Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpene 2008


Car00line

Recommended Posts

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Jeg har en sort schæfer valp på 3 1/2 mnd.Han kommer fra Skogstrollet kennel. Og han heter Johhny Walker, til dagelig klat Frigg.. Vi har bare hatt han en uke enda vi. Men sitt kan han og er veldig god på innkalling. Ellers trenes han opp i spor, så får se hvor flinke vi blir på det etterhvert:) Men vi er ihvertfall godt påvei.... Og han har egen blogg, så det er fult mulig å følge med han der..

http://i278.photobucket.com/albums/kk109/m...gg/IMG_6230.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også kvalp! Det er Nica - ei tollerfrøken på 15 veker no! (Altså snart 4 mnd ...) Eg synst kvalpetida går altfor fort!... Nesten all den deilige kvalpepelsen er vekk! :lol:  Ellers så trena vi på litt diverse, men miljøsosialisering er fyrsteprioritert! (Og innkalling, stopp/stå osv ..)

7 veker:

Kvalpane019.jpg

Kvalpane039.jpg

14 veker:

14vhundestevne203.jpg

14vhundestevne245.jpg

Søte jenta mi! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min havanaisvalp, Pablo. Han er 4 mnd nå (har hatt han siden han var 12 uker). Foreløpig har han lært "sitt" og "snurr", og han begynner å kunne gå pent på plass. Ellers trener vi foreløpig mest på kontakt og innkalling, men han skal nok få lære en god del mer etterhvert!

pablo_portrett.jpg

pablovov4.jpg

pablovov2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe søte valper.. Jeg håper på å få en valp innen 2008 er omme.. Venter forsatt på at prinsessa mi skal bli født. Er bare litt vanskelig å få tispe av Rasen om dagen.. mulig jeg må til franrike å hente ei hjem. :D Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My er en australian shepherd frøken på snart 6mnd som ble født 5 januar i år. Jeg hentet henne hjem fra Østersund i Sverige i mars. My og jeg har gått spor sammen siden snøen forsvant og vi har kost oss med småtrening siden hun kom hit men det betyr ikke at hun kan så mye fordiom :rolleyes: Vi gikk valpekurs hos Bodø dyrlegeklinikk og nå leter vi etter et sporkurs. Også blir det jo en del miljøtreningsturer til byen og andre plasser.

Ting My kan og liker å gjøre enn så lenge:

-Sitt

-Ligg

-Hoppe rett opp i lufta

-holde fast nesten hva det enn skulle være og ikke slippe før jeg klikker eller sier takk

-Komme så fort man kan når matmor roper "Myyyy, HADET!" (så lenge det ikke er hundekompiser i nærheten vel og merke :rolleyes:)

-Gi labb

-Komme inn i utgangsstilling

-fri ved fot over kortere distanser

66435-1214618420-29.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sort schæfer valp på 3 1/2 mnd.Han kommer fra Skogstrollet kennel. Og han heter Johhny Walker, til dagelig klat Frigg..

*klipp*

Det var noe annet enn bildene fra han var liten ja.. ! Morsomt å se på utviklingen :D

Han har blitt helt skjønn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosj, så nydelig Nica var! Noe av det vakreste jeg har sett på lenge! :lol::console:

Jeg kan etter planen skrive inn her om 1 uke og 2 dager :)

Tuusen takk :) Tipper din (korthårs?) collie blir nyyydelig! Er heiilt forelska i den rasen eg, vurderte den en stund sjølv. Kjem til å følge med på lille vidunderet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flabbis på 12 uker.

Kan "sitt" "gi labb" "kom" "kontakt" og "nei" 99%

jobber med gå pent, ligg, på plass og bli.

(ja hun ELSKER å jobbe for godbitene sine, utnytter det som bare det :D )

*klippe vekk labbisnurk*

Nyyydelig liten fröken :devil: Hva heter hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario er en Bichon Havanais gutt som i skrivende stund er nøyaktig 14 uker.

Han er en veldig fin gutt med et fantastisk gemytt.

Mario kan ingen kommandoer enda.

Frem til nå har vi kun konsentrert oss om innkalling, kontakt, og litt båndtrening.

3juli002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en dalmatinergutt som nå er 4. mnd gammel. En veldig flott hund, men en herlig personlighet:)

Han "kan" sitt, dekk (sliter litt med å få til dekk uten å gå i sitt først), vente (ikke så lenge da), og han kommer som et lyn på innkalling. Han kan også gå pent i båndet sitt, det har faktisk gått overraskende lett. Men han får gå veldig mye løs på tur da. :ahappy:

Bilder hehe

Her 9 uker gammel

81b9288f.jpg

10 uker

casper10uker179.jpg

12 uker

11-12ukercasper028.jpg

Mikebesokcasper15uker021.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...