Raksha Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Takk. Marie: Går fremover med han enda, men han er tydeligvis ikke helt i form fremdeles - så han ville ikke leke med det to andre på tur, surra mest rundt i sin egen verden og overså de andre. Så er tydelig at han ikke er helt seg selv, men nå har han jo knapt villet være ute på nesten to uker og har mista ufattelig mye muskler på så kort tid, så må vel gi han tid på å finne formen igjen. Tenker nestegang dere er her så ser du forskjell på han og da kan han løpe og flørte med Ellie. Siter
Sanne Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Åååh, jeg digger Kahlo! Hun er altså så fantastisk nydelig Og gutta er fantastisk skjønne de også altså, ingen tvil om det! Men det er noe med Kahlo! Siter
Raksha Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Åååh, jeg digger Kahlo! Hun er altså så fantastisk nydelig Og gutta er fantastisk skjønne de også altså, ingen tvil om det! Men det er noe med Kahlo! Ah sånt varmer. Jeg digger lykketrollet mitt. Siter
Sanne Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Ah sånt varmer. Jeg digger lykketrollet mitt. Det skjønner jeg godt at du gjør Digger henne litt jeg også kjenner jeg^^ Og har jo sagt det tidligere, er jo livredd snusere, så det er virkelig noe med henne Siter
Marianne&Java Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Åååh, du har så flotte hunder Siter
Raksha Skrevet 24. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2010 På tide med ny oppdatering fra trioen her. Beklager ymse kvalitet på bildene, mangler redigeringsprogram. Kald Kasko vil veeeeeeldig gjerne inn til hønsene og stjele hønsemat: "Hva ser du på, Kahlo?" "Hva? Hva? Hvaaaaaaaaaaaaaaaaa?!" "Boooring! Leke!" Søt med sukker på. "Weee!" "Ååhe! Ikke vær så kjip med leka daaa!" Lange skrangleverket Pittelitt bakhøy og skranglete, anyone? Beste gutta i verden. Siter
Argyr Skrevet 24. November 2010 Rapporter Skrevet 24. November 2010 Fininger! Menne, resten da? Tofotinger og svære firfotinger? Siter
Artemis Skrevet 24. November 2010 Rapporter Skrevet 24. November 2010 Fine bilder! Lupin er jo bare til aa spise opp! Hvor gammel har han blitt naa? Ser ut som han har vokst mye i hoeyden, og ikke saa mye i bredden. Siter
Raksha Skrevet 24. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2010 Takk. Desverre dårlig med nye bilder av både store firfotinger og små tofotinger, men lover at det kommer masse bilder etter helga. Har ett av Bestas da: Siter
Raksha Skrevet 24. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2010 Fine bilder! Lupin er jo bare til aa spise opp! Hvor gammel har han blitt naa? Ser ut som han har vokst mye i hoeyden, og ikke saa mye i bredden. Takk. Nei, vokse i bredden har vi ikke tid til. Men på han viser ALT da. Så man ser forskjell på han før og etter middag og før og etter doing. Men han gror bein ja! Nå løper han faktisk fra Kahlo på korte strekk, og Kasko løper han fra uansett. Han er vel 4,5 mnd nå? Har mista litt oversikten. Siter
Yodel Skrevet 24. November 2010 Rapporter Skrevet 24. November 2010 Nydeligste trioen! Også har Hr. langbein vokst mye! I høyden vel og merke... Siter
Maria Skrevet 24. November 2010 Rapporter Skrevet 24. November 2010 Nydelig farge på lukisen De er vakre alle sammen! Litt småmisunnelig på den gjengen der. Siter
Gjest Skrevet 24. November 2010 Rapporter Skrevet 24. November 2010 Er så utrolig fine og gode de hundene! Bestas min Siter
Raksha Skrevet 25. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2010 Takk for skryt. Er verdens beste kaostrio, at de truer med å gi meg grå hår og mavesår innimellom - det er bare artig. Marie: Bestas er fin han. Siter
Bananen Skrevet 25. November 2010 Rapporter Skrevet 25. November 2010 Naw! Lupin har så fantastisk snille øyne! Siter
MegaMarie Skrevet 25. November 2010 Rapporter Skrevet 25. November 2010 Takk, jeg og syns hun er fryktelig søt som lurv. Men må vel klippe henne snart. Bare klippe litt "Weee!" Næmmen, en Bambi! Misunnelig på kaostrioen din! En lurvette, vakker snuser. En nydelige rynke basselusk, og en elegant skranglebein lukis En dag må jeg også enten på meg en myndesak eller en slik rynkespisshund. Siter
Guest janson Skrevet 25. November 2010 Rapporter Skrevet 25. November 2010 For en gjeng du har! Vi vil ha flere bilder! Siter
Carina Skrevet 25. November 2010 Rapporter Skrevet 25. November 2010 Guri malla han derre Lupin altså! For en farge, og FOR en nydelig gutt. *in looove* Siter
Gjest Skrevet 30. Desember 2010 Rapporter Skrevet 30. Desember 2010 Hvis jeg får lov å legge ut har jeg video fra idag klar Siter
xxx12345 Skrevet 30. Desember 2010 Rapporter Skrevet 30. Desember 2010 Hvis jeg får lov å legge ut har jeg video fra idag klar Marie du får lov av meg Siter
Gjest Skrevet 30. Desember 2010 Rapporter Skrevet 30. Desember 2010 Marie du får lov av meg Hihi, men Anette har virkelig blitt bossa rundt med idag, så een ting må hun få ha litt innflytelse over! Med mindre det er veldig lenge til hun logger seg på sonen (vet hun om den nye linken?) og jeg mister tålmodigheten Siter
xxx12345 Skrevet 30. Desember 2010 Rapporter Skrevet 30. Desember 2010 Hihi, men Anette har virkelig blitt bossa rundt med idag, så een ting må hun få ha litt innflytelse over! Med mindre det er veldig lenge til hun logger seg på sonen (vet hun om den nye linken?) og jeg mister tålmodigheten Det er lettere å be om tilgivelse enn tillatelse Hun sover nok, så hun blir ikke å se på en stund vil jeg tro. Siter
Recommended Posts