotet utover mine nyli sammenlagte klær -oppgitt. Gleder meg til røytetid -ironisk. For et godt poeng -not. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Jeg tolker den akkurat som deg, den himler jo med øynene. Den blir ofte litt malplassert, men man ser jo gjerne hva den som skriver mener ut fra sammenhengen den brukes i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Tolker den veldig som deg. Den er brukt litt negativt. Man himler med øynene, og det gjør man når man er ironisk, sarkastisk oppgitt, eller noe liknende. Men tror ikke alle ser på den smilyen på den måten, og jeg tolker den så feil og får ikke innlegget til å stemme. "For en fin hund "-da får man setningen til å virke ironisk, og at man egentlig ikke mener det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Tolker den slik som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Jeg og tolker den slik, men jeg tror mange nye brukere bruker den smilyen fordi den ligger på første "smileyside" på venstre side når man skal skrive innlegg. Den smiler, derfor tror noen kanskje at det er den man bruker for denne " " . Har tenkt på det mange ganger, at den skulle vært på en av de andre sidene i smileygreia, også skulle vært på forsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Det er også mange som bruker denne: Og egentlig mener denne: , bare at den 'blunker' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 zorba kom å la seg oppi sofaen, likevell om han egentlig ikke får lov til det (min tolking er som mariaN, og litt 'uskylig') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ella8pv Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Den tolker jeg som at man himler med øynene av den eller det man har sagt i setningen smileyen hører til. F.eks. var den noen som skrev dette til meg; "Lykke til " Det føltes ikke akkurat som noen lykkeønskning, eventuelt at han mente jeg virkelig trengte lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Tolker den ganske likt som deg. Den himler med øynene og smiler. Altså er det sånn som når jeg kaller noen for "dust haha". Altså ikke vondt ment, bare tåpelig, morsomt og litt teit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar