Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpene 2008


Car00line

Recommended Posts

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Som ny på forumet tenkte jeg å introdusere mitt lille nurk som vi fikk 2.juli 2008. Han er en Golden Retriever og kommer fra Sandefjord. Stamboknavn er: Shamvic's Kvattro - men kalles tildaglig Turbo. Fantastisk liten kar som ble født 6.mai 2008.

Han kan "sitt", "dekk", "gi labb", "high five" (høyre og venstre), "sitte bamse" og tildels "kom" når vi har godbit i hånda :)

Sommerbilde av Turbo

sommer_turbo.jpg

Vist frem av oppdretter, ca 6uker gammel:

Turbo ca. 6uker

Ca. 9uker gammel

Turbo 9 uker

Ca. 11uker

Turbo 11 uker

For flere bilder, sjekk hjemmesiden hans! Den er under oppdatering, men det er noen bilder der.

Turbo's hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange herlige aussier :P

Tipper du gleder deg civga! Har så lyst til å dra å snuse på dem før de reiser til sine nye hjem men gubben jobber hele tiden og jeg har ingen til å kjøre meg <_< Det går litt bensin å kjøre til meløy også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ny på forumet tenkte jeg å introdusere mitt lille nurk som vi fikk 2.juli 2008. Han er en Golden Retriever og kommer fra Sandefjord. Stamboknavn er: Shamvic's Kvattro - men kalles tildaglig Turbo. Fantastisk liten kar som ble født 6.mai 2008.

Han kan "sitt", "dekk", "gi labb", "high five" (høyre og venstre), "sitte bamse" og tildels "kom" når vi har godbit i hånda :D

*klipp*

Så søt, og født samme dag som mi jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tonje! Regner med jeg får sett henne en del når jeg flytter hjem til våren :)

DSC02057.jpg

Denne lille tøtta er Isis, 12 uker gammel sheltie som er det nye håpet her :)

DSC02015.jpg

Her leker hun pirayah, litt yngre og med en bad ear day...

Hun kan ingen kommandoer annet enn kom, men har fin flyt på frivillige bakoverdekk, sitt, håndtouch også er vi i startfasen med burleker (nei, det er ikke å sperre henne inne i et bur i 8 timer, men at når vi trener, så løper hun kjapt inn i burt sitt etter hennes økt og slapper av og ikke bråker mens eldstemann går sin økt, dessuten gjør det det så mye lettere å trene inn frisignal). Vi leker masse og er overalt for å miljøtrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellenussen! Pumivalpen er jo bare usannsynlig nydelig :) Det er virkelig en rase jeg har fått øynene opp før. Jeg er jo fan av krøllerter, så at en pumi skulle havne hos meg en eller annen gang i løpet av livet er ikke helt utenkelig (det er i alle fall lov å drømme litt):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...