Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Oslo...


Ingvild

Recommended Posts

Skrevet
Det er båndtvang der vi går. Det kan være rådyr der vet jeg. Om folk slipper hundene får bli opp til dem. :lol:

For min del er det bånd uansett i disse rådyr(e)-tidene, behøver bare tenke rasen for å skjønne hvorfor :)

Tenkte mest på det at det blir fryktelig vrient med et helt kobbel i hånden om det var et frislipp-område turen var tenkt til, og da tar jeg bare med en. Sånn av hensyn til både alle og hånden min :)

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
For min del er det bånd uansett i disse rådyr(e)-tidene, behøver bare tenke rasen for å skjønne hvorfor :lol:

Tenkte mest på det at det blir fryktelig vrient med et helt kobbel i hånden om det var et frislipp-område turen var tenkt til, og da tar jeg bare med en. Sånn av hensyn til både alle og hånden min :)

Åja sånn ja. Stussa litt på det der. :) Regner med noen blir sluppet hvertfall. Må inrømme at min 10 uker gamle valp hvertfall kommer til å få gå endel løs. Men vi skal gå en runde, ikke stå stille en plass, om det har noe å si.

Skrevet
For min del er det bånd uansett i disse rådyr(e)-tidene, behøver bare tenke rasen for å skjønne hvorfor :lol:

Tenkte mest på det at det blir fryktelig vrient med et helt kobbel i hånden om det var et frislipp-område turen var tenkt til, og da tar jeg bare med en. Sånn av hensyn til både alle og hånden min :)

Jeg og Tonje (Blondiemamma) planlegger å komme :D Vi tar toget fra Askim, skal gå litt i byen først og slikt og jeg kommer uten hund, så bare si ifra hvis du trenger båndholderhjelp :)

Skrevet
Jeg og Tonje (Blondiemamma) planlegger å komme :lol: Vi tar toget fra Askim, skal gå litt i byen først og slikt og jeg kommer uten hund, så bare si ifra hvis du trenger båndholderhjelp :)

Oi, om dere kommer så kan jo jeg møte dere på Oslo S? :)

Skrevet
Oi, om dere kommer så kan jo jeg møte dere på Oslo S? :lol:

Evt kan vi to også møtes på Oslo S? Jeg må mest sannsynlig bytte et sted uansett :closedeyes:

Skrevet
Evt kan vi to også møtes på Oslo S? Jeg må mest sannsynlig bytte et sted uansett :closedeyes:

Bare jeg har følge fra og til Oslo S så kan jeg være med.

Hadde hvert morsomt om jeg fikk hvert med på treff for engang skyld også. Og tror jeg har fri mandagen også :lol:

Skrevet
Oi, om dere kommer så kan jo jeg møte dere på Oslo S? :lol:

Vi kommer vi :) Kan vel kanskje møtes alle sammen på Oslo S og ta t-banen opp? Hadde jo vært hyggelig :)

Skrevet
Vi kommer vi :) Kan vel kanskje møtes alle sammen på Oslo S og ta t-banen opp? Hadde jo vært hyggelig :)

Ja, gjerne for meg! :lol:

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Ååå jeg har også lyst! Men jeg vet ikke om jeg rekker eller orker å først komme meg hjem fra jobb i byn for å hente dyret og så buss, båt og t-bane tilbake igjen for å gå en tur... selv om selskapet unektelig høres bra ut :ahappy:

Skrevet
Kanskje hr. Langbein & Co kan komme også? Langbein er nemlig fryktelig nysgjerrig på "lille"-Bessie :lol:

Å så fint :ahappy: Har fått klarsignal fra gubben så jeg kan bli med :)

Skrevet

Jeg lurer paa aa ta en tur, for min oversosiale valp trenger aa laere at det er GREIT aa gaa tur i baand med andre i baand. Hun er bare snill og god, gjoer seg saa liten som femti kilo kan bli i moete med mindre og/eller yngre hunder, men hun har litt tungt for aa forstaa at det er mulig bare aa gaa pent, og ikke leke... Ja, og hun er - shit, naar skjedde det? - 11 maaneder i dag... Valpen...

Kan vi faa vaere med med det utgangspunktet?

Hvordan er det i saa fall aa komme seg dit med bil? Parkering? Hvor?

Skrevet

Selvsagt får du komme Emma. Du og bittelille valpen på 50kg. :ahappy: Det er gateparkering i området her, jeg kjører ikke bil så parkering opptar meg ikke så skrekkelig mye. Du skal til lambertseter. Vi møtes ved bergkrystallen t-bane, men det går helt sikkert an å finne deg en annen plass i området. Eventuelt send meg en pm så kan du få gateadressa mi, sikkert like lett å parkere der som ved t-banen og greit å finne frem ved hjelp av kartet til gule sider.

Skrevet
Ååå jeg har også lyst! Men jeg vet ikke om jeg rekker eller orker å først komme meg hjem fra jobb i byn for å hente dyret og så buss, båt og t-bane tilbake igjen for å gå en tur... selv om selskapet unektelig høres bra ut :lol:

Hadde vært veldig hyggelig! Men om du har med Loke bør du på forhånd advares om at han på en måte har en liten greie for Tinka. :ahappy:

Skrevet
Hadde vært veldig hyggelig! Men om du har med Loke bør du på forhånd advares om at han på en måte har en liten greie for Tinka. :ahappy:

Og for Josie.... :lol:

Skrevet
Hadde vært veldig hyggelig! Men om du har med Loke bør du på forhånd advares om at han på en måte har en liten greie for Tinka. :ahappy:

En LITEN???! :lol::) Det var vel tidenes understatement......

Skrevet
Selvsagt får du komme Emma. Du og bittelille valpen på 50kg. :wub: Det er gateparkering i området her, jeg kjører ikke bil så parkering opptar meg ikke så skrekkelig mye. Du skal til lambertseter. Vi møtes ved bergkrystallen t-bane, men det går helt sikkert an å finne deg en annen plass i området. Eventuelt send meg en pm så kan du få gateadressa mi, sikkert like lett å parkere der som ved t-banen og greit å finne frem ved hjelp av kartet til gule sider.

Supert!

Jeg sitter paa crappy nettlinje i utlandet naa, men sjekker opp mer naar jeg kommer hjem i helga, og PM'er deg ved behov.

Og bittelille valpen kan virkelig ikke noe for at hun har vokst saa fort... For hun er BABY i hodet sitt!

Guest Snusmumrikk
Skrevet
Og for Josie.... :wub:

En LITEN???! ;);) Det var vel tidenes understatement......

*flir*

Ok, han kan ikke få nok av Tinka, rett og slett. :wub:

*Flire* det overrasker ikke akkurat ;) . Men tror ikke jeg kan komme uansett. Skal jobbe...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...