Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Oslo...


Ingvild

Recommended Posts

Hunden og jeg skal sørover... Vi er opptatt i helga, men vil veldig gjerne være med på en tur på mandag eller tirsdag neste uke, hvis noen "melder seg frivillig".

Jeg suger på turområder i Oslo som ikke er der hvor alle sammen går, og nettopp slike turområder hadde det jo vært greit å slippe unna.

Så, hvem blir med og når, for ikke å si hvor, skal vi ha det? Jeg skal bo i området Lambertseter/Karlsrud/Nordstrand/Holtet, men er capable of both kollektivtransport og bli kjørt, så det er ikke noe problem å gå tur et annet sted i byen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Vi vil også være med :ahappy: Og Lamberseter er jo rett i nærheten av meg, så for min del passer det finfint! Jeg jobber antageligvis til kl 17 den dagen, så må jeg hente hund og så er vi klare :lol: Vet ikke hva som passer for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag passer perfekt for meg, kan vi prøve å få til noe da? Jeg begynner nemlig på jobb kl 15 på tirsdag, så den dagen blir litt amputert...

Raksha: begge mine er veldig greie med valper :ahappy: Norma kunne blitt overivrig om det bare var henne og valpis på tur (hun er skikkelig valp i hodet fortsatt skjønner du *flir* på den annen side er kanskje Kahlo like stor som henne allerede?), men det går knirkefritt om det er flere hunder med.

Sted er ett fett for meg, så lenge jeg kan komme meg dit kollektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ta runden i lysløypa her? Tar vel en 45 min om man går normalt, litt lengre tid med valp tenker jeg. Hender det er noen joggere og sånt der, men stort sett er det ikke mye folk. Blir det for mye for Kahlo, så går jeg bare hjem, er ikke verre enn det. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ta runden i lysløypa her? Tar vel en 45 min om man går normalt, litt lengre tid med valp tenker jeg. Hender det er noen joggere og sånt der, men stort sett er det ikke mye folk. Blir det for mye for Kahlo, så går jeg bare hjem, er ikke verre enn det. :ahappy:

Det høres fint ut det, hvordan kommer man seg dit kollektivt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fint ut det, hvordan kommer man seg dit kollektivt? :ahappy:

T-bane til bergkrystallen (linje 4 til enden). Så kan vi møtes der, eventuelt møtes på lamberseter om det er noen som kommer med buss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scilos vil veldig gjerne leke bittelitt med både den ene og den andre, sier han. Vi følger med på hva dere avtaler og er vi hjemme, så dukker vi kanskje opp. Fibi kan bli hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida: jeg vil også hilse på grekeren!

Det går en bane fra Jernbanetorget klokka 1759 som er på Bergkrystallen 1819, hva med å si at vi går 1830?

Det passer finfint for meg i hvertfall :lol: Regner med at jeg rekker det fint, hvis ikke skal jeg gi beskjed... Kanskje vi kan møtes på Jernbanetorget, wesminster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer finfint for meg i hvertfall :lol: Regner med at jeg rekker det fint, hvis ikke skal jeg gi beskjed... Kanskje vi kan møtes på Jernbanetorget, wesminster?

Hun går vel på på brattlikollen, så da blir det ørlite omvei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hr. Langbein & Co kan komme også? Langbein er nemlig fryktelig nysgjerrig på "lille"-Bessie :lol:

Men snakker vi bånd-tur?

For er det fri-slipptur (lovlige steder seff :-)), holder det å ta med et stk lange bein :)

Det er båndtvang der vi går. Det kan være rådyr der vet jeg. Om folk slipper hundene får bli opp til dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...