HildeM Skrevet 1. September 2008 Rapporter Skrevet 1. September 2008 Syns bilde 2 og 3 var best. Her er mitt forsøk på bilde nr. 2: Siter
Mirai Skrevet 1. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2008 Wheatentass: Hvis du retter opp så vannlinja blir litt rettere blir det også enda bedre Siter
HildeM Skrevet 1. September 2008 Rapporter Skrevet 1. September 2008 Jo, men det er ikke så mye å gå på med tanke på cropping etterpå, for å få bort det hvite rundt. Synes det ble litt tett, men: Siter
Mirai Skrevet 1. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2008 De hvite feltene som blir kan du bare fylle opp med litt kloning Siter
Antenette Skrevet 1. September 2008 Rapporter Skrevet 1. September 2008 Her er et bilde tatt på hotell ullensvang i hordaland. Fant et lite vindu i ei stue der som ligna ei grotte. synes d var ganske stilig når jeg tok d fra den vinkelen med tanke på lyset. synd jeg bare har mobilen og ta bilder med da :-P *ønske seg skikkelig kamera til bursdagen* Siter
siljestokka Skrevet 2. September 2008 Rapporter Skrevet 2. September 2008 Jo, men det er ikke så mye å gå på med tanke på cropping etterpå, for å få bort det hvite rundt. Synes det ble litt tett, men: Det ble veldig fargerikt i alle fall .. Siter
HildeM Skrevet 2. September 2008 Rapporter Skrevet 2. September 2008 Det ble veldig fargerikt i alle fall .. Likte så godt blå- og grønnfargen, så det måtte fremheves! Siter
PhoNuLi Skrevet 10. September 2008 Rapporter Skrevet 10. September 2008 Jeg vet at kvaliteten på dette bildet ikke er så god, men jeg er allikevel glad i bildet. Kunne noen fjernet den flasken for meg, hvis det er mulig? Siter
Kristiin Skrevet 10. September 2008 Rapporter Skrevet 10. September 2008 Syns bilde 2 og 3 var best. Her er mitt forsøk på bilde nr. 2: sant det ikke ser så veldig rett ut, men jeg synes det mistet 'personligheten' litt når du rettet det opp .. hva synes dere om dette? dere for klare dere med en link, fikk ikke endra størrelsen eller noe på det .. teite pc! http://i300.photobucket.com/albums/nn33/Kr...iz/DSC_0148.jpg Siter
borderen Skrevet 20. September 2008 Rapporter Skrevet 20. September 2008 Hva synes dere om disse bildene? Jeg har ikke fått meg photoshop, så jeg har problemer med å beskjære de slik at de blir helt rette, så det må jeg få fikset på når jeg får photoshop. Er det noe annet jeg burde ha gjort når jeg tok bildet eller noe jeg bør gjøre i photoshop? Siter
Peers Skrevet 20. September 2008 Rapporter Skrevet 20. September 2008 Wow, det siste bildet var nydelig, bcAmira! Siter
Mirai Skrevet 20. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2008 Enig, det eneste jeg så på mer enn en gang var det nederste. Det var litt mer enn "bare" solnedgang og vann. Har du det i større versjon? Siter
borderen Skrevet 21. September 2008 Rapporter Skrevet 21. September 2008 Tusen takk Jeg er veldig fornøyd med det bildet jeg også, men så er det det bildet jeg har gjort mest redigeringer med også da. Det er klippet til i tillegg til at jeg har økt kontrast og gjort fargen sterkere. Større versjon: http://i289.photobucket.com/albums/ll231/b...a/pasvik2-1.jpg Her er det orginale bildet: http://i289.photobucket.com/albums/ll231/b...ra/IMG_4435.jpg (jeg hadde dessverre feilinstillt kamera, slik at det var på Small-kvalitet...!) Siter
HildeM Skrevet 21. September 2008 Rapporter Skrevet 21. September 2008 Det siste bildet var veldig fint! Men kanskje litt midtstilt? Siter
ToneS Skrevet 30. September 2008 Rapporter Skrevet 30. September 2008 bcAmira: Det siste bildet var nydelig! Tok dette bildet i sommer av en "hummingbird". Etter jeg hørte det engelske ordet for fuglen, husker jeg nesten aldri det norske.. Kolibri tror jeg? Men, i allefall, ble ganske fornøyd.. Hva syns dere? Kanskje den røde tingen forstyrrer veldig? Har klipt den bort på det andre bildet...har også prøvd å redigert litt..... har aldri redigert før men.. original: Klippet og småredigert Siter
Renate A Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2008 Utrolig herlig bilde Dette likte jeg kjempe godt, flott stemning på det Siter
SFX Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Hva kan jeg gjøre i photoshop for å gjøre dette bedre? Siter
skovly Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Hva synes dere om disse bildene? Jeg har ikke fått meg photoshop, så jeg har problemer med å beskjære de slik at de blir helt rette, så det må jeg få fikset på når jeg får photoshop. Er det noe annet jeg burde ha gjort når jeg tok bildet eller noe jeg bør gjøre i photoshop? *klippe bilder* Synes det første bildet var fint jeg. Fotoshop er er en grei ting, men jeg synes vel at noen tar litt av når det gjelder finpuss på bildene. Noen av bildene ser rett og slett falske ut. Altfor sterke farger er en gjennganger. Er jo nesten ikke et bilde å se lenger som er "ekte". Synd. Siter
TineSimbaNana Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Jeg liker dette bilde utrolig godt! Herlig Siter
ipadda Skrevet 16. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2008 bcAmira: Det siste bildet var nydelig! Tok dette bildet i sommer av en "hummingbird". Etter jeg hørte det engelske ordet for fuglen, husker jeg nesten aldri det norske.. Kolibri tror jeg? Men, i allefall, ble ganske fornøyd.. Hva syns dere? Kanskje den røde tingen forstyrrer veldig? Har klipt den bort på det andre bildet...har også prøvd å redigert litt..... har aldri redigert før men.. original: Klippet og småredigert Å, det er de kuleste fuglene(er det fugler?) jeg vet om.. Har du tatt bildet i Norge? Utrolig bra syns jeg. Og jeg syns bildet var bedre med den ”røde tingen” en uten, rett og slett for at jeg fikk et bedre innblikk i helheten av bildet... Siter
Benedicte Skrevet 16. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2008 Å, det er de kuleste fuglene(er det fugler?) jeg vet om.. Har du tatt bildet i Norge? Utrolig bra syns jeg. Og jeg syns bildet var bedre med den "røde tingen" en uten, rett og slett for at jeg fikk et bedre innblikk i helheten av bildet... Er nok en kolibri, og det er en fugl ja (verdens minste). Bildet er nok tatt i Amerika, siden jeg vet Tone har vært der Siter
Recommended Posts