Gå til innhold
Hundesonen.no

Cleanrun


Recommended Posts

Hva anbefales å handle derfra? Dollarkursen er jo latterlig lav nå.

Jordklode baller!! Og de "foam" ballene... De sistnevnte koster jo 65 kr her, og 18 der! Vi bestilte to av hver til Bridie vi :ahappy: Trenger flyteleker, og har planer om å bruke jordklodeballene i trening :lol:

hmm. nå har jeg handlet MASSE, og så klarer jeg ikke å få bestilt og betalt for det er noe galt med adressen min står det... har noen andre opplevd det? hva kan det være?

Hmm, jeg fikk samme feilen.. Jeg skrev N-XXXX på postnummer, og det likte den ikke... Måtte ha KUN 4 siffer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordklode baller! Og de "foam" ballene... De sistnevnte koster jo 65 kr her, og 18 der! Vi bestilte to av hver til Bridie vi :ahappy: Trenger flyteleker, og har planer om å bruke jordklodeballene i trening :lol:

Hmmm... titte mer på dem. Fant noen dvd'er og bøker jeg kunne tenke meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Nå ble jeg frista, gosj...

Betaler en med visa eller???

Og er det noe forskjell på dvd fra der(usa) enn norge? Vet at det var det på vidiokassetter..

man kan betale med visa ja, og sikkert med en del andre kredittkort:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PINGLE! :icon_confused:

Sånn skal de se ut:

Bilde130-2.jpg

:lol:

Hehe, det var jo første gang, så jeg tenkte jeg skulle være litt forsiktig.. Men nå sitter jeg bare og planlegger alt vi skal ha neste gang:D

Eller, jeg planlegger.. Salza har det travlet med å jobbe seg igjennom lekehaugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en gjeng dere er!!

pakken min fra Clean Run hadde kommet når jeg kom hjem fra ferie idag. Den ble sendt den 11 juli, og kom en gang i begynnelsen av denne uken. Inneholdt kun 4 baller :lol:

Men, Martine... Hvor mye kommer det på i toll osv når du bestiller så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet fot 108 dollar + 40,5 dollar i frakt og sånn

I tillegg betalte jeg MVA (moms?) på totalt 205 kroner.

Så ja, det ble jo noen kroner, men de lekene er av den beste kvaliteten jeg har vært borti. Alle tennisballene med pip jeg har kjøpt tidligere, har blitt delt i 2 biter etter noen minutter, fordi de har vært for harde (sprø), men disse er myke og fine!I tillegg sitter tau, vinkyler o.l. MYE bedre festet enn i mange andre leker jeg har vært borti.

kefalonia08041.jpg

- 2 pipeballer i gummi

- 6 tennisballer med pip

- 2 draleker med pipeball (HELT fantastisk populære!)

- flått-tang

- energel

- nok en flytende frisbee... :)

- godbiter

- halsbånd

- kobbel

- trenings t-skjorte til meg

:)

kefalonia08042.jpg hihi

Treningstoppen er helt topp! Luftig og myk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
kefalonia08041.jpg

kefalonia08042.jpg hihi

Treningstoppen er helt topp! Luftig og myk!

Ble bare litt fristet til å bestille nå :D Den toppen så fin ut altså!

Trenger litt hjelp av dere erfarne shoppere fra cleanrun :)

Jeg har bestilt for 35.70 dollar (under 200 kr) og lurer på hvor mye jeg må betale i frakt? (og evt. toll og moms)

Noen som har peiling? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare litt fristet til å bestille nå :D Den toppen så fin ut altså!

Trenger litt hjelp av dere erfarne shoppere fra cleanrun :D

Jeg har bestilt for 35.70 dollar (under 200 kr) og lurer på hvor mye jeg må betale i frakt? (og evt. toll og moms)

Noen som har peiling? :P

Bare gå videre i bestillingen din, så kommer frakt opp før du bekrefter :) (under 200 kr er toll og momsfritt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, her var det mye flott og for en så billig penge da..her skal jeg ta meg en tur innom å titte også!!

snart så det er 3 års dagen til Odin her, så da må han jo få en ny leke eller noe.... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...