Tabris Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 Noen kommentarer til dette bildet? Kvaliteten er litt redusert da det har blitt sendt litt frem og tilbake på FB (fikk en kompis til å redigere det litt) før det har blitt lagret på min dropbox og lastet opp hit. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 Veldig spesiell kontrast, det grønne fra skogen mot det hvite (nesten som snø). Skikkelig kult!Det eneste jeg skulle sett vare at bildet var mer på nivå med hunden, det ville nok også gitt litt mer dybde til skogs delen, kanskje gitt hunden litt avstand fra resten (tenker på granbusken rett bak hodet). Og før du tar deg nær av dette, så påpeker jeg at jeg pirker skikkelig og håper det gir deg noen tips å ta med til andre ganger 1 Siter
Tabris Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 Tar meg overhodet ikke nær, slike tilbakemeldinger jeg trenger. Men trodde jeg var ganske på hundens nivå? Siter
SiriEveline Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 Mulig det er endel oppoverbakke der, slik at du måtte vippet kamera litt under hundens nivå og opp, slik at du ser mer innover i skogen, ikke ned i bakken om du skjønner. Siter
Tabris Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 Mulig det er endel oppoverbakke der, slik at du måtte vippet kamera litt under hundens nivå og opp, slik at du ser mer innover i skogen, ikke ned i bakken om du skjønner. Åja, sånn. Bildet er tatt litt i en grøftekant, ja. Er vant med å få kritikk på at jeg står for høyt i forhold til hunden, så dette var uvant. Siter
SiriEveline Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 Åja, sånn. Bildet er tatt litt i en grøftekant, ja. Er vant med å få kritikk på at jeg står for høyt i forhold til hunden, så dette var uvant. Da skjønner jeg, så for meg en finn trollskog innover jeg Siter
Bellare Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Solnedgangen på hytta i går, ris/ros? 1 Siter
soelvd Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Takk for tidligere kommentarer, prøvde meg på et tli, litt mer gjennomtenkt i forhold til klipping. 3 Siter
SiriEveline Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Takk for tidligere kommentarer, prøvde meg på et tli, litt mer gjennomtenkt i forhold til klipping. Du kan godt la det være enda mer luft altså Hårstråene på toppen av hodet hans er nesten utenfor. Og for en vakring Siter
soelvd Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Du kan godt la det være enda mer luft altså Hårstråene på toppen av hodet hans er nesten utenfor. Og for en vakring *Sammenligne* Siter
SiriEveline Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Syntes det var bedre, men har du vippet det? Treet er plutselig skjevt Siter
soelvd Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Syntes det var bedre, men har du vippet det? Treet er plutselig skjevt Æh, ja, jeg syntes han var litt skeiv.. Men nå ble jo treet skjevt Siter
SiriEveline Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Æh, ja, jeg syntes han var litt skeiv.. Men nå ble jo treet skjevt Haha! Er som regel horisonten som er rett Siter
SandraNH Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Kvaliteten er dårlig, fordi bildene er tatt med en Samsung S2 mobil i fjor sommer. Men syns de ble skikkelig fine, plukket ut disse to utav 20-30 tilsvarende bilder 8 Siter
SiriEveline Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 @SandraNH Likte det første veldig godt om du bare redigerer bort noen cm i bunn og rett opp bildet ørlite grann (syntes horisonten virker litt skjev). Ellers syntes jeg kvaliteten er super, mulig det hadde blitt annerledes på i storformat. Siter
SandraNH Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 @SandraNH Likte det første veldig godt om du bare redigerer bort noen cm i bunn og rett opp bildet ørlite grann (syntes horisonten virker litt skjev). Ellers syntes jeg kvaliteten er super, mulig det hadde blitt annerledes på i storformat. Ja siden det kun er et mobilbilde, så vil nok kvaliteten bli annerledes i storformat Men meget fornøyd med hvordan måsene flyr i bildeøyeblikket 1 Siter
Cams Skrevet 2. April 2014 Rapporter Skrevet 2. April 2014 For å være tatt med mobilbildet, så var fargene og kvaliteten overraskende bra! 1 Siter
SandraNH Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 For å være tatt med mobilbildet, så var fargene og kvaliteten overraskende bra! Ja ble overrasket selv Tok egentlig bilder i hytt og pine, vi hev fiskeslo ut i vannet, og da kom måsene til. Jeg tok noen bilder med og noen uten "Soloppgang/solnedgang" funksjon. Når jeg såg på bildene i ettertid, så ble jeg veldig overrasket over resultatet Siter
Bellare Skrevet 5. April 2014 Rapporter Skrevet 5. April 2014 Sett på motorcross Lekkert! Men ville retta opp bildet og kanskje lysna det ørliten grann. Og prøvd å komme nærmare crossføreren og sykkelen i svevet, men det er vel ikkje så heilt enkelt Siter
Guest vivere Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 Lekkert! Men ville retta opp bildet og kanskje lysna det ørliten grann. Og prøvd å komme nærmare crossføreren og sykkelen i svevet, men det er vel ikkje så heilt enkelt Tusen takk for konstruktiv kritikk. Med et 14mm objektiv kan slike motiver være en utfordring i seg selv Himmelen er gjort litt mørkere og mer detaljert for nettopp å få fram stemningen jeg ønsket i bildet. Her er et annet fra samme seanse og fra samme posisjon. Kanskje klarer jeg å få til noe bedre idag Siter
Guest vivere Skrevet 12. April 2014 Rapporter Skrevet 12. April 2014 Skjerhalden, Hvaler, 11. april 2014 Siter
Alzenas Skrevet 29. April 2014 Rapporter Skrevet 29. April 2014 Noen tanker og innspill? Siste bildet er FB kval. 2 Siter
Recommended Posts